• Heb het er laatst weer met vriendinnen over had, oude series/tekenfilms. En dat roept zoveel herinneringen op! De meeste van jullie zijn wel ouder dan mij en zullen wellicht ook andere dingen gekeken hebben, maar hier een paar van mijn favorieten.






    Ennnn wat waren jullie favorites?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Die series waren/zijn zo leuk! (behalve Huis Anubis, daar heb ik nooit wat aan gevonden). Heel af en toe komen ze nog wel eens voorbij op andere zenders en dan neem ik ze altijd op ;D


    Caution first, always.

    Oh en ik zat ook elke avond om 7 uur voor de tv om zoop te kijken haha.


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Oh en ik zat ook elke avond om 7 uur voor de tv om zoop te kijken haha.




    IK OOK! Ik had er zelfs een foto stripboek van XD


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Keek iemand ook cartoon network?

    Dextors labory, Power puff girls, Johnny Bavo, Catdog, Ed Edd en Eddy, Courage the cowardly dog


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wou altijd Miranda zijn bij As Told by Ginger.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik wou altijd Miranda zijn bij As Told by Ginger.



    Ik wilde juist Sofie zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik ken alles, haha. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik was Room 402 zo lang aan het zoeken. Ik wist de naam van de serie niet meer en nu gelukkig weer wel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    OTJE ! :'D

    De rest ken ik niet.

    En wat dacht je van deze hier ? :Y)

    Beestenbos is boos



    Waterschapsheuvel


    Het eiland van Noach


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Bij Beugelbekkie wou ik altijd Alice zijn, de beste vriendin van Nina. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Haha, de series die ik vroeger keek waren Babar en Budgie De Kleine Helicopter! :3


    Maar ik liet dit topic net aan m'n broertje zien en hij heeft gelijk de videorecorder tevoorschijn gehaald en nu zitten we dus Zoop te kijken! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik mis al die series zooo erg, ze waren zoveel malen beter dan die crap die nu op tv is, srs. Beugelbekkie is trouwens nog steeds op tv, maar dat is alleen voor de mensen die Disney Channel hebben. En er zijn ook nog series te zien op Nick Toons, zoals Catdog enzo, maar da's ook niet voor iedereen. Ik mis Shin-Chan tho.

    Toen ik heel klein was keek ik naar Boes en Dommel
    Later keek ik The Kids From Room 402, Wunschpunsch, Beugebekkie, Totally Spies, Pokémon, Digimon, Shin Chan
    Wel jammer dat Totally Spies alleen nog mega laat op Disney Channel komt

    Squido schreef:
    OTJE ! :'D

    De rest ken ik niet.

    En wat dacht je van deze hier ? :Y)

    Beestenbos is boos


    Waterschapsheuvel


    Het eiland van Noach



    omg dat keek ik echt altijd!


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    Ik keek veel naar Shin Chan, Totally Spies, Rocket Power, as told by ginger en eigenlijk al die programma's die op Nicklodeon of Fox Kids/Jetix voorbij kwamen. Al had ik echt een hekel aan Beugelbekkie en Pokémon(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.