• Jep, ik ook. Hier is een voorbeeld:





    Tekst:
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.)
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Extra's:
    Eventuele korte samenvatting verhaal:


    Klaar:
    Courteous
    PainEnds
    Lilium
    Constantine
    Bohemian
    Mockingjays 2
    Moonly
    Souvenir
    Memoria
    Souvenir
    Feline 2
    xBigKiss
    Clonmel 2
    Psy
    PainEnds
    Spongebobb
    PumpkinPie
    MyDreamStory
    Clare
    Theepotje
    Ahri 2
    BeYourselvex 2
    xSunshineee
    CxStylinson
    Yammouni
    Avalanna
    miekeBxx
    HallowsEve
    Underwood
    Souvenir
    Ahri
    EsmeexLouis
    Croix
    Liberacorpus
    xSunshineee
    SorrowPayne
    Curlies
    Flitwick 2
    SorrowPayne
    nessje
    CxStylinson 2
    Doppelganger
    SorrowPayne
    Already

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Hm, geeft niets...(A) Ik zou het ook niet veel beter kunnen.xD


    Haha, sorry dat 'ie niet zo geweldig is :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Haha, sorry dat 'ie niet zo geweldig is :3


    Geen probleem! Ik heb zelf ook al dagen lopen te klooien met die cover, maar mijzelf lukte het ook niet... Dus deze is echt niet slecht hoor!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Symptoms schreef:
    Tekst: Het liefst 'My dreams and my life', het mag ook in 2 regels in een mooi lettertype.
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Maakt mij niet uit.
    Username erop? Nee.
    Foto's:



    Verder mag je 'n zelf invullen!

    Extra's: Er zijn geen extra's..
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Amy is een meisje met een beste vriendin Aly en ze zijn alle twee emo. Op school mag niemand hen en de enige waar ze mee kunnen opschieten, is elkaar. Amy en Aly zijn de enige emo's in de school. Ze worden buitengesloten en die twee doet ook heel gemeen tegenover hun klasgenootjes. Niemand mag hen, werkelijk niemand, zelfs de docenten niet. Tot op een dag een nieuwe jongen in de klas komt. Hij was ook emo en Aly en Amy werden over hun oren verliefd. Maar ze weten niet wie de jongen kiest.


    Zou je een andere achtergrond kunnen zoeken? Die foto van de zee is nogal klein. :s


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja natuurlijk zoek ik een ander achtergrond (': x


    Some people are art and do art at the same time

    Symptoms schreef:
    Ja natuurlijk zoek ik een ander achtergrond (': x


    Dankje :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)



    Zo goed?


    Misschien kunnen de jongens wat duidelijker worden, iets duidelijker meer niet
    Dan is hij perfect;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zou ik mogen vragen met welk programma je dit doet?
    Of hou je dat liever voor jezelf?(flower)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Zou ik mogen vragen met welk programma je dit doet?
    Of hou je dat liever voor jezelf?(flower)


    Photoshop en photoscape (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    nessje schreef:
    (...)

    Misschien kunnen de jongens wat duidelijker worden, iets duidelijker meer niet
    Dan is hij perfect;)




    Het effect is anders, omdat je ze anders niet meer zag :s


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)



    Het effect is anders, omdat je ze anders niet meer zag :s


    OMG! Hoe kan ik je bedanken?
    Zeg maar! Shout out in mijn story's ofzo?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    OMG! Hoe kan ik je bedanken?
    Zeg maar! Shout out in mijn story's ofzo?


    Haha nee, dat hoeft niet. Je vrolijke reactie was genoeg. You just made my day c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wauuwwww die voor mij is echt prachtig geworden!
    Nu heb ik weer zin om te gaan schrijven (: Dank je wel, hij is echt prachtig (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Wauuwwww die voor mij is echt prachtig geworden!
    Nu heb ik weer zin om te gaan schrijven (: Dank je wel, hij is echt prachtig (;


    Yay!
    Graag gedaan! Veel plezier met schrijven (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Zou je een andere achtergrond kunnen zoeken? Die foto van de zee is nogal klein. :s


    Goed, deze:


    En deze, een ander achtergrond:



    Of is hij weer te groot? :s

    Hoe dan ook, ik wil graag dat je hem zelf verder ook invult. Want anders lijkt het zo leeg haha. (:

    x

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 18:00 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Symptoms schreef:
    (...)

    Goed, deze:


    En deze, een ander achtergrond:



    Of is hij weer te groot? :s

    Hoe dan ook, ik wil graag dat je hem zelf verder ook invult. Want anders lijkt het zo leeg haha. (:

    x




    Zo goed?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov