• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik knik. 'Cool, ik heb al iemand anders van ballroom ontmoet, Julio, hij is aardig en hij had het nog over ene Eleadora.' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Je kent wel al bijna iedereen van streetdance, zeg ik dan lachend, alleen Leslie en Alex nog niet, o ja, je hebt ook nog Alex dat is die jongen.' en ik kijk even richting Alex. 'Hij is een oude vriend van me.' zeg ik dan glimlachend. 'Maar het gaat hoop ik nu wat beter met je?' vraag ik dan en kijk hem meelevend aan. Ik weet hoeveel pijn je kan hebben.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik sper mijn ogen zo mogelijk nog meer open.
    Had ik dat nu gedaan? Oh, shit, oh, shit!
    Ik staarde hem gestrest aan.
    "Euhm, sorry, ik-" ja wat? Hoe moest ik dit uitleggen?! "Ik ben in de war." mompelde ik dan maar naar waarheid.
    Ik draaide me van hem weg en stapte met grote stappen terug naar het gebouw. Ik haalde mijn hand door mijn haren, terwijl verwarde en geschrokken gevoelens in mijn binnenste kolkten.


    Sam Jason Night
    Ik haal een hand door mijn haar. 'Je bent niet de enige die in de war is,' mompel ik. Ik sta op en loop haar achterna. 'Nala, wacht,' zeg ik dan. Ik zucht even. 'Ik neem aan dat dat gewoon een vergissing was?' ik kijk naar haar. Kom op, ze is pas dertien. 'En ga je al weer naar de slaapzaal?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario
    "Ja, hoor! Alles in orde." glimlach ik. Ik had wel nog redelijk wat pijn, maar verborg hem voor iedereen.
    "En leuk dat je iemand hier al kent. Da's minder eenzaam."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik bleef gewoon doorlopen.
    "Euhm... ja... vergissing, tuurlijk!" mompelde ik.
    Ik fronste mijn voorhoofd en kneedde mijn slapen met mijn vingertoppen.
    "Ja... naar de slaapzaal."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ik ken al genoeg mensen hier, maar het is wel leuk hem weer terug te zien, maar heb je al vrienden hier gemaakt?' vraag ik dan. 'En fijn dat het al beter gaat.' zeg ik dan en zucht en rol met mijn ogen en zoek dan in mijn zak, al snel vind ik wat ik nodig heb, ik had er nog 2, meegenomen uit het doosje in de badkamer. 'Hier, pijnstiller en oefen je liegen, het is vreselijk.' zeg ik dan lachend. 'En wil je wat eten, we hebben wat meegenomen uit de keuken.' zeg ik dan grinnikend en kijk hem dan glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik loop achter haar aan en haal haar in. Ik blijf naast haar lopen. Ik ben een beetje verward, het kwam heel onverwacht voor mij. 'Ik ga met je mee terug, ik laat je niet alleen lopen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario
    "Euhm, dank je." ja, misschien moest ik mijn liegen wel eens oefenen. Ik nam de pijnstiller aan en slikte hem zo in.
    "En eten klinkt wel goed." glimlachte ik. Ik vergat expres te antwoorden op haar vraag of ik al veel vrienden had gemaakt. Euhm... hoogstens 2 zinnen met iemand gewisseld, telde dat ook?

    Nala
    "Doe wat je niet laten kan." mompelde ik, in een poging plots afstand te nemen, maar het zat gewoon niet in me om afstandelijk te doen of gemeen te zijn.
    "Sorry... I-ik ben in de war en... dan ben ik snel kwaad." brom ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik ga er niet op in en loop mee. We komen helemaal geen mannen tegen, gelukkig. Wel kom ik Leslie tegen. Ze loopt als een soort zombie over de gang. Ik vind het sowieso knap dat ze zo kan lopen, met haar rug. Ik neem haar mee: 'Kom Les, we gaan naar de zaal.' maar ze schudt enkel nee en loopt verder. Ze praat nog steeds niet. Ik laat haar gaan en loop verder met Nala. Ik houd de slaapzaal deur voor haar open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {moet gaan, bye}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik knikte en liep naar de schacht toe en maak hem open en pakte er dan wat eten uit en geef het aan Mario. 'Dit is denk ik wel goed niet?' zeg ik dan en haal mijn schouders op, wat brood, beleg en een appel moest toch wel goed zijn denk ik, het was het beste wat ik kon vinden, het was bijna op dus we moesten snel wat nieuw gaan halen. 'En beginnen de pijnstillers al wat te werken?' Vraag ik dan bezorgd en zie dan Nala en Sam binnenkomen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer alleen nu is JokerBaby niet online en kan ik dus met niemand praten... Zucht...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ghehehe, ik keek toevallig net bij dit topic :3

    Heb je het gelezen... Nala heeft Sam gezoend!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet niet of Nala verliefd is, maar Sam niet :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee sam is al verliefd op Naomi, tuurlijk dat is het, haha! Ik weet niet of Nala verliefd is? Maar ze is wel sipjes, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp