• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario
    Ik schud glimlachend haar hand en kom er dan naast zitten.
    Ik weet niet goed wat te zeggen.
    "Euhm... Hoe gaat ie?" vraag ik dan uiteindelijk maar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Het gaat wel, het kan beter en als ik zou zeggen dat het goed gaat zou ik liegen en met alles wat hier gebeurd is.' zeg ik dan zuchtend en kijk dan weer de jongen aan. 'Euhh, hoe gaat het met jouw en wat is je naam eigenlijk?' zeg ik dan toch maar lachend en kijk hem weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    "Het gaat wel!" mompelde ik. Ik had nog steeds veel pijn van de martelingen, maar de pijn was al licht genoeg om te doen alsof ik helemaal niets had.
    "Ik ben Mario Alexandro Alvino Estevez." glimlachte ik. "Meestal zeggen ze me gewoon Mario, maar liever hoor ik Alex. Afgeleid van mijn tweede naam, Alexandro. En hoe heet jij?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Mijn voornaam, zoals ik al zei is Naomi, maar mijn hele naam is "Naomi Lianne Daimy Micheal", ik ben dan wel half Italiaans maar je zou het niet zeggen met mijn naam.' zeg ik dan lachend. 'Maar ben jij ook iets van Spaans of Italiaans of iets, want je hebt niet echt een engelse naam.' zeg ik dan en kijk hem nieuwsgierig aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    "Ik ben Portugees... denk ik. Ik weet niet goed wat mijn ouders waren." zei ik naar waarheid. "Maar voor zover ik woonde ik in Portugal dus... ik vermoed dat ze ook wel Portugees zullen zijn geweest."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Eu estive lá antes. Há muito tempo atrás, nas férias. Um belo país.' zeg ik dan lachend. 'Ik heb er dan ook een beetje Portugees geleerd, het is niet gewelig, maar toch.' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    "Eu vivia em favelas. Eu não vi nada, mas a pobreza e tristeza. Eu tenho muitos órfãos morrer." ik haalde licht mijn schouders op. "Ik heb nooit het mooie deel van de stad gezien, maar goed. Wel leuk dat je Portugees kan, kan je veel talen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik slik als ik zijn verhaal hoor en slik. 'Violentamente. Especialmente para ver isso.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Ow, maar ik kan wel een paar talen ik vind het altijd leuk om wat van andere landen te leren.' zeg ik dan lachend en haal mijn schouders op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    Ik haalde opnieuw mijn schouders op. Ik had zelf zo vaak op het punt gestaan van sterven.
    Ik glimlachte bij haar volgende woorden.
    "Ik ben nooit buiten Portugal geweest, maar het lijkt me wel leuk om nieuwe landen te leren kennen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Het is ook leuk.' zeg ik dan lachend. 'Niet dat ik in heel veel landen ben geweest, meer meer gewoon door Europa.' zeg ik dan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    "Ja... Ik zou graag eens een wereldreis maken, wanneer we hieruit zijn." ik zei het met zoveel vertrouwen. Ik wist zeker dat ik hier weg geraakte. Het zou me wel lukken en als ik hier weg was, belde ik de politie zodat ze de rest hier weg konden halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en knik dan. 'Ik ga waarschijnlijk naar Canada met Ian als ik hier uit ben.' zeg ik dan lachend. 'En misschien ook nog eens een wereldreis maken.' zeg ik er dan achteraan en glimlach. 'Ik ga en zal hier uit komen.' zeg ik dan zelfverzekerd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    "Ik ook. En het kan me zelfs niet schelen als ze me vermoorden tijdens mijn poging of zo... In mijn hele leven is maar 1 ding echt belangrijk geweest voor mij. Vrijheid en dansen natuurlijk, maar dat was een uiting van mijn vrijheid. Ik kom hier weg en zo niet... dan ga ik dood, maar dan is mijn geest ten minste vrij." mompelde ik.
    "Ian... Dat is die jongen... Ik heb hem samen met Nala leren kennen... Kan dat?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en knik dan. 'Ja dat is die jongen.' zeg ik dan glimlachend en kijk naar Ian. 'En Ian, Nala en ik zitten ook bij dezelfde dansstyle, we doen alle drie streetdance en dan heb je ook nog Leslie, maar die zie ik hier nu niet.'zeg ik dan en kijk weer naar Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario
    "Ik doe ballroom." bloos ik. Ik was zo lang gewend het geheim te houden dat het vreemd was om het nu zo open en bloot te bekennen.
    "Ik heb de rest van mijn stijl nog niet echt leren kennen. De vorige keer zag ik scheel van de pijn."


    “To live will be an awfully big adventure.”