• Ga je naar de wc in de trein om even rustig te pissen ruik je opeens een erg bekende geur. De geur van seks. Lekker dan, je kunt niet eens meer rustig naar de wc.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Bah. :')

26 - 02 - '16

..Oké.
    Apart topic. :'D

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Verschilt de geur van seks niet dan? :')

You are beautiful, you are love.

Cydonia schreef:
    Verschilt de geur van seks niet dan? :')

Blijkbaar niet xd

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Helvetios schreef:
    Dit doet me denken aan die ene keer dat ik naast mensen in de trein zat die droog aan het geilen waren. Mijn vriendin en ik hebben minstens twee uur in een scheur gelegen omdat die vrouw 'jij geile casanova' zei en ze daarna naar de wc gingen. Tegelijkertijd.

Ghehehe, dat is best slecht zeg (cat)

CyberLord schreef:
    (...)
    Ghehehe, dat is best slecht zeg (cat)

Ik kan ook geen enkele zinnige reden bedenken waarom je seks in de trein zou willen hebben. Je kunt toch niet lekker je gang gaan in een treinwc'tje van amper twee vierkante meter...

Ws het wel seks? Er schijnt een kettingrukker rond te lopen. Mischien heeft die weer toegeslagen (cat)

quidquid excusatio prandium pro

Helvetios schreef:
    (...)

Ik kan ook geen enkele zinnige reden bedenken waarom je seks in de trein zou willen hebben. Je kunt toch niet lekker je gang gaan in een treinwc'tje van amper twee vierkante meter...

Nou, het gaat waarschijnlijk om de spanning tijdens de seks op de wc. Dat is dezelfde reden waarom mensen in het vliegtuig seks hebben.

Mordin schreef:
    Ws het wel seks? Er schijnt een kettingrukker rond te lopen. Mischien heeft die weer toegeslagen (cat)

Weet je zeker dat jij niet in die trein zat?

Dafuq?

CyberLord schreef:
    (...)
    Weet je zeker dat jij niet in die trein zat?

Im sirius! Het stond in de krant: Nog een vrouw slachtoffer van kettingrukker.

Mordin schreef:
    (...)

Im sirius! Het stond in de krant: Nog een vrouw slachtoffer van kettingrukker.

No Severus! Maar okay, dat is echt weird. (cat)

CyberLord schreef:
    (...)
    No Severus! Maar okay, dat is echt weird. (cat)

Meh, het ging om een man die de ketting van de nekkken van oude dames steelt. Nog steeds, wie noemt dat in godsnaam een "kettingrukker"? D:

Hahaha, "op het gemak" zeggen ze dan :D

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Jij weet wel weer hoe seks ruikt (;

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42