• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Sorry, moest daarnet stoppen, kan ik ergens inspringen met Bel? Ze is er nog maar net}


    Tijd voor koffie.

    Sam Jason Night
    Ik luister naar heel haar verhaal. Ze vertelt alsof ze uit gevoel spreekt. Herkenning. 'Dat klinkt nogal triest,' merk ik dan op. 'Ik hoop dat het goed komt met het meisje. Dat ze haar weg vindt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Oh, ja, hoor... Ieder sprookje moet goed eindigen. Ik weet al ongeveer hoe het gaat eindigen, maar moet het nog wat uitwerken." glimlach ik, maar mijn gedachten zijn minder vrolijk. Want jammer genoeg is het leven geen sprookje en eindigt dat dus niet altijd goed.
    "Zou hier ergens een piano zijn?" vroeg ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je kan wel bij Sam en Nala komen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Topic 11
    Heb ik snel al even aangemaakt, gelieve pas te reageren als dit topic vol is ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk op van die vraag. Het bevestigd wel mijn vermoeden. Het verhaal gaat over haarzelf. 'Ik betwijfel het, we zijn hier om te dansen,' zeg ik dan eerlijk. 'Hoelang speel je al piano?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Mijn moeder heeft het me geleerd... voor ze stierf." mompelde ik zacht. Ik beet op mijn lip en drong de tranen weg.
    Ik ben sterk, ik ben sterk De tranen werden weggedrukt en ik haalde opgelucht adem.
    "Ik zou graag eens op ontdekkingsreis gaan hier... de laatste keer eindigde het erin dat ik iemand sloeg met een bezemsteel...." probeerde ik weer vrolijk te doen. "Ook al moest ik uiteindelijk gered worden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik knik even. 'Ik ben ook benieuwd war hier allemaal is.' geef ik toe. 'Alleen de vorige keer eindigde het ermee dat Kmberley werd meegenomen. Straf.' en ik knik naar Kimberley. 'Dus dat moet nog een keer gedaan worden. Ik wil wel met je mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik spring blij op. "Eindelijk! Iemand die mee wil!" Ik greep enthousiast zijn hand vast en trok hem mee naar de deur. Daar bleef ik staan en keek hem recht aan. De twinkeling in mijn ogen verried hoe blij ik hiermee was.
    "Ssst, vanaf nu zijn we dus stil... als... als ninja's." ik grinnikte even en deed toen de deur open.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze trekt me gelijk mee overeind. Die is enthousiast. 'Ja, we zijn ninja's,' speel ik haar spel mee. Ze is jonger dan ons allemaal. Haar gedachten zijn gewoon nog anders. Ik loop stil de gang op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Smakelijk!]

    Leslie Day
    'Gaat het wel?' klinken zijn woorden dan. En ik vraag me af wat ik moet antwoorden. Ik zwijg even. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Geen zwakte tonen? Of laten zien dat de straf effect had? Ik blijf zwijgen. Maar ik schud mijn hoofd. Ten teken dat het niet gaat. 'Geen medelijden,' zeg ik dan, met een spoor van boosheid. Alsof het ineens zielig voor me is. Mijn boosheid verdwijnt ook weer gelijk. Ik word gelijk weer terug getrokken in de leegte.


    Marcell/Man
    "Dat mag ik niet eens hebben" Zeg ik emotieloos. Hopelijk heeft ze dat 'mag' niet al te scherp opgemerkt - daaruit kan ze weer afleiden dat er iemand is die ons dwingt dit te doen. Wat ben ik toch ook een kluns. "van mezelf" Voeg ik snel toe. Zo. Nu is Baas ook weer tevreden, kan er niks gebeuren. Kan ik niet erger gemarteld worden tenminste. "Dus.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik glimlach naar hem en loop geruisloos door de gangen. Ik kon echt enorm stil zijn. Had ik geleerd als ik eens iets te eten wou stelen uit de koelkast omdat pap me weer niets gegeven had. Als hij me ooit zou betrapt hebben... Maar ik was steeds stil genoeg. Zonder een geluid te maken, liep ik dus vooruit. In de andere richting van de toiletten, daar was ik al geweest.
    "Gaan we de kamers rond de danszalen ontdekken?" vraag ik voorzichtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Wat rot dat je dat niet van jezelf mag,' mompel ik. Ik krijg soms een vlaag van emotie. Maar die verdwijnt telkens ook weer. Dat zie je ook in mijn ogen. 'Dus nu moet ik weer terug naar die klote zaal,' zeg ik zacht en zonder enig emotie. Ik loop, of eigenlijk strompel nog steeds een beetje, de verzorgkamer uit. Maar in plaats van terug te lopen, loop ik expres de andere kant op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Zwijgend sluit ik de deur van de verzorgkamer weer met een code en vingerafdruk. Dan kijk ik emotieloos voor me uit. "Andere kant" Dirigeer ik haar, waarna ik twijfel. Zou ze me echt geloven? En vooral.. Zou het kunnen dat Collega toch gelijk had? Dat je met hard martelen toch verder komt? Maar.. zou deze doodsheid wel de bedoeling zijn? Waarschijnlijk wel.. Maar ik heb nog steeds mijn bedenkingen. Leslie is volgens mij heel slim, dus ik weet niet hoe ze reageert als ze uit deze doodsheid komt.. Hoe ze danst.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Andere kant,' hoor ik achter me. Ik blijf zwijgend doorlopen. Waarom? Waarom moet ik terug naar die zaal? Ik heb toch de hele tijd geluisterd? Ik blijf doorlopen. Ik wil net zo lang doorlopen tot ik geen gevoel meer in mijn voeten heb maar wel in de rest van mijn lichaam. Dat ik emotie voel. Ik wil doorlopen tot het eind van de wereld. En daar dan nog steeds door blijven lopen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.