• As some of you may know, heb ik sinds 3 maanden een lief vriendje.
    En we bespreken gewoon serieus dingen voor onze toekomst, en dat vind ik erg prettig. Ik ben heel erg pijn gedaan door mijn ex en had daardoor geen echt visie meer voor de toekomst ivm relaties. Deze jongen neemt dat stukje bij beetje weg, waardoor ik me steeds meer op mijn gemak voel. Ik ben er nog lang niet. Zo ben ik nog steeds bang dat zijn familie mij niet goedkeurt, maar dat zijn zorgen die er niet toe doen. En ik vind het fijn dat hij mij weer durft te laten denken aan een toekomst. Nu hebben we besloten dat, mits alles gunstig is gesteld tegen die tijd, we volgend jaar willen gaan samenwonen. En dat vind ik echt geweldig. Mijn ouders vinden het prima, ze vinden hem geweldig. I'm very happy! Just had to share it.

    So, het werd langer dan ik dacht, hihi. :3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mysteria schreef:
    O, wat leuk! Mijn broer woont ook al een tijdje samen, en mijn zus is begin deze zomervakantie gaan samenwonen. Beide zijn ze nu nog steeds hardstikke gelukkig :]
    Veel succes ermee! Ik hoop trouwens dat je goed huis kunt vinden :] Weten jullie al of het een appartement of huis wordt? Denk het eerste, maar ik vraag het toch even :Y)


    Hahaha het word een huis, en waarschijnlijk ook koop, ons inkomen samen is gunstig genoeg, en dat is wat we het liefst willen. Hahaha, dus ja, ben echt blij. :)


    We'll still love each other, forever and always. <3