• Ik zag hem gisteren bij RTL Boulevard. Het is een soort promotiefilmpje voor hem. Hij is 12 en komt uit Limburg. Hij doet mee met internationale battles & is benadert door het management van Justin Bieber!


    To infinity and beyond •

    Jaa zag het al, hij kan echt heel goed dansen. En echt heel knap dat hij gewoon al op zijn 12de zo kan dansen en al benaderd is door Justin Bieber


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Over welke Limburg hebben we het?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Niet nog een JB alsjeblieft. We hebben nu al de échte Justin Bieber, een Belgische Justin Bieber en nu ook nog deze? C'mon!


    26 - 02 - '16

    Bertie schreef:
    Jaa zag het al, hij kan echt heel goed dansen. En echt heel knap dat hij gewoon al op zijn 12de zo kan dansen en al benaderd is door Justin Bieber's management


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Feline schreef:
    Niet nog een JB alsjeblieft. We hebben nu al de échte Justin Bieber, een Belgische Justin Bieber en nu ook nog deze? C'mon!


    Hij HEET Justin Beer, kan dat kind er wat aan doen? Plus het feit dat hij NIET zingt, maar aan breakdancen doet. Sorry, ik zie je vergelijkenis niet.


    To infinity and beyond •

    Hij kan goed dansen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wauw. O.o

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Naaaa'wwww , ik kan niet kijken, want hij laadt niet dus neem ik abo xd


    Pretty is just a pretty word.

    Disick schreef:
    (...)

    Hij HEET Justin Beer, kan dat kind er wat aan doen? Plus het feit dat hij NIET zingt, maar aan breakdancen doet. Sorry, ik zie je vergelijkenis niet.

    Hij heet Justen Beer, ben een 'e' dus.
    Hij danst supergoed en het zou tof zijn als hij er echt wat mee gaat doen. Al zou ik, als ik hem was, uit de buurt blijven van Justin Biebers management en iets anders zoeken, want dat kan voor veel haat zorgen en dat is zonde.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Rembrandt schreef:
    Over welke Limburg hebben we het?


    Life is full of fake people