• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ayaki.

    Ik durf hem niet aan te kijken. Ergens, onbewust wacht ik op een tweede klap of trap.
    'Je spuugt zelfs al zijn bloed weer uit dus was heel die aanval voor niks. Hoe dom kun je zijn? Nu moeten we weer opnieuw op jacht.' Ik draai me van hem af, kijk verdrietig naar de grond. Ik voel me klein en nietig. Ik kijk hoe de tranen van mijn wang druppen. Ik heb hem teleurgesteld. Ik ben.. uitschot. Was nu alles wat ik alle jaren heb geleerd voor niks?
    'Het spijt me.'
    'Het zal wel even duren voordat jij je als een volwaardige vampier kunt gedragen blijkbaar. Jammer, ik had iets anders van je verwacht. Je had respect toch hoog in je vaandel staan?' Ik vecht hard tegen de tranen. Waar is de harde, emotieloze Ayaki gebleven? Wat is er met me gebeurd? En waarom denk ik aan dingen waar ik niet aan zou moeten denken? Waarom zie ik, elke keer dat ik naar hem kijk-
    Ayaki, stop! Raap jezelf bij elkaar, janken op een ander moment! Ik heb mijn eer om te bewijzen.
    'Kom mee!' sist hij en vliegt aan de kant, de schaduwen in na het geluid van voetstappen. Ik reageer onmiddellijk en volg hem. Een onbekende vrouw komt in beeld. Ik ruik de geur. Het is aanlokkelijk. In dit stadium is alles aanlokkelijk.
    'Dit is je tweede kans. Drink van haar en verpest het niet!' sist hij.
    'Het spijt me dat ik u heb teleurgesteld,' zeg ik met mijn opnieuw hervatte, zachte koude stem. Ik kijk op en veeg een lok haar aan de kant. Mijn ogen hebben hun gewoonlijke, apathische uitdrukking weer teruggekregen, maar ditmaal met een verraderlijk felle glinstering. Ik heb genoeg gehuild nu. Ik ben moe geworden van huilen. Ik bal mijn vuisten, richt mijn ogen fel op mijn doelwit en spring naar voren. Ik grijp haar hoofd vast en nog voor ze een gil heeft kunnen slaken heb ik haar nek omgedraaid. Ik til haar over mijn rug en duik terug de schaduwen in. Deze keer.. zal ik mezelf niet verliezen!
    Ik zet mijn tanden in haar nek en gebruik alle wilskracht die ik heb om niet als een bezetene te gaan drinken. Langzaam, beheerst, met grote slokken glijdt het bloed naar binnen. Ik negeer het trillen van mijn lichaam bij de smaak van het bloed.
    Haar lichaam is langzaam koud aan het worden, de bloedsomloop is gestopt en ook het kloppen van het hart. De lol is weg. Ik leg haar aan de kant en veeg mijn mond af.
    'Ik ben klaar.'




    No growth of the heart is ever a waste

    (nogmaals, waar kan Amy inspringen?)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sal & Rikki zijn in de keuken, maar ik weet niet wat Assassin wil (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Het spijt me dat ik u heb teleurgesteld." zei hij met een zachte koude stem. "Bewijs jezelf dan!" antwoordde ik hem. Hij keek op en veegde een lok haar aan de kant. Zijn ogen waren weer apathisch met een verraderlijke felle glinstering. Ogen die een vampier waardig zijn.
    Hij balde zijn vuisten en sprong naar voren. Hij greep haar hoofd vast en brak haar nek, precies zoals ik het eerder had gedaan. "Goedzo." fluisterde ik zachtjes, terwijl hij haar oppakte en de schaduw in dook.
    Ik keek toe hoe hij zijn tanden in haar nek zette en dit keer rustig, maar gulzig begon te drinken. Zijn lichaam trilde, maar dat nam ik hem niet kwalijk. Datzelfde had ik ook in de beginjaren ervaren.
    Toen ze leeg was legde hij haar aan de kant en veegde hij zijn mond af. "Ik ben klaar." zei hij en ik knikte langzaam. "Dat was al een stuk beter. Goed gedaan." Ik keek hem onderzoekend aan. "Hoe was dat?", vroeg ik met een grijns, "Als je trouwens nog vragen hebt mag je die nu stellen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Het kan eventjes duren." verontschuldigt hij zichzelf. Eigenlijk wil ik opstaan om hem te helpen maar ik besef maar al te goed wat ik dan allemaal van hem afneem. Hij moet het zelf doen, ook al duurt het iets langer. Hij vult de waterkoker en zet die aan, ook al verspilde hij nogal wat water. Ik blijf onrustig op mijn stoel zitten, klaar om te helpen als er iets fout gaat. Maar er gaat niets fout. Hij zet de suiker en de melk op tafel waarna hij mij kopje voor mij op tafel zet en daarna die van zichzelf, nadat hij plaats tegenover mij heeft genomen. Ik volg zijn voorbeeld en blaas ook over het hete water van de thee heen.
    "Alsjeblieft." zegt hij met een klein glimlachje. Ik glimlach terug naar hem.
    "Bedankt. Dat ging nog redelijk snel" vertel ik hem, hopelijk als een ego-boost. Volgens mij kan hij dat wel gebruiken. Ik blaas nog eens en doe vervolgens een klein beetje melk in mijn thee die ik erna begin te roeren. I nip er wat van en besluit dat hij nog te heet is om te drinken, waardoor ik hem terug op de tafel zet en mijn handen er om heen sla. Vervolgens kijk ik naar Sal, maar zijn ogen zij onvindbaar onder zijn capuchon.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Bedankt. Dat ging nog redelijk snel,' vertelde ze nadat ze terug had geglimlacht. Ik glimlachte weer en was daar verbaas over. Ik was tevreden dat zij het nog redelijk snel vond. Ik blies verder over het kopje heen en keek naar Rikki die een beetje melk in haar kopje deed. Ze begon te roeren en nipte ervan. Ik was benieuwd wat ze ervan vond, maar volgens mij was hij te heet want ze zetten hem weer terug op tafel en sloeg haar handen erom heen. Ze keek mij aan. Ik zag haar, maar zij zag mij half. Was dat niet opeens raar voor haar? Eerst mijn ogen en alles zien en nu alleen mijn mond die ze het helderst zag. Ik keek weer naar mijn kopje. Ik deed er wat suiker in en begon wat afwezig te roeren.
    'Vind je het lekker?' vroeg ik aan haar aangezien zij er al aan had genipt. Eventjes beet ik wat op mijn lip en bracht toen het kopje naar mij toe om een klein slokje te nemen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    'Dat was al een stuk beter. Goed gedaan.' Ik geef een bescheiden knikje en hou mijn innerlijke euforie onder controle.
    'Dank u.' Ik merk hoe zijn ogen me in zich opnemen. Opnieuw voel ik me wat oncomfortabel, maar verjaag het gevoel gauw. Hij is trots op me. Het lijkt erop dat ik zijn vertrouwen weer aan het herwinnen ben.
    'Hoe was dat?' vraagt hij met zichtbaar amusement. Ik kijk op.
    'Verfrissend,' antwoord ik met mijn typerende stem. Dit is het woord dat het beste de lading dekt. 'En lekker,' geef ik vervolgens toe.
    'Als je trouwens nog vragen hebt mag je die nu stellen.' Ik kijk omhoog. Vragen?
    'Nou eh, ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is voor een vampier om zonder bloed te leven, of dat zijn lichaam dan langzaam afsterft. Het is gewoon..' Ik kijk naar mijn handen, waar een paar streepjes bloed aan kleven.
    'Deze intense lust naar bloed.. ik heb het nog nooit eerder meegemaakt. Het is alsof mijn lichaam me vertelt dat wanneer ik geen bloed drink, ik doodga. Volgens mij is het mijn verslaving geworden.' Ik probeer Nightshade's gezichtsuitdrukking te peilen. Ineens flitst er een gedachte door mijn hoofd heen als ik hem aankijk, een beschamende gedachte. Iets waar ik niet aan zou moeten denken. Met een blos op mijn wang wend ik gauw mijn hoofd af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Sal kijkt naar zijn kopje, doet er suiker in en begint afwezig te roeren.
    "Vind je het lekker?" vraagt hij. Hij bijt eventjes op zijn lip voordat hij zelf een klein slokje neemt. Ik glimlach wat en knik vervolgens.
    "Ja, het is heerlijk. Alleen nog iets te heet denk ik. Ik wil niet graag mijn mond verbranden." grinnik ik zacht en voel de sociale barrière weer naar binnen sluipen. Ik kijk weer omlaag naar het kopje en blaas de stoom eraf. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Misschien is het wel de capuchon die het zo onpersoonlijk maar dat ik hem niet meer zie als Sal, de hulpvaardige jongen van net maar als Sal, de mysterieuze jongen waarbij ik mijn mond niet durf open te trekken omdat ik bang ben dat ik iets verkeerds zeg.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Hij keek mij aan. "Nou eh, ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is voor een vampier om zonder bloed te leven, of dat zijn lichaam dan langzaam afsterft. Het is gewoon.." Hij keek toen naar zijn handen waar een paar streepjes bloed aan kleefden.
    "Deze intense lust naar bloed.. ik heb het nog nooit eerder meegemaakt. Het is alsof mijn lichaam me vertelt dat wanneer ik geen bloed drink, ik doodga. Volgens mij is het mijn verslaving geworden." Ik grinnikte eventjes. "Je bent er niet aan verslaafd, nou ja, niet zoals je aan drugs verslaafd zou kunnen zijn." begon ik mijn uitleg, "Bloed is datgene waar jij van leeft, wat je in leven houdt." Ik keek eventjes in de lucht. "Je kunt proberen zonder bloed te leven, maar uiteindelijk nemen je instincten het over en zul je elk mens dat je tegenkomt vermoorde en leegzuigen, net zolang totdat je genoeg bloed hebt om verder te gaan." Ik keek hem weer recht in zijn ogen.
    "Bloed is het belangrijkste in ons leven, daarom heb ik altijd zakken bloed in mijn kast staan voor het geval dat ik om wat voor reden dan ook niet kan jagen. Dit is iets wat ik je dan ook van harte aan beveel."
    Toen probeerde hij mijn gezichtsuitdrukking te peilen om daarna met een blos op zijn wangen zijn hoofd af te wenden. Wat was er toch met dat joch aan de hand? "Wat is er?" vroeg ik uiteindelijk maar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Ja, het is heerlijk. Alleen nog iets te heet denk ik. Ik wil niet graag mijn mond verbranden,' grinnikte ze zachtjes en dat was voorlopig het laatste wat ik hoorde. Het was stil en ik begon mij er ongemakkelijk door te voelen. Ik merkte een groot verschil met hoe ze was. Ik begon een beetje te tikken tegen het kopje aan en nam af en toe een slokje ervan.
    'Dit verloopt niet echt goed of wel?' vroeg ik aan haar. Ik keek op naar haar en vroeg mij af wat ik nu moest doen. Blijven zitten of weggaan. Weggaan is zo onbeschoft, maar blijven zitten maakt alles nog ongemakkelijker. Ik keek weer omlaag naar mijn kopje en begon er weer in te roeren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Het blijft even stil, Sal tikt af en toe tegen zijn kopje aan en neemt dan een slokje. Ik neem ook zo af en toe een slokje als het kouder word.
    "Dit verloopt niet echt goed of wel?" vraagt hij en kijkt mij aan. Ik word rood en kijk hem heel even aan voordat ik mijn gezicht afwend naar mijn kopje. Ik hoor het geroer uit het kopje van Sal komen.
    "Niet echt. Zoals ik al zei ben ik er absoluut niet goed in." antwoord ik zacht. "Ik wil het wel proberen maar ik weet niet meer wat ik moet zeggen." mompel ik vervolgens oprecht maar nog zachter. Ik neem een wat grotere slok van mijn thee en kijk over het randje naar Sal. Ik voel me enorm schuldig dat ik niet tegen hem kan praten nu.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Niet echt. Zoals ik al zei ben ik er absoluut niet goed in,' antwoordde ze zacht. Ik schudde iets mijn hoofd. Boven leek ze er geen last van te hebben..
    'Ik wil het wel proberen maar ik weet niet meer wat ik moet zeggen,' mompelde ze verder en het klonk oprecht. Ik beet weer even op mijn lip. Ik bleef naar mijn kopje staren terwijl ik erin roerde. Met mijn ogen bleef ik langzaam het theelepeltje volgen.
    'Je gedraagt je nu anders dan zo net. Ik ben nog steeds hetzelfde Rikki. Ik heb alleen nu een capuchon op. Ik heb daarvoor gekozen, omdat ik niet andere mensen wil afschrikken. Daar heb ik niet voor gekozen.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en stond op.
    'Maar jou.. Het lijkt of jou juist zo afschrik. Mensen afschrikken is nooit mijn bedoeling geweest, maar toch doe ik het telkens weer.' Ik pakte mijn kopje op en liep de keuken uit. Ik draaide mij bij de deur om en keek even naar Rikki.
    'Ik ben boven. Geniet verder van je thee,' zei ik nog vriendelijk en liep toen verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie dat hij op zijn lip bijt en met zijn ogen zijn theelepeltje volgt.
    "Je gedraagt je nu anders dan zo net. Ik ben nog steeds hetzelfde Rikki. Ik heb alleen nu een capuchon op. Ik heb daarvoor gekozen, omdat ik niet andere mensen wil afschrikken. Daar heb ik niet voor gekozen." Hij schud lichtjes met zijn hoofd en staat op. "Maar jou... Het lijkt of jou juist zo afschrik. Mensen afschrikken is nooit mijn bedoeling geweest, maar toch doe ik het telkens weer." Hij pakt zijn kopje op en loopt de keuken uit. Bij de deur draait hij zich om en kijkt hij naar mij.
    "Ik ben boven. Geniet verder van je thee." zegt hij vriendelijk waarna hij weg loopt. Ik zet mijn kopje met een klap op tafel waardoor de helft erover heen komt en over mijn handen komt. Ik vloek zacht en sta op om mijn handen onder de kraan af te spoelen. Daarna vervloek ik mezelf, waarom kan ik niet gewoon een gesprek met hem voeren? Nu ben ik degene die hem heeft af geschrokken geloof ik. Ik ga weer zitten en kijk naar mijn kop met thee. Veel kalmeren zal ik nu niet meer. Ik vraag me af of ik naar hem toe moet of niet, maar besluit van niet. Waarschijnlijk is het zo wel kwetsend genoeg. Morgen of als ik hem zie bied ik mijn excuses wel aan. Mijn handen zijn rood geworden van de hete vloeistof. Ik gooi de rest van mijn thee weg en loop ook naar boven.


    Your make-up is terrible

    Ayaki.

    Ik zwijg als ik Nightshades rede aanhoor. Mijn vermoeden klopte dus. Vampiers zijn onsterfelijk, maar dat betekent niet dat ze niet dood kunnen gaan. De voorwaarde voor onsterfelijkheid is het drinken van bloed.
    'Bloed is het belangrijkste in ons leven, daarom heb ik altijd zakken bloed in mijn kast staan voor het geval dat ik om wat voor reden dan ook niet kan jagen. Dit is iets wat ik je dan ook van harte aan beveel,' drukt Nightshade me op het hart. Dus zo belangrijk is bloed voor een vampier. Het is ongeveer hetzelfde als water voor een mens. Een paar dagen zonder en iemand bevindt zich al in kritieke toestand.
    'Ik begrijp het,' zeg ik.
    Ineens flitsen zijn ogen mijn kant op. Ik voel me op de spot gedrukt. Ik zet een kleine stap achteruit.
    'Wat is er?' vraagt hij dan. Mijn ogen worden een moment groot. Het ligt aan hem. Hij is de reden dat ik zo'n emotionele warboel ben. Ik wil 'niets' zeggen, maar weet nu al dat het woord bij voorbaat mijn mond al niet uit komt. In zijn buurt ben ik een slechte leugenaar. Ik had er vroeger nooit problemen mee om mijn emoties en gevoelens af te schermen. Maar nu, waarom is het nu anders? Komt het omdat ik verloren heb? Omdat ik weet dat hij daardoor superieur is over mij? Ik moet eerlijk tegen mezelf zijn. Het komt omdat hij dingen van me heeft gezien die anderen nooit zien. Mijn ouders... en hem. Hij heeft hem zelfs gedood. En dan is er nog-
    De blos wordt nog erger. Dan is er nog wat er onder de douche gebeurde. Ik wil hem vragen waarom hij dat deed bij mij - waarom hij me daar aanraakte, ik wil weten waarom mijn lichaam zo vreemd reageerde. Was dat een hypnose?
    Ik wil zoveel vragen, maar ik durf het niet.
    'N-niets,' lieg ik uiteindelijk en verschuil mijn gezicht in de schaduwen, verborgen achter een paar plukken haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sal Levine

    Ik hoorde achter mij nog het kopje van Rikki met een klap op tafel komen. Even voor een moment stond ik stil en dacht na of ik om moest draaien en terug gaan om te kijken of het ging. Ik schudde mijn hoofd. Dat was raar. Waarom zou ik dat doen? Ik keek even naar mijn kopje. Ik nipte ervan terwijl ik verder liep naar mijn kamer. De deur sloot ik achter mij dicht en ik liep door naar het raam waar ik mijn kopje op een vensterbank neer zette. Ik keek naar buiten en besefte dat het er buiten best wel bedroeft uit zag. Ik had beter een ander kamer moeten kiezen. Ik zuchtte en ging weg bij het raam. Ik beet op mijn lip. Ik werd geïrriteerd. Aldoor werd ik maar belemmerd en dan niet alleen maar vanwege de wonden die ik vandaag heb opgelopen. Gewoon alles. Ik ritste mijn vest open en wou hem uit doen. Ik kon het alleen. Het deed te zeer. Mijn schouder kon ik amper tot niet bewegen. Zuchtend ging ik weer op bed zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you