• Klik, en kijk even bij mijn laatste tweet daar zie je de foto

    Ik kreeg de foto niet zo, dus moest het maar even zo. Bij mijn laatste tweet 5 min geleden staat de foto. Me so proud (:

    Sommige mensen snappen het niet, kijk dan even bij mijn foto's, het is meteen de eerste.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:47 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.


    (Be)lieve in (you)rself

    Lilium schreef:
    Gefeliciteerd, gaaf!

    Wow wait. Trijntje Oosterhuis zei dat? That's awesome. Ik weet alleen niet welk team and shizz, maar toch, awesome ;Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Wow wait. Trijntje Oosterhuis zei dat? That's awesome. Ik weet alleen niet welk team and shizz, maar toch, awesome ;Y)

    Het team van Trijntje Oosterhuis lijkt me (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb je helemaal niet gezien, en ik heb bij haar tweets gekeken en ze heeft nooit naar jou getweet.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Grr, afgeschermd, anyway, gratz ^^


    Tijd voor koffie.

    Je staat niet op twitter bij Trijntje, en ook niet op de officiële site. Sorry, klinkt in mijn oren nogal ongeloofwaardig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Je staat niet op twitter bij Trijntje, en ook niet op de officiële site. Sorry, klinkt in mijn oren nogal ongeloofwaardig.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hm, zie niks, is afgeschermd. Oh wel.


    quidquid excusatio prandium pro

    Valentino schreef:
    Je staat niet op twitter bij Trijntje, en ook niet op de officiële site. Sorry, klinkt in mijn oren nogal ongeloofwaardig.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Hahaha, wat een faal. Alsof ze dat gaat tweeten voordat het is begonnen met uitzenden. Dan hoeven ze eigenlijk amper uit te zenden mehehehe.


    Your make-up is terrible

    Liegbeestje. (cat)


    You are beautiful, you are love.