• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..

Gezinnen die aanspoelen.

Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]

El Diablo.

[ Ik wil wel. Katelynn staat nu in de rij om haar kamersleutel te krijgen. (: ]

everything, in time

( Ik moet steeds aan de Tyler bij Destiny denken D: Ook niet heel leuk hoor D: )

Rachelle 'Rae' Lemmons.

'Maybe, hij mag er wezen' lacht ze. Ik grinnik. 'Wat positiever zusje.' zeg ik dan met een grijns.
    'Ik heb kamer 2146 ' zeg ik dan en glimlach

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:05 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[haha Alexa is al binnen het schip aan het verkennen. ik laat haar wel die kant op gaan en dan kunnen we misschien doen dat ze teveel bagage heeft xD dan helpt ze wel ff of niet mee eens?]

Tyler

Ik til de koffer gemakkelijk op, 'dit is niet eens zwaar' mompel ik.
    Ik wacht tot ze terug is, en check mijn Iphone..

Savannah

Ik grinnik, en kijk rond.
    'Waar is de jacuzzi' lach ik..

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:07 ]

El Diablo.

[ Ja, is goed. :3 Doe eventueel dat de kamers naast elkaar zijn? Dan kunnen ze samen die kant oplopen, zeg maar. :3 ]

Katelynn Anne Averes
    Ik sta achter een aantal mensen in de rij. Je zou denken dat ik gelijk achter Chase zou staan, maar omdat ik even aan de kant heb staan sms'en, is de rij al iets langer geworden. Ik blijk kamernummer 666 te hebben en grijns. Heerlijk duivels!

Joseph Adam Smith
    Ik zit tussen de tweeling in op de achterbank. Foute keuze, ik had bij het raam moeten zitten. 'Dudes, stap eens uit,' zeg ik met een kleine glimlach als we aanwezig zijn. 'Als jullie niet opschieten, vertrekt de boot gewoon zonder ons, hoor.'

everything, in time

[haha ja dat idee had ik ook al xD]

Alexa Esmee Conner
    Ik loop een beetje rond en ben weer vlak bij de plek waar mensen opstappen. Dan zie ik een meisje een beetje moeilijk doen met al haar bagage omdat ze gewoon te veel heeft en ik loop erheen. "Kan ik je misschien helpen?" en ik glimlach even naar der en wijs naar der bagage.

Damianne Jolien Romano || 17
    "Ik heb kamer..." begint Damie wanneer ze terug bij Ty staat. Ze checkt even haar sleutelkaart. "Driehonder vijfenveertig," leest ze. "Welk nummer heb jij?"

help

Katelynn Anne Averes
    Stuntelend loop ik met mijn koffer door de gang. Ik had de gangen bij de kamers iets breder verwacht, maar mijn koffer past er nauwelijks door. Dat ding is eigenlijk ook te groot, maar alles wat ik bij heb, heb ik ook nodig. Goed, het grootste deel dan.
    'Kan ik je misschien helpen?' vraagt een meisje dan en ik kijk haar even verbaasd aan. Ze ziet er niet uit als personeel. 'Nou, graag, bedankt,' zeg ik en laat de koffer met een zucht van opluchting los.

Joseph Adam Smith
    Ik zit tussen de tweeling in op de achterbank. Foute keuze, ik had bij het raam moeten zitten. 'Dudes, stap eens uit,' zeg ik met een kleine glimlach als we aanwezig zijn. 'Als jullie niet opschieten, vertrekt de boot gewoon zonder ons, hoor.'

everything, in time

Rachelle 'Rae' Alexis Montez.

Ik grinnikte. 'Ga jij lekker de boel verkennen Zusje, danne ga ik rustig mijn tassen binnen zetten.' Ik kijk haar aan en grinnik. 'Zie je dan zo.'

[Hoeveel keer ga je dat stukje van de Jos nog eens posten? XD Ellie is niet online.]

help

Alexa Esmee Conner
    Ze heeft wel een hele grote koffer mee. Oke, ik had er twee mee, maar ze pasten wel gewoon makkelijk door de smalle gang heen. "Op welke kamer zit je?" vraag ik dan.

Tyler

Ik knik, en til haar koffers naar de kamer.
    'Ik heb kamer 2145' grinnik ik, en stop voor haar kamer..

El Diablo.

[ Als ik 2 characters heb, zet ik het er gewoon achteraan. Dat is makkelijk, want dan hoeft ze niet zo ver terug te zoeken. :3 Vroeger werd dat altijd zo gedaan, haha. :'D

@Mismi: ik kan jouw personage niet terugvinden in het rollentopic, waar staat het ergens? ;o]

Katelynn Anne Averes
    '666,' vertel ik haar en glimlach opnieuw. 'Werk jij op deze boot, of ben je nu gewoon vriendelijk?' Mijn stem klinkt een beetje hoger als normaal, alsof ik achterdochtig ben, maar zo is het natuurlijk niet bedoeld.

Joseph Adam Smith

everything, in time

( Broadfields heeft gelijk haha zo deed ik dat vroeger ook altijd. Tot ik een keer vier peronages had XD )

[pagina 8, 1e post ;)]

Alexa Esmee Conner
    "Neej ik werk hier niet, ik ben gewoon vriendelijk" en ik glimlach "Jou kamer is naast die van mij". Ik kijk even naar der koffer. 'Kon ie nog groter?" vraag ik dan en lach even.