• Ja. Mijn kat is dan wel schattig enzo, maar hij is verdomme lui.
    Hij is een jager. Dat is wel duidelijk. Er zijn wel weken dat er 4 dagen op 7 iets aan de deur ligt: muis, rat of konijn...
    Maar nu? Pff!
    We kwamen terug van een fietstocht en ik zag wat verder een muis lopen. Oscar stond aan de poort te wachten, ik pak hem op en loop naar waar ik die muis zag. Hij zat in de berm/gras/bloemen... Ik zorg ervoor dat zijn hoofd richting de muis is. Geen reactie. Ik zet hem op de grond en hou zijn hoofd vast richting de muis. Geen reactie. Ik doe het nog een aantal keer, maar nee, hij stapt op zijn dooie gemak weg.
    Stomme katte.
    Ik heb de muis dan zelf nog met afgevallen appels aangevallen, maar mijn gooikunsten zijn niet de beste. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    dat is echt een awsome-katje


    ©1998

    Ik vind muizen echt super schattig!
    mijn kat is echt lui: hij pakt NOOIT beesten. sterker nog: hij is bang voor onze konijnen en kippen! (de andere beesten daagt hij dan wel graag uit maar als ze achter hem aankomen vind ie het niet zo leuk)


    If you was all I have, what do I have now?

    Combustible schreef:
    (...)
    Dan heb ik niks gezegd, sorry :3

    Btw, ren je kat eens achterna met een plantenspuit kijken of 'ie dan nog zo lui is :'D

    :Y) Goed idee. Maar meestal ren ik gewoon gillend achter hem: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR en dan is hij al weg. En hij zou het niet erg vinden, water, want met dit weer én hij is een langharige kat. Het beestje ziet af.

    Dragneel schreef:
    (...)
    1. Nee, ik was vorige week ongesteld, dankje.
    2. Ja, want ik denk ook echt dat die kat in Garfield gaat veranderen of zo. >__>

    Grote kans toe.
    Want hij begint al te vervetten en is een roste kater.
    En verluien? Ja. Hij sliep gisteren op mijn been, toen ik buiten zat te schrijven in een ligzetel. Schattig, maar het werd heet na een klein uurtje.

    Panini schreef:
    Marthe! Muizenbeul!
    Waarom had je last van die muis? Als jij in mijn tuin zou zitten en ik ging appels naar je gooien, vind je dat toch ook niet leuk? :c

    YOU BITCH! IM NOT MARTHE!
    D: Ik dacht dat je mijn blubtastischheid wel zou herkennen? :C
    Muizen moeten gewoon dood. Punt.
    Ze zijn ziektedragers én eten het kippenvoer op. Ze knagen waarschijnlijk ook al aan onze bieten, maar dat ben ik niet zeker. Die wilde konijnen doen dat wel. ^^

    Nayade schreef:
    You threw apples at a mouse?


    Ja! (yeah)
    Maar ik weet niet wat het was met die muis, want hij bleef gewoon zitten, ookal landde Oscar bijna op hem. (Ik had hem naar de muis gesmeten)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 11:20 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind dat jij een beetje aanstelt over die muizen.
    Ik woon midden in de velden en bij mij zit er dus elk jaar een muizennest, dat is gewoon onvermijdelijk. Maar ik ga d'r geen topic over maken als mijn kat weer eens een muis heeft laten ontsnappen. En ja, dat doet hij de laatste tijd nogal vaak.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Britsanity schreef:
    En waarom is je kat dan stom? Het was bijna 35 graden.
    Zou jij dan achter een muis aanrennen?
    Bij ons lagen ook alle dieren plat - daarom zijn ze ook niet stom.
    Sorry hoor, maar dit vind ik belachelijk.

    Ze is de muis toch achterna gegaan ofniet? Met appels, lees de tekst ook even door wil je. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Panini schreef:
    Marthe! Muizenbeul!
    Waarom had je last van die muis? Als jij in mijn tuin zou zitten en ik ging appels naar je gooien, vind je dat toch ook niet leuk? :c


    Nele is niet Marthe, ik dacht echt wel dat je haar Blubtastischheid van mijn Starktastischeid zou kunnen onderscheiden. -.-

    Dit is echt wel fail. En er liep een rat in mijn tuin, geen muis, misschien dat je daarom in de war raakte. XD


    help

    Mijn hond ving er een keer 1 en schrok zo dat ze hem losliet, dom beest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Mijn hond ving er een keer 1 en schrok zo dat ze hem losliet, dom beest


    Als mijn kat een muis vangt, legt ze ze altijd heel mooi aan de voordeur. Een keer lag hij binnen. Er hebben er ook zo eens drie heel mooi naast elkaar gelegen. xd


    help

    Onze kat rende weg als hij een muis zag :Y)

    Stornoway schreef:
    (...)

    Als mijn kat een muis vangt, legt ze ze altijd heel mooi aan de voordeur. Een keer lag hij binnen. Er hebben er ook zo eens drie heel mooi naast elkaar gelegen. xd

    Er lag eens een rat aan de voordeur, helemaal opengereten en we kregen bezoek. We hadden de rat nog niet opgekuist. (cat) Oeps.

    Ook: er lag eens een konijn aan de voordeur. Heel opengereten en opgegeten En we hadden hem nog niet opgekuist. En we kregen bezoek. Gelukkig kwam die via de poort. (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    Er lag eens een rat aan de voordeur, helemaal opengereten en we kregen bezoek. We hadden de rat nog niet opgekuist. (cat) Oeps.

    Ook: er lag eens een konijn aan de voordeur. Heel opengereten en opgegeten En we hadden hem nog niet opgekuist. En we kregen bezoek. Gelukkig kwam die via de poort. (krul)


    Ieuw.


    help

    hahaah ach :3
    Mijn kat heeft vandaag bijna nog een vogel gevangen recht voor mn neus :| (ze sprong in de lucht toen er een duif overvloog en trok zo wat veren naar beneden lol) en ze houdt van vliegjes, die eet ze meteen op.


    As travars

    Stornoway schreef:
    (...)

    Nele is niet Marthe, ik dacht echt wel dat je haar Blubtastischheid van mijn Starktastischeid zou kunnen onderscheiden. -.-

    Dit is echt wel fail. En er liep een rat in mijn tuin, geen muis, misschien dat je daarom in de war raakte. XD

    Sorry guys!
    Ik was nog helemaal in de war van dat 'iiiiieeeeeeeeeeewwwwlll' topic.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Stornoway schreef:
    (...)

    Als mijn kat een muis vangt, legt ze ze altijd heel mooi aan de voordeur. Een keer lag hij binnen. Er hebben er ook zo eens drie heel mooi naast elkaar gelegen. xd

    Dat deden de onze ook
    Maar de ene is dood en de ander bejaard


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Starkisch schreef:
    (...)
    Ja! (yeah)
    Maar ik weet niet wat het was met die muis, want hij bleef gewoon zitten, ookal landde Oscar bijna op hem. (Ik had hem naar de muis gesmeten)


    Jij gooit met Oscar? x