• Duus, ik heb al zeker nog 2 weken huisarrest, vandaar mijn vraag want ik zou graag mijn tijd zo zinvol mogelijk willen kunnen besteden.
    Dusja, met wat voor soort dingen houden jullie je vooral bezig? Op welke sites ben je vaak, wat voor muziek luister je? Wat voor andere creatieve dingen doe jij graag? Of heb je andere idees van leuke dagen die je zelf hebt doorgebracht thuis, of idees om je dag zinvol door te brengen?
    Maakt niet uit wat het is, zolang het maar thuis gedaan kan worden en liefst ook nog alleen (nuja, ik mag wel gaan wandelen in de buurt hoor :'D), en wie weet doe ik zo nog wat inspiratie op voor komende weken :'D


    effort never betrays you

    Huisarrest in de vakantie? x_x Je hebt vast een moord gepleegd, wàt een straf D:
    Euh, ik heb geen leven maar... 9GAG, Facebook, als je écht zielig wordt kan je op 20Q nolifen, euh...


    Has no one told you she's not breathing?

    Q, Fanfic, Deviantart, facebook, ik speel gitaar en schrijf vooral, to be honest.


    Ex astris, sciencia

    LaJoie schreef:
    Huisarrest in de vakantie? x_x Je hebt vast een moord gepleegd, wàt een straf D:
    Euh, ik heb geen leven maar... 9GAG, Facebook, als je écht zielig wordt kan je op 20Q nolifen, euh...

    Hahaha, zo erg is het nu ook weer niet :'D


    effort never betrays you

    Photoshoppen ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nieuwe muziek zoeken op youtube en dan downloaden. 9GAG is ook wel leuk voor een paar uurtjes. Een foto-agenda van de HEMA in elkaar zetten en bestellen.
    Ik RPG ook graag, maar jij denk ik niet.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn vrije vakantiedagen vooral doorgebracht met veel lezen (o.a. de boeken Het Nachtcircus van Erin Morgenstern en Fallen van Lauren Kate), wat plaatjes zoeken op tumblr, muziek luisteren van mijn favoriete bands en films kijken. Verder heb ik aan mijn verhaal gewerkt en wat SA's gemaakt. Wat ik ook leuk vind om te doen is wandelen in het bos met mijn hond. Ik heb met een vriendin ook een keer gekookt. Dat is hartstikke leuk en je kan het alleen doen.
    Hopelijk heb je hier wat aan. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zelf ben ik altijd bezig met schrijven, maar deze vakantie ben ik gaan schilderen en tekenen.
    Niet dat ik het kan, maar het is gewoon wel leuk om te doen!
    Kijk anders alle films en series die je altijd al hebt willen zien, nu heb je de tijd voor marathons!
    Mijn schilderijen zien er trouwens serieus meer uit als dit;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:45 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Met een goed boek kun je heel wat tijd doorkomen. Of online films kijken. Helemaal niks meer te doen?: 9GAG


    You are beautiful, you are love.

    9gag, tumblr, fanfic en anime ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hmm.. ik schrijf, luister muziek, kijk anime, chat met mensen, post stupid shit, ik teken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga RPG'en, schrijven, tekenen, nieuwe liedjes leren spelen voor het geval dat je een instrument bespeelt, zelf sieraden maken (echt niet moeilijk), Tumblr, Omegle voor het geval je je echt kapot verveelt (ik heb een vriendin aan die site overgehouden, seriously), films kijken, last.fm account aanmaken en een heleboel nieuwe bands ontdekken, of ga je tijd nuttig gebruiken door je computer op te schonen (wat bij mij echt zoiets is wat dringend nodig is, maar omdat het zoveel werk is heb ik er nooit zin in). Of leer mediteren, het is echt heel ontspannend :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik luister naar oude muziek en probeer mee te zingen.
    Ik kijk oude films/series.
    En ik lees heel veel verhalen hier op Q.
    Lol,als ik alles hier neertyp,lijk ik heel levenloos. :'D Dat ben ik ook.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Schrijven (verhalen en dagboek, misschien kun je in je dagboek schrijven hoe oneerlijk het leven is x3), lezen, series kijken, tekenen (ook al kan ik het niet), gitaar en piano spelen in combinatie met zingen... eh, gewoon de sociale sites langs gaan. Niet veel bijzonders dus x)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Quizlet, fotograferen, schrijven, lezen, films kijken, afspreken met mijn beste vriendin Djuna, leuke nieuwe gothic sites proberen te ondekken & jah .., nog veel meer.

    Hoe krijg je voor elkaar. Huisarrest in de vakantie?


    Life is full of fake people

    Waar ik me mee bezig hou...
    Sites; tumblr, twitter, youtube, dramacrazy, Q
    Muziek; heel veel, maar vooral K-pop en J-pop.
    Creatieve dingen; Photoshop vind ik best wel interessant (krul)

    Wat ik zelf leuk vind om te doen als ik echt tijd moet vullen is series kijken, en dan in mijn geval vaak K-drama's of J-drama's.
    Ik weet niet van wat voor genre je houdt, maar als je er een zou willen kijken kun je eens naar dramacrazy.net gaan (site voor Koreaanse, Japanse, Taiwanese en Chinese series die door fans in het Engels ondertiteld zijn) en zoek naar bijvoorbeeld You're Beautiful, Hana Kimi en City Hunter. Die staan allemaal wel onder "Most Popular".
    Als je het leuk vindt, ben je er best een tijdje mee zoet :Y) Heel zinvol is het niet, maar je leert (eventueel) sneller Engels lezen/begrijpen en pikt wat woordjes op uit een vreemde taal (A)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:29 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo