• Oke, ik ga is kijken hoe jullie hier op Slash reageren. Ik schrijf zelf namelijk alleen slash, of real life verhalen. Ben benieuwd of die hier ook gewild zijn. Slash = jongen-jongen, meisje-meisje, en nee, geen twincest. Dat betekend dus dat Bill Bi-seksueel word in m'n verhaal, net zoals Georg. Tom en Gustav zijn wel hetero, daar zal ik ook wat omheen schrijven. Proloog;

    "Annick, het gaat niet meer. Ik kan het niet meer verborgen houden. Mijn ouders worden laaiend als ze erachter komen. Ik hou van je xxx <3"
    Dat was het laatste smsje die Annick ontving van haar vriendinnetje. Het was uit, begreep ze eruit. Ze moesten het verborgen houden voor haar ouders. Ze komt uit een streng christelijke familie en zou verstoten worden als ze erachter kwamen dat ze met een meisje heeft.

    Georg en Sam(=jongen) hebben al erg lang een relatie, maar Sam voelt de vlinders niet meer. Bovendien krijgt hij gevoelens voor Bill. Sam durft niet bij Georg weg te gaan. Hij woont bij hem en kan niet terug naar zijn oude huis. Hij heeft niets met z'n vader en z'n moeder woont aan de andere kant van de wereld. En bovendien, hij kan Georg toch niet zomaar laten zitten? Hij zorgt zo goed voor hem.
    Bill besluit op een avond toch mee te gaan naar een nieuw café, voor biseksuelen en homoseksuelen. Hij weet heel zeker van zichzelf dat hij absoluut niet biseksueel is. Maar toch, wat voelt hij dan voor Sam? Even lijkt het gevoel weg te zijn als hij een superleuk meisje ontmoet in het café, maar zijn gevoelens voor Sam gaan niet weg. Valt hij dan toch ook voor jongens?
    Tom en Andreas vormen een berucht 'gangstergroepje' in de buurt. Ze versieren niet alleen het ene na het andere meisje, ook drugs krijgen ze makkelijk, en verkopen ze door. Een paar jongens uit hun groep blijken hen te belazeren. Wat zit hierachter?

    Moet ik wat proberen of niet?

    Wat ik nodig heb aan rollen;
    - Meisje waar Bill eventjes verliefd op word
    Bubblex
    - Mensen voor in 'de groep' van Andreas en Tom
    Billsmurf
    xdreamxon
    DarkAngelTom
    - Meisje, LAT-relatie met Tom
    - Meisje, gebruikt door Andreas.
    Joycediamond
    - Meisje, heeft zowaar een lange relatie met Tom
    Flo
    - Beste vriendin van Gustav

    Wat ik wil weten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Hobby's;
    Verder nog iets;


    Life is hard and then we die

    Bill Bi-seksueel?
    DAT ZOU IK GEWELDIG VINDEN!
    Nee, ff serieus. Ik zou 't echt gaaf van 'm vinden als hij het toegaf. En btw, voor de fans maakt het eigenlijk niets uit, ze hebben alleen meer concurrentie XD Haha XD


    Life is hard and then we die

    :P
    ja idd!:P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.