• Hey there,
    Ik ben dol op muziek! Als artiest bouw je een heel fandom op en ben je al snel het middelpunt van iemands leven.
    Terwijl ik dit schrijf luister ik het liedje: Love me tender van Elvis Presley. Het is een plaat. Ik heb een nieuwe platen speler, nieuw gekocht op bol.com. Hij heeft een usb aansluiting dus kan ik hem aansluiten op mijn laptop en heb ik super geluid! Ik vind het echt super mooi zo'n platen speler. Dat gekraak als de naald de plaat raakt. Ik vind het ook erg leuk dat deze plaat van Elvis roze is. Ik heb een hele bak vol met platen. Ik denk ik dat ik er wel meer dan 200 heb. Van Michael Jackson tot The Beatles & van tot Grease tot George Michael.
    Ik vond veel oude platen in de schuur, die zijn van mijn ouders geweest, maar ik heb er ook veel gekocht.
    Ondanks dat het ouderwets is vind ik het super! En ben ik er trots op, al mijn platen. Kennen jullie dat gevoel?

    Toch wel jammer dat ik geen plaat heb van Tokio Hotel. Zijn die er wel?


    Life is full of fake people

    Geen idee. maar je kunt ook platen omzetten in cd. dus waarom zou het niet andersom kunnen?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ouderwets? Tegenwoordig zijn platen en platenspelers steeds meer in though ö Net zoals de mode, het oude komt weer terug~
    Volgens mij staat er bij ons nog een op zolder en een heleboel platen in de kast :] Ik vind ze wel vet eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 16:11 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Courteous schreef:
    Geen idee. maar je kunt ook platen omzetten in cd. dus waarom zou het niet andersom kunnen?


    Haha .., jah .., dat is zo, maar dat zou ik denk ik zelf niet kunnen ...


    Life is full of fake people

    Wij hadden een platenspeler. Totdat mijn broertje een wereldberoemde DJ wilde worden. Nee, het werkte niet (cat)

    Hoe duur was die? :o
    Ik zou ook best een platenspeler willen, jammer genoeg zijn de "nieuwste" platen in de winkel zo duur.


    As travars

    Ik ben best jaloers. Die van ons is al een tijdje stuk, helaas. :c Ik wil ook platen van Elvis beluisteren.


    Your make-up is terrible

    Ik wou graag die platenspeler van Coca Cola, maar ik drink niet zoveel cola en 100 flessen kopen was me net iets te veel. Veel bands maken nog platen. Paramore bijvoorbeeld, dus misschien vind je er wel van TH.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volgens mij staat er ook nog een bij mij thuis :')


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen platenspeler, maar ik ben ook meer van de oudere muziek, ik ben gek op The Beatles en David Bowie!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Platen van TH denk ik niet, nee...
    Maar indien je ook fan van Adam Lambert bent: Trespassing is wel op vinyl verkrijgbaar. ;D
    En het is helemaal niet gek om oude dingen leuk te vinden, want dat is modern tegenwoordig. Retro is modern. Kwestie van een paradoxale maatschappij te hebben. :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Caulfield schreef:
    Hoe duur was die? :o
    Ik zou ook best een platenspeler willen, jammer genoeg zijn de "nieuwste" platen in de winkel zo duur.



    45 euro of zo. Niet zo duur & hij doet het prima!


    Life is full of fake people

    Mijn ouders hebben vorig jaar een platenspeler gekocht, ik vind het wel leuk om af en toe naar wat oudere platen te luister.

    De vriend van mijn tante heeft een platenspeler, echt geweldig geluid! Toen ik er gisteren was heb ik er even over gedacht er misschien zelf ook één te kopen. Maar platen zijn echt verschrikkelijk duur, dus ik doe het maar niet.
    Ik heb mijn vader voor vaderdag ooit zo'n platenspeler met usb-kabel gegeven maar hij werkt niet, echt balen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    De vriend van mijn tante heeft een platenspeler, echt geweldig geluid! Toen ik er gisteren was heb ik er even over gedacht er misschien zelf ook één te kopen. Maar platen zijn echt verschrikkelijk duur, dus ik doe het maar niet.
    Ik heb mijn vader voor vaderdag ooit zo'n platenspeler met usb-kabel gegeven maar hij werkt niet, echt balen.


    Als je naar een rommelmarkt gaat, vind je echt nog wel goede en leuke platen. Bijvoorbeeld een plaat van Emy Winehouse zal daar niet tussen liggen. Daar betaald je dan ook wel bijna 30 euro voor. Niet een nummertje uit de app-store. Maar jah .., wat is leuker?!


    Life is full of fake people

    Mijn oma had een hele mooie.:Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.