• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik glimlach terug. 'Best wel gaaf om hier te moeten optreden,' zeg ik dan. 'Weet je, ik vind het leuk om te dansen. Maar het is niet mijn leven. Enkel een deel.' ik zucht. Ik kijk om me heen. 'En goed dat je me niet als voorwerp ziet.' ik loop naar haar toe [En kus haar HAHAHAHAHA lol grapje] en ga naast haar staan. 'Kan je dansen? En weet je de danspassen nog?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Je bedoelt de Hiphop pasjes? Ja dat moet wel lukken.' zeg ik dan lachend. 'Ik heb geen last meer van mijn rug door de pijnstillers dus, let's start.' zeg ik dan lachend en loop naar Sam toe [en zoent hem weer terug, haha, nee grapje] en ga naast hem staan. 'Is er hier ook muziek?' vraag ik me af en kijk rond en zie dan een muziekinstalatie staan en loop er glimlachend naar toe.

    [Als ze zouden zoenen gaat Naomi vreemd, haha!]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 17:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 17:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam is weer aan de beurt. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik glimlach als ze de stereo ziet. Als ze de muziek aanzet en klaarstaat tel ik af. Ik doe de passen zo goed mogelijk. We hebben nog niet zo veel passen doorgenomen. Maar hier kan je ook variaties op maken. Dus dat doe ik ook. Het voelt goed zo. Lekker vrij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en ga weer naast Sam staan. 'Leer me maar een dansje.' zeg ik dan lachend en ga klaar staan en kijk Sam glimlachend aan. 'Ga je nog beginnen of niet.' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Niet zo bijdehand hè!' zeg ik lachend. En dan doe ik ingewikkeldere passen. Die ze sowieso niet in een keer kan. Mede doordat ze geen hiphop doet normaal gesproken, en ook omdat je voor deze moet oefenen echt. 'Doe maar na,' grijns ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik doe zijn pas na wat nog redelijk gaat, niet zo goed als hem, maar toch. 'Ha, ik zei toch dat ik het kan.' zeg ik dan vrolijk. 'Nu wil ik een heel dansje leren.' zeg ik dan lachend en ga voor hem staan en glimlach en steek mijn tong uit en lach dan weer.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 18:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zucht even en kijk lachend terug. 'Als je zo voor me staat kan ik niet echt de dans leren,' grijns ik. 'Move.' ik schuif haar aan de kant. En dan leg ik haar een hele dans uit. Doe het voor en zeg dan: 'Probeer mee te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'sorry hoor.' zeg ik dan lachend en ga naast hem staan en kijk toe en probeer het dan na te doen na een paar keur lukt het en kijk naar Sam. 'En is het een beetje goed.' vraag ik dan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry de laptop viel uit dus het duurde wat langer... :$]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam's turn. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Nee,' zeg ik met eens serieus gezicht. 'Dat was oké. Ìk ben goed.' en dan begin ik te lachen. 'Nee grapje, het is wel blijven oefenen, maar dan kom je er wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Tuurlijk ben ik niet zo goed als jouw.' zeg ik dan lachend. 'Maar ik ben beter in streetdance dan jouw, dan ben ik gewoon geweldig.' zeg ik dan lachend en steek weer mijn tong weer uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaimy kom je ook naar het ontvoerd in luxe topic?? :) En je moet met Sam reageren! ;)]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 19:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp