• Hee lieve usertjes,

    Nou, zoals jullie in de titel kunnen lezen, stop ik ook als moderator.
    Waarom?
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik vorig jaar, ivm school, ook al heb nagedacht over stoppen. Dat heb ik destijds niet gedaan omdat ik het moderator-zijn nog te leuk vond.
    Inmiddels zijn we een jaar verder en zo leuk vind ik het niet meer: het mod-team wordt niet echt meer gewaardeerd en dat is duidelijk te merken.
    Maar dat is niet het enige: aankomend schooljaar is mijn examenjaar. Vooral omdat mijn vader nu is overleden, moet ik extra hard mijn best gaan doen zodat ik misschien een studiebeurs kan krijgen en als nog in het buitenland kan studeren. En met Quizlet erbij zou dat niet lukken; dat heb ik afgelopen jaar wel gemerkt.

    Ik hoop dat jullie begrip kunnen opbrengen en wees toch lief voor de rest van de modjes: ze bedoelen het allemaal goed.

    Ik heb de afgelopen vier jaar leuk gevonden,

    Christa.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wens je het allerbeste toe. :)
    Heel veel succes en sterkte nog. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dankjewel voor die leuke modjaartjes met jou Christa-tje :3


    Let it come and let it be

    Veel success met alles c:


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Veel succes verder, ^^


    Some angels have no wings.

    Heel veel sterkte, en ik hoop voor je dat je een flinke beurs krijgt! x


    Alleen maar tranen van geluk

    Bronx schreef:
    Ik snap je beslissing. Sorry voor dat nieuws van je vader ): Nog heel veel succes met alles wat je doet!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aangezien je het op ons forum niet meer kan lezen:
    Ik vind het heel jammer dat je stop, je was echt een goede mod, maar ik begrijp je keuze wel.
    Heel veel succes met je studies, ik hoop dat je die beurs krijgt. En nog veel sterkte voor jou en je familie!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik denk dat iedereen het wel snapt.
    Ik hoop voor je dat je de beurs krijgt!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bronx schreef:
    Ik snap je beslissing. Sorry voor dat nieuws van je vader ): Nog heel veel succes met alles wat je doet!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Good luck with everything. En veel sterkte nog.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Thanks guys (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heel veel sterkte en succes, ik hoop dat die beurs er komt en dat alles ook op emotioneel gebied ook een plaats krijgt, uiteindelijk (flower).


    No growth of the heart is ever a waste

    Audacity schreef:
    Heel begrijpelijk. Veel succes met alles!


    Bad decisions make good stories.

    Jij gaat een knuffel krijgen, gelijk als ik je zie :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis