• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos, Nena, Gabriëla en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies but when you eat them we eat you ^.^

    Sarah – Saarsel - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - DaniiQue - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe -Stornoway - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod en Potterhead
    Nele - Starkisch - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, blub1
    Naomi - Excitatio - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober. Belg Blub2
    Lisette - Volary - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Lizse - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Lieksel - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - Panini - is 17 en wordt 17 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Mara - Cameras - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Mysteria - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Tessa - TessaRose is 16 wordt 17 op 12 Juli, Nederlander, Directioner, District 2
    Jette - CatEyes - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan en Avada Kedavra-er.
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner, TWFanmily, District 2, District 11, District 12
    Kimberly - Peverell - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Realm - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - FINNHARRIES - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 Oktober, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 09/08-18/08.
    Nikki: 02/09-03/09.
    Nena: 31/07 - 17/08
    Nele: 22/08-26/08.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Danique: 11/08 - 31/08.

    Rani: 21/08 - 28/08.

    • Topic Nummer 181 is geclaimd door Isabella.

    De rest vind je HIER.

    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    - Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    - Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    - Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Forever Alone-Club:
    - Jette
    - Sarah
    - Marthe
    - Joëlla
    - Gabriëla
    - Kimberly
    - Nikki
    - Lieke
    - Anne
    - Mara
    - Tessa
    Who wants to join?

    Pervert-Club
    - Sarah
    - Melissa
    - Lieke
    - Lisanne
    - Jette
    - Sofie
    - Mara
    -Joëlla

    The Game
    1.
    Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.
    Op tinychat vind je ons hier.

    De twitter van het topic.

    BELANGRIJK: Wij awesome personen hebben een twitteraccount. Onze awesomeness heeft al meer dan 150 topics gevuld! We gaan voor het dubbele! Wij zijn het awesomest van allemaal!
    Wil iedereen even hierop klikken? Dan doe je Nikki een groot plezier :]


    Opgelet mensen!
    - Onze lieve Sofie doneert gratis spotlights, MAAR alleen aan personen met Non-Fanfictie.
    - Nikki heeft GALAXYNAGELS.
    - Die van Marthe zijn ORANJE.
    - Sofie heeft last van een ziekte die ook wel verliefdheid wordt genoemd en daardoor irritante posts over een één of andere gozer (Thomas) kan plaatsen ^^
    - Lisanne is dood
    - Nikki maakt hele flauwe grapjes door blootstelling aan te veel verfdampen. Negeer dit.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:16 ]


    Some things are changing too much.

    Random reactie ;p
    Ik ben schrijven ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    LukeBrooks schreef:
    LIEKE LIEKE LIEKE. Moet je mijn proloog lezen? (:


    JAJAJAJA (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ravenna schreef:
    SOOF, DAT IS GEEN FANIFC. =D

    Ik dacht eerst: WTH ben jij?
    Maar ik zie het al.

    En alle aanvragen gaan via mijn blog. Niet hier :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    O, lol. Dat was ik alweer vergeten x'D

    O, Lieke. Zie deze faalfoto:



    Lol, zie Sander met zijn camera, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lieksel schreef:
    (...)

    JAJAJAJA (:

    '3. 2. 1. JUMP.' Ik pak de randen van de kleine opening van het vliegtuigje vast, en trek me zo naar buiten. Meteen voel ik de wind recht in mijn gezicht, en ik kijk naar beneden. We zitten op zo een 3800 meter boven de grond, en het ziet er fantastisch uit. Terwijl we steeds meer vaart maken naar beneden, maken we nog wat poses, praten even met elkaar, en dan, op ongeveer 800 meter hoogte trek ik mijn parachute open. Ineens ga ik heel langzaam, en de lach op mijn gezicht wordt groter en groter. Ik kijk mijn vader aan, en zie bij hem dezelfde glimlach. Maar dan vervaagt hij ineens. Net als mijn parachute. Ik trek snel aan het touwtje voor mijn reserve parachute, maar die gaat niet open. Net voordat ik de grond raak open ik mijn ogen, en kijk ik recht in de ogen van mijn vader, moeder en mij. Op de foto meteen naast mijn bed.


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    (...)


    Ohmygosh, this is beautiful! Wanneer start je? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SOFIE SOFIE SOFIE, WAAR WOON JIJ ONGEVEER IN BRABAAAANT?


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    SOFIE SOFIE SOFIE, WAAR WOON JIJ ONGEVEER IN BRABAAAANT?

    Hartje Brabant, maar ik behoor volgens mij mij tot noordoost... Ik weet het niet.
    Tussen Veghel en Den Bosch :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Lieksel schreef:
    (...)

    Ohmygosh, this is beautiful! Wanneer start je? (:

    THAAANKS (:
    Uhm, i dunno yet. eerst moet ik nog een cover, en een titel verzinnen. en de foto voor de hoofdpersoon. en heeeeeeeel veel foto's van Lou, want het wordt een boo bear story.. ennu, ik moet eerst nog een paar extra chapters. hahaha ik heb er nu pas 1.


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    THAAANKS (:
    Uhm, i dunno yet. eerst moet ik nog een cover, en een titel verzinnen. en de foto voor de hoofdpersoon. en heeeeeeeel veel foto's van Lou, want het wordt een boo bear story.. ennu, ik moet eerst nog een paar extra chapters. hahaha ik heb er nu pas 1.


    Vraag cover aan Isabella of Sarah c:
    Aaaah, leeeeeuk! Ik ben benieuwd (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mysteria schreef:
    (...)
    Hartje Brabant, maar ik behoor volgens mij mij tot noordoost... Ik weet het niet.
    Tussen Veghel en Den Bosch :3

    OH MY GOOOOOOOOOIOOOOOOOOOOOOOOD. Ik was vorig weekend in Veghel. en ik moet over 2 of 3 weken naar Rosmalen. maar mijn familie woont daaroo. en ik zal nog vaak in Veghel te vinden zijn, aangezien daar een van mijn tantes met haar man en 3 kinderen woont, en ik echt de beste band met hun heb, jajaja. maar mijn papa komt daar vandaan, dus dat is cool hahaha


    Some things are changing too much.

    Lieksel schreef:
    (...)

    Vraag cover aan Isabella of Sarah c:
    Aaaah, leeeeeuk! Ik ben benieuwd (:

    Ik heb al iemand die het voor me doet, maar ze is op dit moment op vakantiee. maar ik heb nog een ander verhaal, maar ik vind dat ie faalt, dus ik denk niet dat ik hem ga activeren.


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    OH MY GOOOOOOOOOIOOOOOOOOOOOOOOD. Ik was vorig weekend in Veghel. en ik moet over 2 of 3 weken naar Rosmalen. maar mijn familie woont daaroo. en ik zal nog vaak in Veghel te vinden zijn, aangezien daar een van mijn tantes met haar man en 3 kinderen woont, en ik echt de beste band met hun heb, jajaja. maar mijn papa komt daar vandaan, dus dat is cool hahaha

    Ik woon het dichste bij Veghel :3
    Maar waar woon jij dan? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    OH MY GOOOOOOOOOIOOOOOOOOOOOOOOD. Ik was vorig weekend in Veghel. en ik moet over 2 of 3 weken naar Rosmalen. maar mijn familie woont daaroo. en ik zal nog vaak in Veghel te vinden zijn, aangezien daar een van mijn tantes met haar man en 3 kinderen woont, en ik echt de beste band met hun heb, jajaja. maar mijn papa komt daar vandaan, dus dat is cool hahaha


    MIJN TANTE WOONT IN ROSMALEN (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Ik heb al iemand die het voor me doet, maar ze is op dit moment op vakantiee. maar ik heb nog een ander verhaal, maar ik vind dat ie faalt, dus ik denk niet dat ik hem ga activeren.


    Aha, okay (:
    Nee, hij faalt niet. Weet ik gewoon zeker.
    (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you