• Alleen mag dat niet van mijn ouders. Wie heeft hetzelfde probleem? Ik begrijp het langs de ene kant wel hoor, maar toch vind ik het jammer.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het duurde lang voordat ik eerlijk vertelde dat ik op quizlet zat. Mijn ouders brachten me de allereerste meeting. Mischien kun je ze zo overhalen? Door je ouders eerst die mensen te laten leren kennen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ivan schreef:
    Laat de personen zien die je gaat meeten door een videogesprek ofzo.
    En nee, dat heb ik zelf nooit gehad. Butyeah, ben nu ook 20 18 en een jongen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rembrandt schreef:
    Ik! Mijn ouders laten me sws nergens gaan,al zeker niet met vreemde mensen. -_-


    Life is full of fake people

    Ik heb daar geen problemen mee, zolang het maar niet te ver is.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Rembrandt schreef:
    Ik! Mijn ouders laten me sws nergens gaan,al zeker niet met vreemde mensen. -_-


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit met iemand gemeet ofzo. Het probleem is dat iedereen hier altijd zo ver weg woont van me D: Bijna niemand lijkt in West-Vlaanderen te wonen. En m'n ouders laten me niet graag ver reizen alleen -.-'
    Maar hoe je het bij je ouders kan aanpakken? Je kan idd de mensen even tonen op de pc via webcam en zeker zorgen dat je genoeg gegevens hebt en de persoon toch een beetje kent. En gewoon genoeg geld hebt en een gsm meehebt, zodat je hen kan bereiken en terug thuis raakt (:


    There will be beauty from pain.

    Tja. Mijn ouders weten niet dat ik mensen wil meeten en al heb gemeet. (cat)
    Op negentienjarige leeftijd weet ik wat ik doe. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Namstar schreef:
    Ik heb daar geen problemen mee, zolang het maar niet te ver is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit met iemand gemeet ofzo. Het probleem is dat iedereen hier altijd zo ver weg woont van me D: Bijna niemand lijkt in West-Vlaanderen te wonen. En m'n ouders laten me niet graag ver reizen alleen -.-'
    Maar hoe je het bij je ouders kan aanpakken? Je kan idd de mensen even tonen op de pc via webcam en zeker zorgen dat je genoeg gegevens hebt en de persoon toch een beetje kent. En gewoon genoeg geld hebt en een gsm meehebt, zodat je hen kan bereiken en terug thuis raakt (:


    Ik woon in West-Vlaanderen


    Olive

    Ik heb nog nooit iemand gemeet.


    26 - 02 - '16

    Ik heb al zoveel mensen gemeet, ook van een andere site. (cat)


    -

    De persoon die ik zou willen meeten woont in Nederland, dus dat zou sowieso niet lukken. Niet dat ik mag meeten.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 10:21 ]


    Ex astris, sciencia

    Wel, ik heb eigenlijk drie heel erg close vriendinnen ontmoet op Quizlet. Die zie ik nu heel regelmatig, maar die wonen ook gewoon in de buurt. En ik ben ook naar de meeting van Brugge gaan.


    Olive

    Mijn ouders weten niet eens dat ik op Quizlet zit.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Seelisch schreef:
    Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit met iemand gemeet ofzo. Het probleem is dat iedereen hier altijd zo ver weg woont van me D: Bijna niemand lijkt in West-Vlaanderen te wonen. En m'n ouders laten me niet graag ver reizen alleen -.-'
    Maar hoe je het bij je ouders kan aanpakken? Je kan idd de mensen even tonen op de pc via webcam en zeker zorgen dat je genoeg gegevens hebt en de persoon toch een beetje kent. En gewoon genoeg geld hebt en een gsm meehebt, zodat je hen kan bereiken en terug thuis raakt (:

    Ik woon ook in West-Vlaanderen :d