• Ik ben vegetariër, al een hele tijd. Alleen weet ik nooit wat voor beleg ik op brood wil. Het enige wat ik eet is een boterham met kaas of iets zoets (som's ook wel een gebakken ei of zo). Weet misschien iemand anders wat ik op brood kan eten? Ik ben wel erg moeilijke eter, dat moet ik wel toegeven. Maarjha .., weet misschien iemand wat?


    Life is full of fake people

    Buttzville schreef:
    (...)

    Echt? Ik eet al sindsdat ik boterhammen eet pasta. Dus zeker meer als 10 jaar :'D


    Haha .., dat jij dat kan! Ik eet altijd graag wat anders! Mijn zus heeft dat ook .., die eet ook vaak het zelfde.


    Life is full of fake people

    Nutella, Speculoospasta, hagelslag.
    Maar je kan ook van die 'slaatjes' kopen bij de supermarkt, zoals preparé bedoel ik, maar dan met andere dingen. Ik weet niet of je nog vis eet? Anders kan je garnaalsla, tonijnsla of krabsla eten
    Komkommersla en eiersla eet ik vaak (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    Nutella, Speculoospasta, hagelslag.
    Maar je kan ook van die 'slaatjes' kopen bij de supermarkt, zoals preparé bedoel ik, maar dan met andere dingen. Ik weet niet of je nog vis eet? Anders kan je garnaalsla, tonijnsla of krabsla eten
    Komkommersla en eiersla eet ik vaak (:


    O .., dat is ook wel een goed idee. Ik eet wel vis jha .. Dat willen mijn ouders. Ik moest dus kiezen. Dan ga ik voor het niet vlees eten


    Life is full of fake people

    Pindakaas, hagelslag, kaas, jam, nutella/chocoladepasta/hazelnootpasta, komkommer, tomaat, banaan, kokosbrood, anijshagel, fruithagel, stroop, appelstroop/perenstroop...

    Meer kan ik nu niet opkomen :')

    Oh, banaan en pindakaas is ook lekker! :3


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Pindakaas, hagelslag, kaas, jam, nutella/chocoladepasta/hazelnootpasta, komkommer, tomaat, banaan, kokosbrood, anijshagel, fruithagel, stroop, appelstroop/perenstroop...

    Meer kan ik nu niet opkomen :')

    Oh, banaan en pindakaas is ook lekker! :3


    Echt banaan en pindakaas? Hm .., we hebben het allebei in huis, maar ik heb het gelucht ... Morgen weer een dag


    Life is full of fake people

    Een tosti met aardbeien jam en banaan is gewoon best wel lekker.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik weet hoe het voelt ;P
    Maar ik at zowiezo niet al nooit vlees op brood ;P

    CHOCOPASTAAAA!! doe ik altijd! :D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    Ik weet hoe het voelt ;P
    Maar ik at zowiezo niet al nooit vlees op brood ;P

    CHOCOPASTAAAA!! doe ik altijd! :D


    Volgens mij zitten er vrij veel vegetariërs op Quizlet.


    Life is full of fake people

    Ik eet heel vaak boterhamworst en leverpastei. Ik ben echt een vleesmens, nomnomnom. :9~
    Daarnaast werk ik ook soms op de vleeswaren afdeling en dat is echt zo fijn! Die goddelijke geur zorgt ervoor dat ik altijd trek heb. XD

    Niet echt relevant voor jou, maar ik snap niet dat mensen geen vlees willen eten, sorry. :'D
    Anyway, ga naar de supermarkt en kijk wat je lekker lijkt? Al het beleg ligt bij elkaar, dus de keuze is reuze.


    "Well, well. Look who we've got here!"