• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahha, kan je wel lachen om die andere']

    (Haha jup, echt allemaal zongen ze vèt vals en ook nog nederlands haha. Toen; kom van dat dak af. kwam gingen we er maar vandoor hàhaha. Lig nu in me tentje haha. :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik vind dat jij moet kiezen nu... En geen: kies jij maar." Zeg ik streng en ga wat meer tegen Drew aanlopen. "Ik meen het wel hoor." zeg ik dan met een glimlachje en leg al lopend mijn hoofd op zijn schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grinnik en haalmijn schouders op. 'dan moet ik even denken' zeg ik terwijl blijf nadenken. Ik kijk een beetje om me heen en trek Danny dan mee . 'Welk ijsje wil je?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik zou zo nog wel wat anders verzinnen wat we langer kobden doen maar dit zat tovh in de buurt en eigenlijk hoop ik dat hij gaat kiezen.

    Isabella

    Ik glimlach en lik mijn lippen schoon. Dan kijk ik hem aan en pak zijn mobiel over. Ik glimlach en druk nog een kus op zijj lippen. 'Ik ook van jouw,' glimlach ik. Ik zorg dat mijn wang nergens door geraakt word. Ik pak nog een aarbei en eet die op. Ik grijns en kijk hem aan. Ik druk mijn lippen op zijn wang, waardoor ik allemaal slagroom op mijn lippen heb. Ik grijns en lik mijn lippen weer schoon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk op de kaart en denk na. "Het is allemaal wel lekker," lach ik.
    "Ehm... Een Magnum White." zeg ik dan en leun tegen Drew aan. "Neen! Een fruit fiësta!" zeg ik dan, dat is gezonder en waterijs. Èn veel lekkerder. Ik kijk Drew lachend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'heet nu is me hartje erg' zeg ij rn lik mijn lippen af. Ik gerf er nog een kus ensla mijn armrn om der grrn. Lqchend lik ik de h van haat wang en geef der weer een kus.

    Andrew
    ik knik en bedtel hrt. Ik geef het ijsje aan Danny en neem mijn magnum almond. Ik lik eraan en bijt daarna het chocola een stukje eraf. 'likje?' vraag ik aan Danny en hou het ijsje voor.

    Isabella

    Ik grinnik om zijn aanraking van mijn wang. 'Wat staat er nu nog?' Onder op antwoord te wachten pak ik zijn mobiel weer en laat die als spiegel functioneren. Ik kijk Austin aan. 'Je laat mij toch niet met een vj lopen?' Ik grijns en pak de spuitbus weer. Ik zet een I op zijn wang. Met mijn vingers veeg ik de slagroom van mijn wang en smeer het op Austin zijn lippen. De resten lik ik van mijn vingers. Dan pak ik de spuitbus en zeg een A op mijn wang. 'Zo kunnen we wel rond lopen,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ laat maar]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:24 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik lach en neem een likje. "Hmm." grijns ik en houd mijn ijsje voor zijn neus. "Likje?" vraag ik terug. Ik kijk Drew aan en wacht op zijn reactie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik lach even engerg haar een kus. 'oke dan' zeg ik en pak een aardbri die ik opeet. Ik glimach even naar Isabella en pakn mijn mobiel die ik in mijn zak stop.

    Isabella

    'Ah geen slagroom kus,' mopper ik lachend en lik mijn lippen schoon. 'Misschien moeten andere de picknick maar overnemen?' Ik kijk hem grijnzend na en zorg dat mijn haar niet in de slagroom op mijn wang blijft hangen. Ikga voorzichtig liggen. 'Ik zit vol,' zucht ik. Ik staar naar de onbewolkte lucht en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik neem gauw een likje, je weet maar nooit straks duwt ie hem in mijn neus. 'Hmmm' zeg ik grijnzend en kijk Danny aan. 'Als je ze nou mixt smaakt dat dan ook lrkker?' vraag ik lachend en draai mijn hoofd naar hem toe

    Danny

    "Komen we snel genoeg achter." grijns ik en zet een stap dichter bij hem, waarna ik mijn lippen op de zijne druk. Ik hou mijn ijsje bij ons vandaan zodat hij niet tussen ons in komt.

    (Was naar Roofvogelshow xD en straks naar bingoavond :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.