• Ik vind mijn buik veel te dik en wil dus meer gaan sporten en gezonder gaan eten. Heeft iemand goede tips? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Misschien samen met iemand doen? Dan kun je elkaar steunen als je er geen zin in hebt enzo.
    En gezonde dingen eten die je lekker vind. Anders ga je opzien tegen het eten en dan wordt het er niet beter of gemakkelijker op.

    Succes!


    I can't even think straight.

    Hoelahoep!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ga naar een diëtist en ga sporten. Heb ik ook gedaan en ik ben enorm afgevallen. Maaar het kan makkelijk een jaar duren voordat je echt resultaten zult zien, omdat afvallen nu eenmaal lang duurt. De snelle manieren om af te vallen zijn heel erg slechte manieren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ik ga het sowieso met een vriendin doen die ook af wil vallen. (:
    Ik ga sowieso veel meer sporten, want dat doe ik echt te weinig. Jammer genoeg ik schrijven geen sport, dan was het me makkelijk afgegaan.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Buikspier oefeningen, roeien (ja dat ding bij de fitness) fietsen, en hardlopen. Ik moest dit allemaal doen bij de fysio, en mijn buikje werd ontzettend strak. Maar het komt er zo weer bij als je ermee stopt, wat bij mij ook het geval was! haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben zelf nu 17,5 kilo afgevallen, maar mijn buik is nog steeds niet plat lol. Zoals anderen zeiden, sws gezonder eten en sporten (ik zelf ging elke dag joggen), succes! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Schatje, je bent mooi zoals je bent $
    :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil eventjes iets rechtzetten; buikspieroefeningen geven je geen strakke buik, maar buikspieren. Ugh, snapt niemand dat nou? Maar verder heb ik eigenlijk weinig tips voor je, behalve gezond eten (kleine porties) en bewegen. En let ook op wat je drinkt, ook in drinken zitten veel calorieën!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Aragog schreef:
    Hoelahoep!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ga anders naar de sportschool *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Britsanity schreef:
    Ik wil eventjes iets rechtzetten; buikspieroefeningen geven je geen strakke buik, maar buikspieren. Ugh, snapt niemand dat nou? Maar verder heb ik eigenlijk weinig tips voor je, behalve gezond eten (kleine porties) en bewegen. En let ook op wat je drinkt, ook in drinken zitten veel calorieën!

    Inderdaad :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Let op wat je drinkt. Het is maar iets kleins en je moet niet denken dat je er kilo's van afvalt, maar als je echt alleen maar (vitamine) water, Crystal Clear of Roosvicee drinkt, vermijd je serieus overbodige calorieën. En ja, ik spreek uit ervaring. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ephesus schreef:
    Ja, ik ga het sowieso met een vriendin doen die ook af wil vallen. (:
    Ik ga sowieso veel meer sporten, want dat doe ik echt te weinig. Jammer genoeg ik schrijven geen sport, dan was het me makkelijk afgegaan.


    Ga squashen. Doe ik ook met mijn mama. Het is na boksen de sport die het meeste verbrandt omdat je veel met reflexen bezig bent. Bij boksen komt ook nog het slaan erbij. Iedereen kan squashen, het is niet moeilijk en je groeit snel. Verder inderdaad veel water drinken, frisdranken en andere zoetigheid laten staan. :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je kunt een tussendoortje inruilen voor fruit, verder wel gewoon goed blijven eten. Sporten zal zeker helpen!


    You are beautiful, you are love.

    Afvaltopics- en tips mogen niet op op Quizlet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife