• Hee lieve usertjes,

    Nou, zoals jullie in de titel kunnen lezen, stop ik ook als moderator.
    Waarom?
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik vorig jaar, ivm school, ook al heb nagedacht over stoppen. Dat heb ik destijds niet gedaan omdat ik het moderator-zijn nog te leuk vond.
    Inmiddels zijn we een jaar verder en zo leuk vind ik het niet meer: het mod-team wordt niet echt meer gewaardeerd en dat is duidelijk te merken.
    Maar dat is niet het enige: aankomend schooljaar is mijn examenjaar. Vooral omdat mijn vader nu is overleden, moet ik extra hard mijn best gaan doen zodat ik misschien een studiebeurs kan krijgen en als nog in het buitenland kan studeren. En met Quizlet erbij zou dat niet lukken; dat heb ik afgelopen jaar wel gemerkt.

    Ik hoop dat jullie begrip kunnen opbrengen en wees toch lief voor de rest van de modjes: ze bedoelen het allemaal goed.

    Ik heb de afgelopen vier jaar leuk gevonden,

    Christa.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heel begrijpelijk. Veel succes met alles!


    i put the fun in funeral

    Ik snap je beslissing. Sorry voor dat nieuws van je vader ): Nog heel veel succes met alles wat je doet!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Naah, ik begrijp je wel hoor. Ik ga ook naar mijn examenjaar in de vierde klas en mijn tijd op Quizlet ga ik ook wat verminderen.

    x. Veel succes met je school!


    Pretty is just a pretty word.

    Muh, oké, heel veel succes Christa. Ik ga je wel een beetje missen als mod.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    Heel begrijpelijk. Veel succes met alles!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    N'awh Christa, het is jouw besluit en volgens mij inderdaad ook het beste. Je weet immers zelf heus wel wat goed voor je is. (:
    Heel veel succes! Je kunt het!
    (flower)


    everything, in time

    Jeetje, ik zou het allemaal niet eens aankunnen als ik dit allemaal zo lees. Heel veel sterkte en heel begrijpelijk dat je stopt! x


    To infinity and beyond •

    Het is inderdaad verstandig van je om door al dit alles te stoppen, ik denk ook dat iedereen het wel zal begrijpen. Nog gecondoleerd met je vader en veel sterkte, en succes met je examen. Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken en wie weet zien we je ooit als user weer terug?


    “Love is a contradiction.”

    Jammer dat je weg gaat, maar ik kan het wel begrijpen. Heel veel succes met je examenjaar en hopelijk krijg je die beurs. En ik zal zo lief mogelijk zijn voor de modjes :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Good luck with everything!


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Bronx schreef:
    Ik snap je beslissing. Sorry voor dat nieuws van je vader ): Nog heel veel succes met alles wat je doet!


    Life is full of fake people

    Bronx schreef:
    Ik snap je beslissing. Sorry voor dat nieuws van je vader ): Nog heel veel succes met alles wat je doet!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Audacity schreef:
    Heel begrijpelijk. Veel succes met alles!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Veel succes!!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Veel success met je studie ^^


    quidquid excusatio prandium pro