• Dus begin november komt Owl city (bekend van Fireflies) naar Nederland (yeah)
    Ik ben echt superblij en ik mag er dus heen met Dontje123
    Om mijn topic nuttig te houden: Wie gaat er ook heen?
    Of verheug je je op een ander optreden?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:01 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik ga niet.
    Maar ik ga deze week naar Lowlands, de week erna ga ik naar All Time Low en Destine en drie weken daarna ga ik naar The Maine en This Century. En ik ga 2 weken later misschien nog naar Tonigth Alive, waar ik allemaal erg veel zin in heb.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga niet, ben in 2009 geweest en vond het toen best saai en tegenvallen :x (maar dat kan voor jou natuurlijk helemaal anders zijn, dus veel plezier!)
    Maar ik heb heel erg veel zin in Marina and the Diamonds die ik in november ga zien.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:10 ]


    As travars

    Hmm ik ga niet, ben niet zo'n fan van Owl City.

    Ik ga in september (30e) naar Joe Brooks waar ik mij echt heel erg op verheug. In december naar The Black Keys als ik met een vriendin mee kan want die heeft een kaartje over. April 2013, 5 april: One Direction in Londen. En de 13e Justin Bieber. En er zullen nog wel wat dingen tussen komen denk ik c:


    What's so bad about being different?

    O.o awesome! Als ik mag moet ik het zelf betalen en op het moment spaar ik voor... iets. Dus helaasxD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.