• Ja. Mijn kat is dan wel schattig enzo, maar hij is verdomme lui.
    Hij is een jager. Dat is wel duidelijk. Er zijn wel weken dat er 4 dagen op 7 iets aan de deur ligt: muis, rat of konijn...
    Maar nu? Pff!
    We kwamen terug van een fietstocht en ik zag wat verder een muis lopen. Oscar stond aan de poort te wachten, ik pak hem op en loop naar waar ik die muis zag. Hij zat in de berm/gras/bloemen... Ik zorg ervoor dat zijn hoofd richting de muis is. Geen reactie. Ik zet hem op de grond en hou zijn hoofd vast richting de muis. Geen reactie. Ik doe het nog een aantal keer, maar nee, hij stapt op zijn dooie gemak weg.
    Stomme katte.
    Ik heb de muis dan zelf nog met afgevallen appels aangevallen, maar mijn gooikunsten zijn niet de beste. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Katten zijn jagers, zo negatief is het dan toch niet dat hij jaagt? :')


    26 - 02 - '16

    Starkisch schreef:
    (...)
    Over muizen en het feit dat mijn kat lui is?


    Zoiets?



    Kijk dan, dit is toch awesome!?



    Life is full of fake people

    Mijn kat was altijd bang voor mijn cavia, dus ik vraag me af of ze ooit een muis zal vangen (cat). Niet dat ik het haar kwalijk neem, want a. ik vind muizen cuuuuute <3 &b. ze is fucking 22 jaar oud :3.


    i put the fun in funeral

    Inifinity schreef:
    (...)

    Zoiets?



    Kijk dan, dit is toch awesome!?



    Geweldig. Die moet ik onthouden. Maar helaas, als hij buiten, open en bloot ligt, en wij gaan naar buiten, dan komt hij naar ons toe. Geen tijd voor een ballon D:

    Nee, hij ging niet gaan liggen, hij stapte gewoon twee meter weg, ging zitten en stond rond zich te kijken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:22 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Feline schreef:
    Katten zijn jagers, zo negatief is het dan toch niet dat hij jaagt? :')

    Niet verder gelezen dan de eerste alinea?

    Audacity schreef:
    Mijn kat was altijd bang voor mijn cavia, dus ik vraag me af of ze ooit een muis zal vangen (cat). Niet dat ik het haar kwalijk neem, want a. ik vind muizen cuuuuute <3 &b. ze is fucking 22 jaar oud :3.

    22 jaar? Wow! Dan gaan ze niet meer jagen, hoor. Da's fucking hoogbejaard!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    Geweldig. Die moet ik onthouden. Maar helaas, als hij buiten, open en bloot ligt, en wij gaan naar buiten, dan komt hij naar ons toe. Geen tijd voor een ballon D:

    Nee, hij ging niet gaan liggen, hij stapte gewoon twee meter weg en stond rond zich te kijken.


    Cool he?!

    Haha .., luie kat ...


    Life is full of fake people

    Ik vind je kat best wel cool. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nu zit ik hier zo van: 'Als het konijn aanvalt houd verdomme je kat bij je'.
    Mijn konijn wat ik 6 jaar lang heb gehad is in mijn tuin aangevallen en vermoord door een kat. De tuin is het terrein waar mijn moeder voor betaald en waar het konijn veilig had moeten zijn en dat er een trut uit de wijk d'r kat geen manieren leerd en niet bijhoud neem ik haar héél erg kwalijk, want mijn moeder en ik hebben er héél lang om gehuild.

    Als het wilde konijnen zijn die 'ie meebrengt verontschuldig ik me bijdeze en hoef je - je absoluut niet aangesproken te voelen maar het was even een zwak puntje waardoor ik dit er bij moest zeggen.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Nu zit ik hier zo van: 'Als het konijn aanvalt houd verdomme je kat bij je'.
    Mijn konijn wat ik 6 jaar lang heb gehad is in mijn tuin aangevallen en vermoord door een kat. De tuin is het terrein waar mijn moeder voor betaald en waar het konijn veilig had moeten zijn en dat er een trut uit de wijk d'r kat geen manieren leerd en niet bijhoud neem ik haar héél erg kwalijk, want mijn moeder en ik hebben er héél lang om gehuild.

    Als het wilde konijnen zijn die 'ie meebrengt verontschuldig ik me bijdeze en hoef je - je absoluut niet aangesproken te voelen maar het was even een zwak puntje waardoor ik dit er bij moest zeggen.

    Ik had het gelezen op fb, I'm sorry.
    Maar nee, ik voel me niet aangevallen, want hij pakt alleen maar wilde dieren. Wilde duiven (2x gevangen), wilde konijnen. Tamme konijnen lopen hier niet in de buurt, wilde konijnen zitten hier genoeg.
    Maar toch, mocht er een tamme zitten, hij zou hem nooit pakken.
    Hij heeft manieren.
    Zo pakt hij ook geen vogels meer, waarschijnlijk is hij daar gewoon te lui voor, omdat hij daarvoor meer inspanning moet doen:klimmen en springen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hoe zou jij het vinden om in de keuken gezet te worden op je luie dag en gedwongen te worden iets te gaan koken/maken/whatever, en als je het niet doet voor stom kind uitgescholden te worden?
    Ik heb medelijden met de kat, laat 'm lekker lui zijn, misschien veranderd hij op een dag wel in Garfield!

    Marthe! Muizenbeul!
    Waarom had je last van die muis? Als jij in mijn tuin zou zitten en ik ging appels naar je gooien, vind je dat toch ook niet leuk? :c


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Starkisch schreef:
    (...)
    Ik had het gelezen op fb, I'm sorry.
    Maar nee, ik voel me niet aangevallen, want hij pakt alleen maar wilde dieren. Wilde duiven (2x gevangen), wilde konijnen. Tamme konijnen lopen hier niet in de buurt, wilde konijnen zitten hier genoeg.
    Maar toch, mocht er een tamme zitten, hij zou hem nooit pakken.
    Hij heeft manieren.
    Zo pakt hij ook geen vogels meer, waarschijnlijk is hij daar gewoon te lui voor, omdat hij daarvoor meer inspanning moet doen:klimmen en springen.

    Dan heb ik niks gezegd, sorry :3

    Btw, ren je kat eens achterna met een plantenspuit kijken of 'ie dan nog zo lui is :'D


    Let it come and let it be

    Dragneel schreef:
    Hoe zou jij het vinden om in de keuken gezet te worden op je luie dag en gedwongen te worden iets te gaan koken/maken/whatever, en als je het niet doet voor stom kind uitgescholden te worden?
    Ik heb medelijden met de kat, laat 'm lekker lui zijn, misschien veranderd hij op een dag wel in Garfield!

    Hée, nog een ongsteld persoon. Joh ze meent het niet, het is neit dat ze een random hekel heeft aan d'r kat omdat 'ie lui is? Neem is neit alles zo lettelijk captain very obvious.


    Let it come and let it be

    You threw apples at a mouse?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Combustible schreef:
    (...)
    Hée, nog een ongsteld persoon. Joh ze meent het niet, het is neit dat ze een random hekel heeft aan d'r kat omdat 'ie lui is? Neem is neit alles zo lettelijk captain very obvious.

    1. Nee, ik was vorige week ongesteld, dankje.
    2. Ja, want ik denk ook echt dat die kat in Garfield gaat veranderen of zo. >__>