• Ja. Mijn kat is dan wel schattig enzo, maar hij is verdomme lui.
    Hij is een jager. Dat is wel duidelijk. Er zijn wel weken dat er 4 dagen op 7 iets aan de deur ligt: muis, rat of konijn...
    Maar nu? Pff!
    We kwamen terug van een fietstocht en ik zag wat verder een muis lopen. Oscar stond aan de poort te wachten, ik pak hem op en loop naar waar ik die muis zag. Hij zat in de berm/gras/bloemen... Ik zorg ervoor dat zijn hoofd richting de muis is. Geen reactie. Ik zet hem op de grond en hou zijn hoofd vast richting de muis. Geen reactie. Ik doe het nog een aantal keer, maar nee, hij stapt op zijn dooie gemak weg.
    Stomme katte.
    Ik heb de muis dan zelf nog met afgevallen appels aangevallen, maar mijn gooikunsten zijn niet de beste. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lol, onze kat poes heeft geen tanden meer en ging laatst achter een muis aan :'D Ik vraag me echt af of ze hem heeft vermoord, of dat het niet lukte...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    Lol, onze kat poes heeft geen tanden meer en ging laatst achter een muis aan :'D Ik vraag me echt af of ze hem heeft vermoord, of dat het niet lukte...


    Sabbelen tot de dood... Een vreselijke dood. Amen.


    help

    Soleo schreef:
    (...)

    Jij gooit met Oscar? x


    Ik smijt mijn kat altijd richting spinnen, maar ze loopt meteen weer weg. Volgens mij lijdt ze aan Arachnofobie..


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik smijt mijn kat altijd richting spinnen, maar ze loopt meteen weer weg. Volgens mij lijdt ze aan Arachnofobie..


    spinnen zijn eng, ik zou ook weglopen als ik naar een spin gegooid zou worden x

    Met katten smijten is leuk!

    Dan zit je buiten in de stoel, hoor je de deur opengaan, kijk je en zie je plots een kat (naar buiten) vliegen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hahah, mijn kat had voor het laatst nog een muis gevangen en in de keuken opgegeten o.o