• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Weet je het wel zeker, je mobiel kan niet mee het water in hoor'zeg ik en voeg er een lichte zucht aan toe. Ik stop de boot en laat het anker zakken.
    Austin
    Ik lees het smsje en begin te lachen. 'Ja dat doe ik ja ;P, en jij bent ook gemeen'sms ik lachend terug en hou mijn mobiel in mijn hand. Ik zou toch wel een sms terug krijgen.

    Danny

    "Alsof ik de hele tijd aan me mobiel zit!" zeg ik en draai me om.
    Ik lees het bericht en lach. 'Haha nu zijn we beiden gemeen.' stuur ik. Ik sta op en ga aan de rand van de boot zitten met mijn mobiel in de hand. Ik kijk Drew even kort aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Nou op dit moment wel!'zeg ik terug en zucht. ik ren door de boot en duik zo het water in. Ik zwem een tijd onderwater en kom dan bovenwater.

    Austin
    Ik begin te lachen, 'Beide gemeen, hmm dat klinkt eerlijk, samen gemeen zijn xd' stuur ik lachend en leg mijn mobiel naast me.

    Danny

    Ik kijk even naar Drew en dan naar me mobiel.
    'Drew is ineens vet geërgerd...' sms ik dan en kijk weer naar Drew.
    "We gingen toch samen zwemmen!" roep ik naar hem als hij een eindje verderop zwemt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Ik dacht dat die verdronken was:p misschien moet je hem maar gaan redden' stuur ik terug naar Danny en leg mijn mobiel weer terug.
    Andrew
    'Nou kom dan'roep ik naar Danny en duik daarna even onderwater. Ik zwem terug naar de boot en kijk hem aan. 'Ben je niet te druk dan?' mompel ik

    Danny

    Ik kijk Drew aan.
    "Wattefack is je probleem! Hoezo te druk?!" zeg ik geïrriteerd en leg mijn mobiel op de grond.
    "Alleen maar omdat ik even een smsje naar Austin stuur?" vraag ik dan en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Een smsje, je hebt de hele tijd lopen smsen met hem!'zeg ik geïrriteerd terug en duik even onderwater. Ik kom weer boven en kijk naar Danny. 'Je kreeg weer een sms hoor'zeg ik geïrriteerd...

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 13:12 ]

    Danny

    Ik zucht en rol mijn ogen. Ik pak mijn mobiel. "Helemaal niet!" ik geef Drew geïrriteerd een harde duw. Hij komt onder water en ik kijk hem boos aan.
    Ik gooi mijn mobiel op de bank en ga er zelf op zitten. "Ik mag toch wel een paar smsjes versturen?!" roep ik boos naar Drew. Ik heb niet door dat mijn mobiel beld naar Austin.

    (Haha als hij opneemt hoor hij het allemaal :p)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik kijk op als Danny belt, waarom belde die nou. 'heey Dan' zeg ik en wacht op antwoord. Ik hoor niks maar wacht tot even, misschien dat zo reageerde

    Andrew
    'doe is normaal joh!' roep ik als ik weer bovenkom en begin te hoesten. Ik pak de boot vast en blijf door hoesten. Ja maar volgens mij had je bijna niet meer door dat ik bij je zat' zeg ik boos tussen het hoesten door.

    Danny

    "Ik wist heus wel dat je bij me zat! Ik pratte zelfs tegen je!" roep ik boos. Hij hoest nog altijd. Nou en.
    "Ik snap gewoon niet dat je boos bent! Ik smste gewoon, nou ik hoorde even niet wat je zei. Boehoe!" zeg ik met een trilling in me stem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'laat maar' zeg ik en hijs me op de boot. Nog steeds ben ik aan het hoesten. Ik kijk boos naar Danny en probeer op te houden met hoesten. Het lukt even maar daarna hoest ik weer veder. Ik ga half ligggnvop de boot en stop mijn handen onder mijn hoofd. Ik had helemaal geen zin in ruzie met Danny..

    Danny

    "Dat zeg je alleen maar omdat je geen ruzie wil, maar denk even na; Jij begon het!" snauw ik en sta op. Dan spring ik het water in en blijf heel lang onder water. Ik kan wel janken van boosheid. Ik blaas wat lucht uit om verder onder water te komen. Ik sluit mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( ik ga zwemmen)

    (Was eten. Maarjij bent blijkbaar zwemmen nu haha. Later ;))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.