• Ja, hoe krijg je een cover zo gemaakt, dat je zeg maar 2 personen door elkaar hebt, maar ze beide ziet?

    VOORBEELD



    Met welk programma doen jullie dit en hoe?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Kan je doen met GIMP of Photoscape, gewoon foto's blenden. Er zijn nog wel meer programma's though.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Kan je doen met GIMP of Photoscape, gewoon foto's blenden. Er zijn nog wel meer programma's though.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik gimp.
    Tip: kijk YouTube videos (tutorials).

    Ik gebruik photoshop CS5.5 maar dat is een betaald programma, en niet heel goedkoop :')


    To infinity and beyond •

    Nieve schreef:
    Kan je doen met GIMP of Photoscape, gewoon foto's blenden. Er zijn nog wel meer programma's though.


    What's so bad about being different?

    Dat is toch gewoon door de afbeeldingen te openen en ze op 2 verschillende lagen te zetten en dan de een bijv. zoveel % doorzichtig te maken, dan leg je die lagen over elkaar en heb je een blend.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik gebruik meestal Fotoflexer, heel efficiënt. ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dankjewel allemaal :)


    where would I be, if you didn't believe?

    Picasa 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik gebruik meestal Fotoflexer, heel efficiënt. ^^

    Of Lunapic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    En, kan iemand me dan ook even vertellen welke opties ik moet gebruiken om 2 foto's als die foto op het begin van dit topic moet krijgen?


    where would I be, if you didn't believe?

    Welk programma heb je het nu over?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik had een programma online op internet, maar het gevolg was dat ik de oorlog heb verklaard aan het programma en ik hardgrondig heb getracht - met succes - de naam van het programma te vergeten. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mortician schreef:
    Welk programma heb je het nu over?


    Jij zei Lunapic? Nu heb ik 2 foto's geupload. Wat moet ik dan doen? Bij animatie staat niet wat ik zoek en bij effecten ook niet


    where would I be, if you didn't believe?

    Blomkvist schreef:
    Ik had een programma online op internet, maar het gevolg was dat ik de oorlog heb verklaard aan het programma en ik hardgrondig heb getracht - met succes - de naam van het programma te vergeten. [:


    Ai, slechte ervaring daarmee?


    where would I be, if you didn't believe?