• Ik ben dus drie weken alleen thuis en ik ben een ramp moet koken, maar nu heb ik vanavond kipfilet klaargemaakt voor mezelf en het was zo lekker! Ik heb nog nooit zoiets lekkers gemaakt, want normaal laat ik alles aanbranden. Ik had gister vissticks gebakken en die waren bijna zwart en vissticks bakken is veel makkelijker vergeleken met kipfilet. Maar het was zo lekker en ik ben trots op mezelf, dat ik eindelijk iets normaals heb kunnen koken.


    En ik ben trots omdat m'n brief eindelijk af is en uitgeprint is! Het is geen gewone brief, maar een hele emotionele, van meer dan 3 pagina's en helemaal in het Engels, dus het heeft me wat moeite gekost. (Hij is Engels omdat ik hem aan de band All Time Low heb geschreven, wegens persoonlijke redenen.)
    Zijn jullie de afgelopen tijd ook nog trots op jezelf geweest? (Of heb je lekker gekookt?) (krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:00 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eurydice schreef:
    (...)Oh, je gaat naar Lowlands? Jalooooooers! Ik ben nog nooit geweest, maar het lijkt me echt geweldig.

    Ja and I'm excited! Ik ga dit jaar voor de eerste keer en ik hoor allemaal geweldige verhalen dus het lijkt mij ook helemaal geweldig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben trots op mezelf omdat ik alleen ben gaan rijden met de auto :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Broadfields schreef:
    Koken is leuk. Ik doe het echt vaak en als ik eerlijk ben, vind ik dat ik er best goed in ben. :3

    Die salade ziet er echt lekker uit, wat zit daar allemaal onder?;o

    Ik had er wat te veel dressing doorheen gegooid, maar anders was ie heel lekker geweest. Het is ijsbergsla met stukjes tomaat, komkommer, stukjes gekookt ei en een yoghurt dressing erdoorheen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dan zou ik ook trots zijn op mezelf! :'D
    Ik was eergisteren trots op mezelf omdat ik de overheerlijke muffins die hier in huis waren niet heb opgegeten. ik probeer minder te snoepen en meer gezond te eten (krul)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    Dan zou ik ook trots zijn op mezelf! :'D
    Ik was eergisteren trots op mezelf omdat ik de overheerlijke muffins die hier in huis waren niet heb opgegeten. ik probeer minder te snoepen en meer gezond te eten (krul)

    Oh dan ben ik ook trots op je, want ik weet hoe moeilijk dat is!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Ja and I'm excited! Ik ga dit jaar voor de eerste keer en ik hoor allemaal geweldige verhalen dus het lijkt mij ook helemaal geweldig!
    Mijn zus gaat dit jaar voor de tweede keer, en zij vindt het inderdaad dus ook geweldig. Ik heb alleen niet echt iemand om mee te gaan, naast mijn zus, gaan er alleen maar mensen (voor zover ik ze ken) met wie ik niet in een tentje wil liggen. ^^"

    Ik heb trouwens toch iets waar ik trots op ben, om ontopic te blijven. Ik heb vandaag eíndelijk dat bibliotheekboek ingeleverd, een half jaar te laat. :Y)
    (Ja ja, ik doe zulke geweldige dingen met mijn leven dat ik dáár trots op ben.)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Mijn zus gaat dit jaar voor de tweede keer, en zij vindt het inderdaad dus ook geweldig. Ik heb alleen niet echt iemand om mee te gaan, naast mijn zus, gaan er alleen maar mensen (voor zover ik ze ken) met wie ik niet in een tentje wil liggen. ^^"

    Ik heb trouwens toch iets waar ik trots op ben, om ontopic te blijven. Ik heb vandaag eíndelijk dat bibliotheekboek ingeleverd, een half jaar te laat. :Y)
    (Ja ja, ik doe zulke geweldige dingen met mijn leven dat ik dáár trots op ben.)

    Oh dat is wel balen! Ik ga gewoon met een vriendin die ik toevallig via Quizlet heb leren kennen, dus dat is wel gezellig! Je moet gewoon kijken of je hier iemand ontmoet waarmee je wilt gaan, als je echt graag een keer wilt!
    Haha oh my god, hoe hoog was je boete? Even kijken of je mijn hoogste boete kan overtreffen, voor het te laat terugbrengen van een bibliotheek boek!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Oh dat is wel balen! Ik ga gewoon met een vriendin die ik toevallig via Quizlet heb leren kennen, dus dat is wel gezellig! Je moet gewoon kijken of je hier iemand ontmoet waarmee je wilt gaan, als je echt graag een keer wilt!
    Haha oh my god, hoe hoog was je boete? Even kijken of je mijn hoogste boete kan overtreffen, voor het te laat terugbrengen van een bibliotheek boek!
    Voor dit jaar is dat nog een beetje te laat, maar voor volgend jaar is dat misschien een idee. Maar ja, mijn schoolvriendjes wilden niet naar Lowlands, maar nu ik van school af ben, leer ik misschien sowieso voor volgend jaar wel mensen kennen die wél willen gaan. :Y)

    Geen grapje, ik hoefde maar vijf euro te betalen. :Y)
    Oké, het was wel maar één boek, maar ik verwachtte een hogere boete.

    OOOOH, ik weet weer wat! Ik werd laatst randomly geïnterviewd, omdat ik fanfictie schrijf. Ik heb het artikel nog niet toegestuurd gekregen, maar ik was ergens wel trots. Want, ik wil nog altijd dokter worden, maar ik neem nu een tussenjaar en wil dat grotendeels aan schrijven besteden. Ook al had het interview niet zoveel met mijn eigen schrijfsels te maken, had ik toch om een of andere reden het idee dat ik een klein beetje iets bereikt had met schrijven. Of zo. Ik weet het niet, maar ik was even trots. ^_^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik ben trots op mezelf omdat ik níét in slaap ben gevallen vanmiddag (A)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Eurydice schreef:
    (...)Voor dit jaar is dat nog een beetje te laat, maar voor volgend jaar is dat misschien een idee. Maar ja, mijn schoolvriendjes wilden niet naar Lowlands, maar nu ik van school af ben, leer ik misschien sowieso voor volgend jaar wel mensen kennen die wél willen gaan. :Y)

    Geen grapje, ik hoefde maar vijf euro te betalen. :Y)
    Oké, het was wel maar één boek, maar ik verwachtte een hogere boete.

    OOOOH, ik weet weer wat! Ik werd laatst randomly geïnterviewd, omdat ik fanfictie schrijf. Ik heb het artikel nog niet toegestuurd gekregen, maar ik was ergens wel trots. Want, ik wil nog altijd dokter worden, maar ik neem nu een tussenjaar en wil dat grotendeels aan schrijven besteden. Ook al had het interview niet zoveel met mijn eigen schrijfsels te maken, had ik toch om een of andere reden het idee dat ik een klein beetje iets bereikt had met schrijven. Of zo. Ik weet het niet, maar ik was even trots. ^_^

    Ja, je kan het altijd proberen! Oh en inderdaad als je nieuwe mensen ontmoet heb je ook altijd kans dat die wel willen gaan!
    Wow 5 euro valt echt mee, dan bof je echt. Ik had een keer 24 euro boete. (krul)
    Dat is echt gaaf, het mag wel niet helemaal om je eigen ding gaan, maar je word zelf wel geïnterviewd en dan heb je toch wel iets bereikt hoor, want ze interviewen niet zomaar iedereen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Ja, je kan het altijd proberen! Oh en inderdaad als je nieuwe mensen ontmoet heb je ook altijd kans dat die wel willen gaan!
    Wow 5 euro valt echt mee, dan bof je echt. Ik had een keer 24 euro boete. (krul)
    Dat is echt gaaf, het mag wel niet helemaal om je eigen ding gaan, maar je word zelf wel geïnterviewd en dan heb je toch wel iets bereikt hoor, want ze interviewen niet zomaar iedereen!
    Ja, en anders moet ik wat minder preuts worden en het niet erg vinden om met een groepje jongens in een tent te liggen, want mijn jongensvrienden gaan wel. :Y)
    (Best vreemd eigenlijk, ik vind het niet erg om met jongens in een kamer te slapen, maar met z'n allen in een tent vind ik toch niet chill.)

    Vierentwintig? Haha, dan moet je echt vreselijk veel te laat zijn geweest. Of meer per dag moeten betalen, kan natuurlijk ook.

    Ja, ik vond het stiekem ook wel erg stoer. :Y)
    Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke artikel. Mimimi. Ik ben hier echt te ongeduldig voor.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ja, en anders moet ik wat minder preuts worden en het niet erg vinden om met een groepje jongens in een tent te liggen, want mijn jongensvrienden gaan wel. :Y)
    (Best vreemd eigenlijk, ik vind het niet erg om met jongens in een kamer te slapen, maar met z'n allen in een tent vind ik toch niet chill.)

    Vierentwintig? Haha, dan moet je echt vreselijk veel te laat zijn geweest. Of meer per dag moeten betalen, kan natuurlijk ook.

    Ja, ik vond het stiekem ook wel erg stoer. :Y)
    Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke artikel. Mimimi. Ik ben hier echt te ongeduldig voor.

    Haha ik snap het wel dat je niet als enigste meid met allemaal jongens in een tent wilt liggen hoor!
    Haha ja het was erg veel ja. Vijf cent, per dag, per boek. (nerd) Ik durf nooit meer boeken te lenen.
    Ja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het artikel nu!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben een fanfic in het Engels aan het schrijven op een andere site (hoewel hij ook hier staat) en ik krijg best veel complimenten over hoe goed mijn Engels is. Ik ben echt heel trots dat mensen uit Australië en Amerika het lezen en het leuk vinden.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    Ik ben een fanfic in het Engels aan het schrijven op een andere site (hoewel hij ook hier staat) en ik krijg best veel complimenten over hoe goed mijn Engels is. Ik ben echt heel trots dat mensen uit Australië en Amerika het lezen en het leuk vinden.

    Dat is altijd leuk om te horen ja!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Haha ik snap het wel dat je niet als enigste meid met allemaal jongens in een tent wilt liggen hoor!
    Haha ja het was erg veel ja. Vijf cent, per dag, per boek. (nerd) Ik durf nooit meer boeken te lenen.
    Ja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het artikel nu!
    Haha, ik heb zelf helemaal geen account-ding bij de bibliotheek, dus het stond ook al op iemand anders rekening. De medewerkster zei dat als ik een dag later was gekomen, ze een rekening naar haar hadden gestuurd. Was vrij genânt geworden, want we zijn niet meer bevriend. :Y)

    Ik ben bang dat ze woorden heeft verdraaid en zo. Of dat ze iets niet goed heeft begrepen. Of dat ik heel erg arrogant over kwam. Of dat ze alleen stomme dingen quote. Er kan zo veel misgaan waardoor ik heel slecht uit de verf kom. (cat)
    Maar ja, het is wel onder een halve schuilnaam, dus het is niet alsof mensen die ik ken me er om gaan uitlachen. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:26 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.