Ga je naar de wc in de trein om even rustig te pissen ruik je opeens een erg bekende geur. De geur van seks. Lekker dan, je kunt niet eens meer rustig naar de wc.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Álles kan, net zoals Spartaanse muffinponies die de legioenen van Kleenex bevechten.
Weet je, laaang voordat ik my little pony ontdekte, schreef ik aan een verhaal dat "Steve de Stalkerpony" heette. Het ging over een pony genaamd steve, en zijn avonturen terwijl hij zijn ontvoerde geliefde (die hem niet eens kent) negeert. Op zijn reizen kwam hij onder andere pokemon, mario, ezio, draken en weetikveelwatnogmeer tegen
Weet je, laaang voordat ik my little pony ontdekte, schreef ik aan een verhaal dat "Steve de Stalkerpony" heette. Het ging over een pony genaamd steve, en zijn avonturen terwijl hij zijn ontvoerde geliefde (die hem niet eens kent) negeert. Op zijn reizen kwam hij onder andere pokemon, mario, ezio, draken en weetikveelwatnogmeer tegen
Dat heeft nu randomnes op het niveau out of the box. [:
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Daar is het uit geboren. Het was een driedelig verhaaltje-voor-het-slapengaan voor een vriendin
Hahaha, en wat vond ze ervan?
On-topic: Maar ik vraag me nog steeds af wat je beeegredenen zijn om te vrijen in een wchokje van een trein, 's wereld vieste treinmanagement om precies te zijn.
[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:47 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Hey! Dat was mijn verhaal voor het slapen gaan!
Anyway.. Dat is best wel goor. Nog een extra reden voor mij om nooit in de trein naar de wc te gaan!
If you don't stand for something, you'll fall for anything.