• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Stuttgart of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Stuttgart
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Stuttgart
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ik voel hoe hij mijn hand vastpakt, dus kijk ik terug naar hem en merk hoe er een glimlachje op zijn lippen ligt en een klein kusje op mijn hand drukt, waarna hij hem terug legt. "Ik vind dat fijn, maakt het toch iets meer dan alleen sex," Hij glimlacht eventjes en ik kijk naar hem terwijl mijn adem weer even stokt, opeens had ik een raar gevoel in mijn maag..maar we waren toch allang klaar? Wat the hell is 't? Bedachtzaam leg ik mijn hand op mijn buik, eigenlijk op de deken, en kijk er even zwijgzaam naar. Dat gevoel is zo raar, maar wel aangenaam. Hierna zucht ik, slik en kijk hem weeral aan. "Als je maar niet denkt dat je zo snel van me af bent," grinnik ik, "I mean, was dit eenmalig of wat wil je?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Als je maar niet denkt dat je zo snel van me af bent" Grinnikt Alleshia. Ik grinnik even en trek haar dan tegen me aan, maar op zo een manier dat ze een beetje met haar rug tegen mijn buik aan ligt. Ik druk een kus in haar hals en een op haar schouder. "Ik was ook helemaal niet van plan je zo snel te laten gaan" antwoord ik.
    "I mean, was dit eenmalig of wat wil je?" vraagt Alleshia. Ik zwijg even en terwijl ik nadenk. Ondertussen leg ik mijn arm om haar heen en mijn hand op haar buik. Waarom? Geen ideee, voelt fijn.
    "Wat ik wil? Geen idee" Zeg ik zacht. "Ik hoopte alleen wel dat het niet iets eenmaligs zou zijn" zeg ik zacht, wat de waarheid is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij grinnikt even en trekt me dan tegen zich aan, echter wel op een manier dat ik een beetje met mijn rug tegen zijn buik aan lig. Ik zucht even als teken dat ik het fijn vind en hij drukt een kus in mijn hals en op mijn schouder. "Ik was ook helemaal niet van plan je zo snel te laten gaan," antwoord hij, waardoor ik, zonder een verklaarbare reden, een raar gevoel van in mijn buik krijg. Alweer. Al is het deze keer heviger, maar het voelt fijn, dus denk ik er verder niet over na.
    Hij legt zijn arm om me heen en een hand op mijn buik. De hand die op mijn buik ligt pak ik zacht vast en wrijf er even over. "Wat ik wil? Geen idee," zegt hij zacht. "Ik hoopte alleen wel dat het niet iets eenmaligs zou zijn," vervolgt hij dan, en ik merk dat ik onbewust mijn adem heb ingehouden, waardoor ik weer normaal uit- en inadem. Even kantel ik mijn hoofd richting hem en kijk hem aan. "Ik vond het echt fijn, Darryll," zeg ik naar waarheid en druk een zachte kus op zijn lippen, waarna ik lief glimlach en me weer omdraai. Vervolgens doe ik de dekens wat beter om ons heen en druk me wat dichter tegen hem aan, waarna ik zijn arm om me heen doe en ik mijn vingers met die van hem verstrengel die op mijn buik lag.
    "Sweet dreams, lieve Darryll," Ik grinnik zachtjes en fluister, "Make sure you dream about me." Dan vallen mijn ogen dicht.

    (Ik ga slapen haha. Good night xox)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [slaap lekker. Ik zal morgen even reageren, ga zo ook]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jayson Nathan Carlson

    'Ooh valt mee' zeg ik met een glimlach. 'Wil je nog een baco?' Ik kijk haar aan en neem nog een slok van mijn eigen drinken. Dan hoor ik een meisje roepen dat het feest is afgelopen. 'Oh het is afgelopen dus.' Ik drink mijn eigen drinken op en kijk even op mijn mobiel. 'Zo het is ook al bijna half 4.' Ik kijk het meisjeeven aan en sta op. Ik steek mijn hand naar haar uit. 'Ik zal met je mee lopen naar beneden' zeg ik met een glimlach en wacht af of ze haar arm door mijne slaat als een echte heer en dame.


    ~

    Darryll Wade
    "Ik vond het fijn Darryll" zegt Alleshia nadat ze haar hoofd even naar me gekantelt heeft en drukt vervolgens een kus op mijn lippen. Ik glimlach even. "Ik ook" Alleshia draait zich oom, trekt de dekens beter over ons heen en drukt zich tegen me aan. Ze doet mijn arm om zich heen, wat ik gewillig toelaat en verstrengel haar vingers dan met de mijne. "Sweet dreams Darryll. Make sure you dream about me" zegt ze. Ik glimlach even. "i will" antwoord ik. Al weet ik dat ik vannacht niet zal gaan slapen. Al ben ik heel erg moe. Maar dit is nog te vers. Het was fijn ja. Zeker met Alleshia maar wat doet zij dan in mijn hoofd?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alessandra

    'oh valt mee,' glimlacht Alessandra. 'Wil je nog een baco?'
    Ik schud mijn hoofd op hetzelfde moment als een meisje roept dat het feest is afgelopen.
    'Oh het is afgelopen dus.' Jyason drinkt zijn glas leeg en kijkt op zijn mobiel. 'Zo het is ook al bijna half 4' hij staat op en steekt zijn hand uit. 'Ik zal met je mee lopen naar beneden'.
    Ik kijk hem bedenkelijk aan en steek uiteindelijk mijn arm door die van hem. 'Let's go,' zeg ik met een lichte glimlacj en ik trek hem mee richting de lift.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayson Nathan Carlson

    Ik glimlach naar het meisje en druk op de knop van de lift. 'Wil je misschien morgen iets gaan drinken?' vraag ik en kijk van de lift weer naar haar. De liftdeuren gaan open en rustig trek ik het meisje mee de lift in. Ik druk weer op de knop en dan sluiten de deuren. 'Of iets anders' voeg ik er met een glimlach bij. Ik wil haar niet afschrikken maar iets drinken kan vast geen kwaad.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “I will,” antwoordde hij nog en vaag kwam het tot me door, wat een klein, zwak glimlachje op mijn lippen toverde. Gapend rolde ik me daarna een paar keer om, waarna ik me dicht tegen Darryll aan nestelde en vervolgens naar dreamworld vertrok.
    Het waren vage dromen die ik later niet meer zou herinneren, dromen die ik op dat moment had, maar het niet tot me door kwam. Echter wist ik dat mijn moeder en vader erin voor kwamen, of het een goede of slechte droom was, was nog maar de vraag.
    Iets later werd ik weer wakker, en moest ik me concentreren op waar ik was. Toen ik de nacht met Darryll herinnerde, glimlachte ik en zocht ik in mijn broekzakje naar mijn mobiel. Het scherm licht op en ik zag dat het kwart over vijf was. Ongeveer een uur geslapen, maar geslapen heb ik ten minste.
    Hierna keek ik om naar Darryll en nestelde me weer in zijn armen terwijl ik een kus op zijn wang deed.

    (Waarom reageert niemand meer?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [goeie vraag]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [goeie vraag]


    [Er zijn een aantal niet]


    ~

    Alessandra
    'Wil je misschien morgen iets gaan drinken?' vraagt Jayson.
    Als de lift er aan komt trekt hij me er in.
    'Of iets anders?'
    'Als het maar niet te vroeg wordt,' antwoord ik. 'Ik ben niet echt een ochtendpersoon en ik hou van uitslapen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn persoontje lig al in haar bed dus die kan pas als het volgende dag is reageren :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayson Nathan Carlson

    Ik grijns als ze zegt dat ze niet vroeg wil omdat ze geen ochtendmens is. 'Don't worry, ik ben smorgens nooit vroeg' zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. De lift geeft een ping geluidje en de deuren gaan open. Ik pak het meisje haar hand weer en neem haar rustig mee naar buiten. 'Zal ik een taxi voor je bellen?' vraag ik en kijk haar aan. Sinds de dood van Sofia had ik geen meisje weer gehad, ik wilde het niet. Maar dit meisje is de eerste die me geen schuld gevoel geeft over het feit dat ik verder ga en een nieuwe relatie wil.

    [@Stiles: Wil je de volgende keer wel even 4 hele zinnen maken? Alvast bedankt:)]


    ~

    [Dictionary -> Stuttgart]


    ~