• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik om wat Danny zegt en kijk hem aan. Ik geef hem een zacht duwtje, 'Volgens mij praten je over jezelf'zeg ik lachend en sla een arm om hem heen. 'Gekkie'

    Danny

    Ik lach en glimlach dan naar hem.
    "Hm, er zit hier wat." Ik wijs naar zijn mondhoek. Voor hij iets zou kunnen doen druk ik mijn lippen op het plekje en verplaats ze meteen naar zijn lippen. Mijn ijsje was al bijna op gelukkig, dus hoefde ik ook niet echt op te letten voor het smelten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grijns tegen zijn lippen aan en duw hem even weg. 'Waren dat soms de zachtste, heerlijkste lippen van de wereld?'vraag ik grijnzend en druk mijn lippen weer op de zijne.

    Danny

    Ik grinnik en breek nu de kus even af. "Neen, dat zijn die van jou. Mijne komen op de tweede plek." grins ik en druk mijn lippen opnieuw op de zijne. Hmm, ik geniet zo van hem. Ik draai me zo dat ik beter zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik wil nog wat terug zeggen maar dan moet ik zijn lippen weer missen, wat ik op dit moment dus niet wil. Ik trek hem iets dichter tegen me aan en geniet van de kus.

    Danny

    Ik ga zo in de kus op dat ik niet door heb dat ik ineens behoorlijk stijf ben en tegen Drew's bovenbeen duw. Pas als er een schokje door me heen gaat stop ik de kus. Ik kijk naar de bobbel in mijn broek en voel me knalrood worden. Ik kijk beschaamd de andere kant p. Heb ik weer... kan ik hem niet gewoon kussen Zonder mega geil te worden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik voel iet tegen mijn bovenbeen en Danny stopt daarna ook de kus. Ik kijk naar beneden en schiet in de lach. 'Dit meen je niet, zo snel?'vraag ik lachend en druk een kusje op zijn knalrode wang.

    Danny

    "Ik sta er zelf ook van verstelt." Zeg ik als ik nòg roder word. Ik snap echt niet hòe ik dit voor elkaar heb gekregen. Heb, om eerlijk te zijn, de drang er nieteens toe. Ik bijt even op mijn lip en leg mijn hand er tegenaan. "Dit is niet normaal." zeg ik met een kreuntje en sla dan snel mijn armen om Drew heen en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en hou hem dicht tegen me aan. Ik aai door zijn haar en kijk een beetje voor me uit. 'Dus nu wil je wachten tot die weggaat of zo?'vraag ik lachend en werp nog een blik naar beneden.

    Danny

    "Hou op met kijken! Ik schaam me kapot." snauw ik naar Drew en begraaf mijn knalrode gezicht nog verder in zijn hals.
    "En ja daar wachten we op." mompel ik half verstaanbaar. Ik sluit mijn armen strakker om hem heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even zacht en wrijf met mijn hand kort over zijn bobbel. Daarna haal ik mijn hand weer weg en hou hem nog steeds dicht tegen me aan. Ik sluit mijn ogen even en leun met mijn hoofd een beetje op dat van Danny.

    Danny

    Ik kreun zacht als hij zijn hadn eroverheen haalt. "DREW!" roep ik beschaamd en ik voel zijn hoofd tegen mijne.
    "Please, niet doen." mompel ik zachter. Mijn gezicht is nog altijdin zijn hals verstopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Sorry' grinnik ik en streel over zijn rug. 'Ik doe het al niet meer'mompel ik en open mijn ogen even. Ik kijk even naar de voorbijgangers en daarna sluit ik mijn ogen weer.

    Ik ga slapen Xx :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [slaap lekker xx]