• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    ( Waarom lopen ze nou net weg.. D: Oke, ze botst op voordat ze nog weg lopen xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ik haal het weg-loop stukje wel weg anders..}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Weggehaald :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan Smith

    Net als ik vanplan ben weg te lopen botst er een meisje tegen Joseph aan en beland ze op de grond, aangezien Joseph nog niets doet help ik het meisje overeind. 'Gaat het?' Vraag ik vervolgens, 'En daarbij, als je je aan ons iriteerd ga je kijken of je kamer echt zover van die van ons af is als je hoopte broertje' Zei ik tegen Joseph.


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Yaay thank u :3 Nu botst ze tegen alle drie op :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachelle 'Rae' Rodriguéz

    Ik wordt overeind geholpen door een andere jongen aangezien de gene tegen wie ik ben opgebotst niks doet. 'Gaat het?' vraagt hij dan en ik kijk hem aan met mijn nachtblauwe ogen. 'Op een blauwe plek na gaat het.' glimlach ik dan. 'Bedankt.' zeg ik dan en kijk de jongen aan die daar maar staat. 'Jij ook bedankt.' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan Smith

    'Ik wist niet dat Joseph zo hard is als je er tegenaanbotst, hij lijkt zelf eerder breekbaar' Zeg ik met een korte grijns naar Joseph. 'Ik ben Nathan trouwens'


    Don't be like the rest of them, darling

    Joseph Adam Smith
    Nathan spreekt nog tegen me, maar ik heb het niet eens door. Mijn gedachten zijn terug bij Michelle. Het is niet dat ik na een maand niet meer van haar hield, ik ben altijd van haar blijven houden, ze was alleen zo vreselijk aanhankelijk. Het was verstikkend. Het was alsof ik geen privé leven meer had, wat belachelijk is, omdat zij daar juist een deel van was.
    Ik ben zo in gedachten verzonken, dat ik het niet eens merk als er iemand tegen me aanbotst. Althans, ik merk het wel, maar omdat ik aan Michelle denk, lijkt het meisje dat tegen me aanbotst ook in een flits op Michelle. Dat kan niet en dus knipper ik eerst een paar keer met mijn ogen. Ondertussen heeft Nathan haar al overeind geholpen en nu stelt hij zich voor.
    'Nu moet je niet zo stoer doen, omdat er een meisje bij is, broertje!' zeg ik met een grijns en geef Nathan een klein duwtje.
    'Ik ben Joseph,' zeg ik dan, gericht tot het meisje. 'Het spijt me, ik had je totaal niet zien aankomen. Mijn welgemeende excuses.'


    everything, in time

    Rachelle 'Rae' Montez

    'Ik wist niet dat Joseph zo hard is als je er tegenaanbotst, hij lijkt zelf eerder breekbaar' Zegt hij dan en grijnst naar de jongen, bljkbaar Joseph. 'Ik ben Nathan trouwens' zegt hij dan en ik grinnik even. 'Dat krijg je als je nou eenmaal haast hebt.' zucht ik dan. 'Ik ben Rachelle, but I prefer Rae.' zeg ik dan met een lachje.
    Opeens duwt Joseph Nathan weg en verontschuldigt zich. 'Hmm, had ik al door.' zeg ik dan met een klein lachje.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:18 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan Smith

    Ik rolde met mijn ogen bij Joseph' welgemeende excuses waarna ik kort naar Daniël keek. 'We gaan onze kamer maar eens op zoeken, tot later Rae' Zei ik met een korte glimlach waarna ik samen met Daniël een gang inliep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachelle 'Rae' Montez

    'We gaan onze kamer maar eens op zoeken, tot later Rae' zei Nathan toen. 'Eh bye jongens.' zei ik en dacht dat ik die andere zijn naam nog niet wist. Ach, komt nog wel. Ik keek Joseph aan. 'Ga jij niet mee?' vraag ik dan en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joseph Adam Smith
    Lachend schud ik mijn hoofd als de tweeling wegloopt en Rae vraagt of ik niet meega.
    'Nee echt niet, ik ben blij dat ik eindelijk van die twee af ben. Het spijt me haast voor je dat je ze hebt moeten ontmoeten,' voeg ik eraan toe met een grijns.
    'Maar nogmaals, het spijt me dat ik je niet opmerkte. Kan ik je misschien trakteren op een drankje of iets, bij wijze van excuses?'


    everything, in time

    [Ben er weer ^^ Ellie, kan je alsjeblieft reageren met Damian? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Aline Leaves
    Ik kijk omlaag en zie de kokosnoot in zijn hand. Ik was al op zijn drie meter hoogte. Ik laat mezelf naar beneden vallen en kom elegant neer. 'Je bent niet de beste, je bent de sluwste,' zeg ik dan. En dan pak ik met een vlugge beweging de kokosnoot uit zijn hand. Ik kijk hem lachend aan. 'En ik kan het beste een kokosnoot open maken.'


    Damian

    'En jij de gemeenste' Zei ik waarna ik tegen een boom leunde, 'Je mag hem openmaken, aangezien als ik het doe bijna alles er al uit is voordat ik hem open heb'


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik lach en zeg, 'Oke, ik ben de gemeenste maar ook de leukste. En jij stinkt het meest.' en ik grijns even naar hem. Dan concentreer ik me op de kokosnoot en begin hem open te werken. Na een paar minuten is het me gelukt. 'Tadaaaa,' zeg ik zangerig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.