• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..

Gezinnen die aanspoelen.

Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]

El Diablo.

Damian

'Moet jij zeggen, je stinkt net zo erg als een stinkdier' zeg ik waarna ik haar kots geluid imiteer, 'Maargoed, ik stink niet dus moet ze van jouw zijn weggevlucht, of er was iets anders'

Don't be like the rest of them, darling

Aline Leaves
    Ik geef gem een duw. 'Ik stink niet!' zeg ik dan verontwaardigd. 'Ze zijn van jou weggevlucht! Of inderdaad iets anders.' ik lach even. 'Volgens mij dacht ze der net dat we met iets anders bezig waren.' en jk schud lachend mijn hoofd. 'Misschien ging ze daarom wel weer weg.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Damian

'Waar dacht ze dat we mee bezig waren dan?' Vroeg ik haar, ik had haar blik gezien alleen had het toen niet kunnen plaatsen.

Chelsea Mcflannigan

'Jullie stinken allebei!!!' Roep ik zo hard mogelijk. Ja, ik had ze kunnen horen praten toen ik die ring vond. 'Tortelduifjes!!' en ik maak nu hetzelfde kots geluid. Ik stond nog niet zo ver weg dus zouden ze me wel kunnen verstaan. Ik schud lachend mijn hoofd en loop verder.

Shit Could Be Worse.

[Hahah, ja dat moest even (': ]

Shit Could Be Worse.

Aline Leaves
    Ik moet lachen als ik Chelsea hoor zeggen: 'Tortelduifjes!' en ik kijk Damian aan. 'Dát bedoelde ze.' en ik schud lachend mijn hoofd. Ik heb er wel eens over nagedacht. Damian en ik. Maar Damian en ik zijn vrienden, al lang. Dus zoiets gebeurd niet.

Damian

'Aaahh' Zei ik grijnzend, 'Ik blijf erbij dat jij stinkt' Zeg ik lachend, ik had honger.. Dus dat werd eten zoeken, 'Je hebt waarzijnlijk niet toevallig iets te eten?' Vroeg ik haar vervolgens.

Aline Leaves
    Ik schud mijn hoofd. 'Je ruikt gewoon je boven lip joh!' pest ik hem. En ik lach om wat hij vraagt. 'Ziet het er soms uit alsof ik een hele grote binnenzak in mijn topje heb?' vraag ik aan hem. 'We moeten het gaan zoeken. Ik heb ook honger.'

Damian

'Wil je daar een eerlijk andwoord op?' Vraag ik pestend waarna ik opsta, en haar meetrek over het strand.

Aline Leaves
    'Wil je daar een eerlijk antwoord op?' vraagt hij pestend. Ik steek mijn tong uit en Damian staat op. Hij trekt me mee over het strand en ik glimlach. 'Ja, daar wil ik een eerlijk antwoord op,' grijns ik dan. Ik trek Damian mee het bos/woud in.

Damian

'Dan ja' Zeg ik lachend waarna ik rondkeek opzoek naar iets eetbaars waarna ik een paar bananen in een boom zag hangen en ik simpel de boom in klom om vervolgens de tros bananen uit de boom sneed met het mes dat in altijd bij me had en die vervolgens naar Aline gooide en ik vervolgens weer uit de boom spring.

Aline Leaves
    Ik lach even en zeg: 'nou, nee.' en ik laat de binnen kant van mijn shirt zien. 'Zie je? Niets.' Damian heeft me al wel vaker zonder shirt gezien. Niet zonder bedekking voor mijn borsten. Maar zonder shirt wel vaker. Iedereen op het eiland. Ik vang de bananen. En glimlach als Damian weer naast me staat. 'Wil je nog meer halen?'

[Wie is er op het schip vrij?]

help

( En hoelaat is het nu ? :3 )

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Marthe, ik heb alleen eilandmeisje. En Amparo... GEEN IDEE XD]