• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik zucht en kijk naar Danny. Ik duik het water in en trek hem aan zijn hand naar boven. 'Oke Dan, sorry dat ik zo reageerdr, ik vonf het gewoon niet leuk dat je zobeel smste terwijl ik gewoon gezellig met jou wou zijn' zeg ik gelijk en kijk hem aan. 'ik snap dat je nu boos op me bent' momprl ik en zwem terug naar dr boot. Ik klim erop en ga op het bankje liggen met mijn ogen gesloten.

    Danny

    Ik luisterde naar wat Drew zei, maar reageerde niet. Ik lig op me rug in het water en staar naar de blauwe lucht. "Sorry!" roep ik dan en blijf naar de lucht staren. Ik zat ook fout, maar even eerlijk zoveel heb ik nog niet op me mobiel gezeten deze dagen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik hoor Danny sorry roepen maar net als hem reageeer ik er niet op. Ik blijf met zijn ogen gesloten liggen. Ik geniet een beetje vaan het zonnetje wat op mijn huid brand.

    (Hoe zit het met Austin? xd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik zwem ricting de boot en probeer erin te klimmen. Wat niet lukt. Ik zwem naar de achterkant en neem het trappetje. In de boot ga ik op de bestuurdersplek zitten en leg mijn benen over het stuur. Ik leg mijn armen in mijn nek en sluit mijn ogen. Ik luister naar de zee en de vogels die er vliegen. Het klosende water tegen de boot, waardoor de boot wat wiegd. Het is prachtig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik kon het gesprek een bertje volgen en ik zuchte. Ze hadden dus ruzzie maar ook weer sorry gezegt volgns mij. Ik hang op en twijfel of ik Danny moet bellen. Ik besluit het niet te doen en leg mijn mobiel weg.

    Andrew
    ik sta op rn loop naar Danny. Ik sla mijn armen vanachter om hem heen en druk een kus op zijn wang. 'kom op Dan, ik wil geen ruzie met je' zeg ik zacht en laat mijn hoofd op zijn schouder ruste.

    Danny

    "Mooi, ik ook niet met jou namelijk." zeg ik. Ik hou mijn ogen gesloten. Ik zucht even. "Ik snap het nog steeds niet, maarja." zeg ik dan zacht . Ik luister weer naar de zeegeluiden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ik reageerde misschien een beetje overdreven maar ik vond het gewoon niet leuk dat je me niet eens hoorde door die smsjes.'mompel ik en kijk even naar het armbandje om mijn arm. Ik glimlach even en kijk naar die van Danny daarna sluit ik ook mijn ogen. 'Weet je als je nog een beetje boos ben moet je het zeggen, dan ga ik er alles aandoen het weer goed te maken'

    Danny

    Ik pak zijn handen vast die om mij heen liggen. "Ik reageerde ook wat overdreven!" zeg ik dan en zucht weer even. "Pak mijn mobiel eens?" vraag ik dan meer zeggend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Oke'mompel ik en maak mijn handen los uit zijn greep. Ik loop naar zijn mobiel en pak hem. Ik loop terug naar Danny en geef hem. Ik ga op de stoel ernaast zitten en kijk naar het water.

    Danny

    Ik zoek in 'mijn opnames' en speel een liedje die ik zelf geschreven heb af. Het gaat over hoe slecht ik me voel als ik ruzie heb. Maar hoe goed ik me voel als het goed is. Hij is helemaal engels en gespeelt op gitaar. Ik kijk schuin naar Drew om zijn reactie te peilen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik luister aandachtig naar de tekst. 'Wow, mooi'zeg ik en sta op. Ik ga voor hem zitten en kijk hem aan. 'Ik wil nooit meer ruzie met jou'zeg ik en buig me dan naar voren. Ik druk een zacht kusje op zijn lippen en glimlach. 'I love you and that never change'fluister ik zachtjes en geef hem nog een kus.

    [Ik ga, ga vanv. naar stad en vriendin komt nu eten dus bye, reageer maybe nog laat in de avond]

    Danny

    Ik kijk Drew aan en glimlach naar hem. "And Ì love you, and thàt wil nèver change too." zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. Dan kijk ik hema an.
    "Nogmaals sorry." zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.