• Jep, ik ook. Hier is een voorbeeld:





    Tekst:
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.)
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Extra's:
    Eventuele korte samenvatting verhaal:


    Klaar:
    Courteous
    PainEnds
    Lilium
    Constantine
    Bohemian
    Mockingjays 2
    Moonly
    Souvenir
    Memoria
    Souvenir
    Feline 2
    xBigKiss
    Clonmel 2
    Psy
    PainEnds
    Spongebobb
    PumpkinPie
    MyDreamStory
    Clare
    Theepotje
    Ahri 2
    BeYourselvex 2
    xSunshineee
    CxStylinson
    Yammouni
    Avalanna
    miekeBxx
    HallowsEve
    Underwood
    Souvenir
    Ahri
    EsmeexLouis
    Croix
    Liberacorpus
    xSunshineee
    SorrowPayne
    Curlies
    Flitwick 2
    SorrowPayne
    nessje
    CxStylinson 2
    Doppelganger
    SorrowPayne
    Already

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tekst: All I do is for... that?! // One Direction
    Cover horizontaal of verticaal? Wat er het mooist bij staat
    Username erop? nee
    Foto's: ik zoek er eventueel ook. Als je iets speciaal wil (zoals een tattoo op iemand zoals bij bovenstaande, zeg dat dan.) En liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.


    Het liefst zonder die tekst


    Hopelijk werken de foto's
    Extra's: Je mag er zelf foto's bij zoeken

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 22:19 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik vind hem echt super mooi!! Maar zou je aub De tekst iets anders willen doen? Misschien krulleriger lettertype, het staat er nu zo kort en strak. Iet zachter zeg maar dat het wat sierlijker/onopvallender is.
    Verder is hij echt heeel erg gaaf super mooi zeker de overloop van de plaatjes ;-) dankje !!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat je bedoeld met samensmelten, maar ik hoop dat dit goed is.



    Ik bedoelde zeg maar dat je het meisje even duidelijk laat zijn als one direction zeg maar. Ja, samensmelten was een rare naam
    En misschien kun je de spitzen als achtergrond gebruiken ipv het meisje?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 6:47 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb werkelijk geen idee, maar volgens mij heb ik hier al eens een cover gekregen... In ieder geval, ik ben weer aan het kijken wie de cover kan maken die me het beste aanstaat.:$

    Tekst: Nog geen tekst, ik heb geen titel.
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Ik denk dat verticaal het beste past.
    Username erop? Ja/nee Nee.
    Foto's: ik zoek er eventueel ook. Als je iets speciaal wil (zoals een tattoo op iemand zoals bij bovenstaande, zeg dat dan.) En liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Ik heb er maar één, omdat ik nog niet kon vinden wat me aanstond... Ik weet wel precies wat ik wil, dus dat valt weer mee.
    Ik wilde dus Louis op de voorgrond en een meisje met blond haar op de achtergrond, die weg wordt gevaagd, zeg maar... Het liefste heb ik het meisje zo dat haar gezicht niet te zien is, of onduidelijk te zien is...


    Extra's: Niet iets dat me nu te binnen schiet.
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Louis en de andere jongens uit de band krijgen een fikse ruzie. Deze loopt erg uit de hand, waardoor Louis besluit om uit de band te stappen en te verhuizen naar een klein huisje op het platteland. Hier zullen de fans hem ook niet makkelijk kunnen vinden of lastigvallen. Als Louis eenmaal aankomt in het huis gebeuren er vreemde dingen, die niet te verklaren zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    nessje schreef:
    Tekst: All I do is for... that?! // One Direction
    Cover horizontaal of verticaal? Wat er het mooist bij staat
    Username erop? nee
    Foto's: ik zoek er eventueel ook. Als je iets speciaal wil (zoals een tattoo op iemand zoals bij bovenstaande, zeg dat dan.) En liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.


    Het liefst zonder die tekst


    Hopelijk werken de foto's
    Extra's: Je mag er zelf foto's bij zoeken




    Zo goed?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Flitwick schreef:
    Ik vind hem echt super mooi!! Maar zou je aub De tekst iets anders willen doen? Misschien krulleriger lettertype, het staat er nu zo kort en strak. Iet zachter zeg maar dat het wat sierlijker/onopvallender is.
    Verder is hij echt heeel erg gaaf super mooi zeker de overloop van de plaatjes ;-) dankje !!





    Ik vond beide lettertypes mooi. Dus kies maar ^^

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:42 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat je bedoeld met samensmelten, maar ik hoop dat dit goed is.



    Zou je hem iets lichter kunnen maken? Nu is het zo donker vind ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Zou je hem iets lichter kunnen maken? Nu is het zo donker vind ik.


    Ik heb een hele andere gemaakt als je het niet erg vind, ik ben nu aan de afwerking bezig. Zal het niet te donker maken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ik heb een hele andere gemaakt als je het niet erg vind, ik ben nu aan de afwerking bezig. Zal het niet te donker maken.


    Okay :D


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Okay :D




    Ik hoop dat je hem goed vindt.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)



    Ik hoop dat je hem goed vindt.


    Cool! Thnx!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Cool! Thnx!!!


    Graag gedaan c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    CxStylinson schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee, maar volgens mij heb ik hier al eens een cover gekregen... In ieder geval, ik ben weer aan het kijken wie de cover kan maken die me het beste aanstaat.:$

    Tekst: Nog geen tekst, ik heb geen titel.
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Ik denk dat verticaal het beste past.
    Username erop? Ja/nee Nee.
    Foto's: ik zoek er eventueel ook. Als je iets speciaal wil (zoals een tattoo op iemand zoals bij bovenstaande, zeg dat dan.) En liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Ik heb er maar één, omdat ik nog niet kon vinden wat me aanstond... Ik weet wel precies wat ik wil, dus dat valt weer mee.
    Ik wilde dus Louis op de voorgrond en een meisje met blond haar op de achtergrond, die weg wordt gevaagd, zeg maar... Het liefste heb ik het meisje zo dat haar gezicht niet te zien is, of onduidelijk te zien is...


    Extra's: Niet iets dat me nu te binnen schiet.
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Louis en de andere jongens uit de band krijgen een fikse ruzie. Deze loopt erg uit de hand, waardoor Louis besluit om uit de band te stappen en te verhuizen naar een klein huisje op het platteland. Hier zullen de fans hem ook niet makkelijk kunnen vinden of lastigvallen. Als Louis eenmaal aankomt in het huis gebeuren er vreemde dingen, die niet te verklaren zijn.


    Ik snap wat je bedoelt, maar ik krijg hem niet helemaal zoals ik wil :c
    Nja, ik hoop dat je hem wat vindt:



    Heb 'em ook in zwart-wit:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tekst: Het liefst 'My dreams and my life', het mag ook in 2 regels in een mooi lettertype.
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Maakt mij niet uit.
    Username erop? Nee.
    Foto's:



    Verder mag je 'n zelf invullen!

    Extra's: Er zijn geen extra's..
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Amy is een meisje met een beste vriendin Aly en ze zijn alle twee emo. Op school mag niemand hen en de enige waar ze mee kunnen opschieten, is elkaar. Amy en Aly zijn de enige emo's in de school. Ze worden buitengesloten en die twee doet ook heel gemeen tegenover hun klasgenootjes. Niemand mag hen, werkelijk niemand, zelfs de docenten niet. Tot op een dag een nieuwe jongen in de klas komt. Hij was ook emo en Aly en Amy werden over hun oren verliefd. Maar ze weten niet wie de jongen kiest.


    Some people are art and do art at the same time

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelt, maar ik krijg hem niet helemaal zoals ik wil :c
    Nja, ik hoop dat je hem wat vindt:



    Heb 'em ook in zwart-wit:



    Hm, geeft niets...(A) Ik zou het ook niet veel beter kunnen.xD


    Reading a good book is like taking a journey.