• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    Damian

    'ik had het nog wel even vol kunnen houden hoor en daarbij was jij korter onderwater dan ik' Breng ik ertegenin waarna ik naast haar ga liggen. 'Mischien moet je werken aan je grapjes, ze worden minder grappig' Zeg ik plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat is er trouwens allemaal gebeurd?]


    help

    Aline Leaves
    Ik voel dat Damian naast me komt liggen. Ik hoor dat hij me plaagt. 'Wie zegt dat ik een grapje maakte?' en ik draai me hoofd opzij en kijk lachend naar hem. 'En ja, ik was korter onderwater, maar ja. Jij had ook adem kunnen halen, maar je koos ervoor om mij weer onderwater te trekken.' en ik haal mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chelsea McFlannigan

    Als ik me weer omdraai zie ik in de verte Damian en Aline zitten. 'Wacht even' zeg ik tegen Caeli en Ayoka. Ik ren een stukje verder en zie nu dat ze op een steen zitten. Ze hebben het ergens over maar ik kan het niet verstaan. Ik loop rustig een paar meter verder. 'Well Hello.' zeg ik dan.


    Shit Could Be Worse.

    Stornoway schreef:
    [Wat is er trouwens allemaal gebeurd?]



    [Mensjes op het strand ;;
    Caeli, Chelsea en Ayoka liepen samen over strand.. Toen is Chelsea naar Damien en Aline gegaan. Weet niet je kunt wel naar mij toe komen? xd]


    Shit Could Be Worse.

    Damian

    'Jep, ik ben blijkbaar niet altijd evenslim' Zeg ik grijnzend waarna ik Chelsea hoor en rechtop ga zitten, 'Hoi' andwoorde ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ze liggen op de steen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aline Leaves
    'Daar was jk al achter gekomen,' zeg ik plagend. Dan komt Chelsea erbij. 'Hoi hou,' zeg ik glimlachend. Ook ik ga rechtop zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chelsea McFlannigan

    'Hoi' Ze gaan rechtop zitten. 'Wat ehh.. waren jullie aan het doen?' zeg ik met een plagerige stem terwijl ik om me heen kijk. Ik hou mijn hand boven mijn hoofd om ze goed te kunnen bekijken.


    Shit Could Be Worse.

    Damian

    'Waarschijnlijk opdrogen' andwoorde ik waarna ik gebaarde naar mijn natte shirt. 'wat was jij aan het doen?' vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik moet lachen en schud mijn hoofd. Tussen Damian en mij is nog nooit zo iets gebeurd. Of ik er weleens over na heb gedacht? Ja. Maar nooit echt ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ohhhh, wait ik haalde stornoway en willnotlearn door elkaar xd NEVERMINDD]


    Shit Could Be Worse.

    {....}


    Don't be like the rest of them, darling

    [....?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chelsea Mcflannigan

    'Waarschijnlijk opdrogen' andwoordde hij en gebaarde naar zijn natte shirt. 'wat was jij aan het doen?' Ik ga op het zand zitten en hoor Aline even lachen. 'Nou.. ik heb een banaan gegeten die ik heb gekregen van Ayoka..' ik haal de bananenschil tevoorschijn en smijt hem ergens weg. 'Dat was het wel zo'n beetje.'


    Shit Could Be Worse.