• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!


    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    UiteErlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Aragog
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager+aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(volger) - BlueHope
    Jade Selah Harris(Jager) - xSpookje
    Dawn Maiden Valentine - ScenexLover
    Drew Valentine - ScenexLover
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - xSpookje
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager+aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive Ratsley(zoeker) - xSpookje
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Stephen Granger - mismi
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - xSpookje
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - jaimyhoi
    Ruby Agony Hope(volger) - BlueHope
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - xSpookje, Jaimyhoi
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - xSpookje
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Felice Lily Billington - Aragog
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn
    Aline Rus(volger) - jaimyhoi
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - xSpookje
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Aragog
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - BlueHope
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - BlueHope

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - BlueHope
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Aragog
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - xSpookje
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn
    Aline Rush(volger) - jaimyhoi

    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    (...)

    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory

    Melding: als je er nu bij komt kan je inspringen bij het derde les uur op Dinsdag


    RPG-rechten zijn van xSpookje

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Stephen Granger - Hufflepuff
    Ik liep nog buiten rond te dolen omdat ik niet kon slapen. Ik liep maar wat en had niet eens door dat ikr ichting het verboden bos ging. Als ik daar aankom wil ik me eignelijk weer omdraaien, maar dan zie ik iets liggen aan de rand van het bos en ik loop erheen. Als ik dichterbij kom zie ik dat het iemand is en begin wat sneller te lopen. Dan zie ik dat het Chantay is en ren het laatste stukje naar der toe. Ik zag dat ze bloedde en meerdere wonden had. "Chantay!" en ik kniel naast der neer en pak der hoofd vast en dwing der om me aan te kijken

    Drew James Valentine//Gryffindor
    "Ja, Dawn is me zusje" Zeg ik dan grinnikend. Ik kijk haar glimlachend aan "Werd je soms een beetje jaloers?" Zeg ik dan grijnzend waarna ik een lok haar achter haar oor doe. Ik deed niet veel later een arm om haar heen en keek haar even vragend aan of ze het niet erg vond, ik wilde niet aangezien worden als één of andere viespeuk want dat was ik niet,,


    Little do you know

    Aline Rush
    Ik zucht. Ik lig de hele tijd te draaien in mijn bed. Ik twijfel over Alex. Ik vind hem leuk, en ook de perfecte jongen, maar ben ik ook verliefd op hem? Ik weet het niet. Ik heb wel tegen hem gezegd van wel. Maar wordt je dan niet meegesleept door het moment? Ik weet het niet. Ik trek mijn oversized vest aan en loop naar buiten. Ik ga bij een boom naar de sterren kijken en zucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley - S
    Onwillekeurig grijnsde ik.
    ''Weet ik,'' zei ik luchtig, en lachte even. Ik had nu de kans om zijn gezicht goed te bekijken zonder dat het echt opviel.
    Zijn blauwe, prachtige ogen waren me al als eerste opgevallen. Zijn brede kaaklijn gaf hem iets unieks, en de kleine stoppeltjes waren echt heel.. sexy. Mijn mondhoeken krulden iets omhoog.

    Chantay - H
    Ik doezelde bijna weg tot ik iemand mijn naam hoorde roepen. Ik opende mijn ogen. Oh, god, nee.
    ''Stephen? Stephen, ga weg,'' zei ik zachtjes. Hij mocht me niet zien, niet in deze staat. Omdat ik niet anders kon keek ik hem aan. ''Ga weg,'' herhaalde ik zwakjes.

    Laurene - G
    ''Jaloers? Nee, ik wou alleen bevestiging,'' grinnikte ik, en voelde hoe hij een haarlok achter mijn oor streek. Hij sloeg zijn arm om me heen, maar ik was te lui om hem weg te duwen. Daarnaast zag hij er goed uit, dus mij boeide het niet zo veel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Damon Forster
    Ik zie hoe ze me aan kijkt en mijn gezicht bestudeerde, ik werp haar een scheve glimlach en sluit dan mijn ogen. Ja, hier zou ik best kunnen slapen. Ik hoor Ashley's ademhaling en een glimlach siert mijn gezicht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex Ludwig - Ravenclaw
    Ik kan niet slapen en ga mijn bed uit, Ik trek een broek, een shirt en schoenen aan en ga richting de keuken. Als ik niet kan slapen helpt warme chocomelk altijd en die huiselfen beneden maken hele goede. Ik heb vorig jaar in het boek 'The history of hogwarts' de keuken op de plattegrond opgezocht en ben ook vorig jaar al een paar keer erheen gegaan. Die huiselfen zijn ook goed gezelschap. Ik loop zachtjes de kamer uit en ga de leeringenkamer uit richting de keuken.


    Stephen Granger - Hufflepuff
    Ze zegt tegen me dat ik weg moet gaan, maar het komt er niet echt luid uit. Ik trek mijn vest uit en leg die over der heen, aangezien ze niks aanheeft verder. Ik pak mijn toverstaf "accio joggingbroek" zeg ik dan, want ik kan der moeilijk zo laten liggen, zo is ze binnen no-time onderkoeld. Ik strek mijn benen en leg haar hoof op mijn schoot. "Chantay wat is er gebeurd?" vraag ik rustig en ik kijk der aan.

    Aline Rush
    Ik haal een hand door mijn haar. En ik kijk zuchtend omhoog. Ik zie een vallende ster. Ik wens antwoord op mijn vraag of ik verliefd ben of niet op Alex.

    [Iemand voor Aline?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Aline Rush
    Ik haal een hand door mijn haar. En ik kijk zuchtend omhoog. Ik zie een vallende ster. Ik wens antwoord op mijn vraag of ik verliefd ben of niet op Alex.

    [Iemand voor Aline?]

    [ze kan ook gewoon richting de keuken gaan ofzo xD end an ziet ze die blauwe ogen en dan BAMM xD haha of weer terug naar binnen en dat ze tegen elkaar opbotsen haha]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 0:08 ]

    Ashley - S
    Ik zie hoe hij zijn blauwe ogen sluit, en ik grijnsde. Ik steunde mijn hoofd op mijn hand, en zuchtte onhoorbaar. Ik kon best begrijpen dat hij doodop was na de reis met een Gryffindor, en een verblijf bij een éen of andere muggle.
    ''Slaap lekker,'' zei ik zachtjes, en glimlachte even.

    Chantay - H
    Ik merkte dat ik het warmer begon te krijgen door de extra kleding, en voelde hoe Stephen mijn hoofd op zijn schoot neerlegde.
    ''Chantay, wat is er gebeurd?'' vroeg hij, en ik zuchtte vermoeid. ''Het is niks, Stephen,'' zei ik, en keek hem aan. Ik kwam er dit keer niet onderuit, zo'n vreemd vermoeden had ik in ieder geval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    mismi schreef:
    (...)
    [ze kan ook gewoon richting de keuken gaan ofzo xD end an ziet ze die blauwe ogen en dan BAMM xD haha of weer terug naar binnen en dat ze tegen elkaar opbotsen haha]


    [On my way ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Caleb Damon Forster
    Ik grinnik en open mijn ogen, 'blijf je hier of ga je terug?' vraag ik haar, ik zou het niet erg vinden als ze hier vanavond blijft en nee niet op die manier!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stephen Granger - Hufflepuff
    Ik schud even mijn hoofd. Ondertussen was mijn broek hierheen 'gevlogen' en trok em bij der aan omdat ik zo'n vermoeden had dat het haar zelf nooit zou lukken gezien de verwondingen. Daarna ga ik weer bij der hoofd zitten en leg der hoofd weer op mijn schoot. "Chantay, je ligt hier zonder kleren en je zit onder het bloed, en je probeert mij wijs te maken dat het niks is. Je kan niet eens opstaan" zeg ik dan en ik probeer mijn stem kalm te houden en niet te luid te praten. "Ik ken je al langer dan vandaag en dit is niet niks"

    Aline Rush \\ Slytherin
    Ik zucht en sta dan op. Ik trek mijn trui goed. Mijn short zit nog goed dus loop ik Hogwarts weer in. Na even rondgedwaald te hebben besluit ik naar de keuken te gaan. Het is even lopen, maar dan ben ik er. Ik ruik de heerlijke lucht van chocolademelk. En ik stap de keuken binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew James Valentine//Gryffindor
    "Oke, dan is het goed" Zeg ik lachend.
    Ik gaap even en doe mijn hand dan voor mijn mond "Niks doen maakt me best moe" Zeg ik dan grinnikend. Ik kijk even omhoog waarna ik naar de lucht wijs: "Kijk, een vallende ster" Zeg ik dan "Nu mag je een wens doen" Zeg ik grinnikend,,


    Little do you know

    Ashley - S
    ''Als je het niet erg vind, blijf ik wel hier. Ik ben doodop,'' zuchtte ik. Dit was een hectische dag geweest, het heeft me nogal.. uitgeput.

    Chantay - H
    Ik zuchtte. ''Een wolf heeft me aangevallen,'' zei ik toen maar, en het shirtje dat ik aanhad kleurde langzaam donkerrood. Ik voelde me een beetje licht in mijn hoofd worden, maar het kwam wel goed; ik heb dit vaker gehad en had dus ook meerdere littekens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''