• Ja, hoe krijg je een cover zo gemaakt, dat je zeg maar 2 personen door elkaar hebt, maar ze beide ziet?

    VOORBEELD



    Met welk programma doen jullie dit en hoe?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Beliebery schreef:
    (...)

    Jij zei Lunapic? Nu heb ik 2 foto's geupload. Wat moet ik dan doen? Bij animatie staat niet wat ik zoek en bij effecten ook niet

    Voordat je de foto's upload ga je naar 'Effects' en daar kies je 'Blend two images'. Dan vraagt hij of je je afbeeldingen wil uploaden, en dat doe je.
    Daarna plak je ze over elkaar heen en moet je één van de balkjes die bovenaanstaat een beetje verschuiven zodat je de ander erdoorheen kunt zien. (Het resultaat is pas te zien als je helemaal klaar bent.)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Op Q is er een story over Gimp dus als je bovenaan Gimp intoetst jom je bij de story Gimp gids
    Daar staat het precies uitgelegd hoe je moet blenden enzo.
    Het is wel alleen voor Gimp, weet niet welk progamma je gebruikt


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    O, en trouwens, Lunapic is echt een kutprogramma dus ik adviseer je (tenzij je heel veel geduld hebt) om Fotoflexer te gebruiken. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nieve schreef:
    Kan je doen met GIMP of Photoscape, gewoon foto's blenden. Er zijn nog wel meer programma's though.


    Life is full of fake people

    Nieve schreef:
    Kan je doen met GIMP of Photoscape, gewoon foto's blenden. Er zijn nog wel meer programma's though.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Mortician schreef:
    (...)
    Voordat je de foto's upload ga je naar 'Effects' en daar kies je 'Blend two images'. Dan vraagt hij of je je afbeeldingen wil uploaden, en dat doe je.
    Daarna plak je ze over elkaar heen en moet je één van de balkjes die bovenaanstaat een beetje verschuiven zodat je de ander erdoorheen kunt zien. (Het resultaat is pas te zien als je helemaal klaar bent.)


    Dankjewel!


    where would I be, if you didn't believe?

    Memoria schreef:
    Op Q is er een story over Gimp dus als je bovenaan Gimp intoetst jom je bij de story Gimp gids
    Daar staat het precies uitgelegd hoe je moet blenden enzo.
    Het is wel alleen voor Gimp, weet niet welk progamma je gebruikt


    Okee, ik zal eens kijken. Heel erg bedankt!


    where would I be, if you didn't believe?

    Nieve schreef:
    Kan je doen met GIMP of Photoscape, gewoon foto's blenden. Er zijn nog wel meer programma's though.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.