• Not.

    Het topje van mijn duim is er namelijk af en dat komt door de snijmachine op de vleeswaren afdeling. Daar moest ik namelijk invallen en dat deed ik.
    Alleen schoot er op de een of andere manier iets los en toen zat mijn duim dus in het mes.
    YAY FOR THE MACHINES.
    Dus nu zit ik met een mitella om mijn nek en een enorm verband om mijn duim. Nu mag ik de hele week niet meer werken. -.-

    Hebben jullie ook ooit zoiets gehad? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoiets heb ik ook eens gehad, alleen met mijn wijsvinger. En niet met een vleesmachine, maar tussen de scharnieren van een deur (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Aaaawh ;s
    Veel beterschap!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    DDDDDDDD:
    Ik heb nog nooit zoiets gehad, gelukkg. Ik hoop dat het snel weer heelt (;


    Caution first, always.

    Ik dacht als eerste aan iets heel verkeerds en als tweede aan Auto-mail, het herstellen van lichaamsdelen door machine's zoals in Fullmetal Alchemist. Dan krijg je dus zoiets:



    Als ik ooit een arm kwijt raak en je kunt zoiets doen, doe ik het meteen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Godzijdank mag ik met mijn 15 jaar alleen vakken vullen in de super. o.o Jeetje, beterschap aan je duim gewenst. ;O

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 0:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn broer is 1 dag gaan werken en heeft op de een of andere rare manier zijn pols gebroken. Hij heeft al sinds begin jullie zo'n mitella.


    Save me from myself.

    Niet zo erg, maar ik heb wel een keer een goed stuk van mijn vel eraf met de dunschiller. En zoals jij ook gemerkt zul hebben, in je duim zitten nogal WAT ADEREN.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ieuw .., eet net een hap van mijn broodje....


    Life is full of fake people