• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    Aline Leaves
    Ik zie dan dat zijn handen leeg zijn. 'Betekent dat een ja?' vraagt hij nog steeds lieflijkers. Ik bijt op mijn lip en zeg: 'Je hebt de schelp in je broekzak gestopt hè?' vraag ik dan aan hem. 'Je weet dat ik het gewoon zou pakken hè?' ik kijk hem lachend aan. 'Maar ik geef de voorkeur aan dat je hem gewoon terug geeft.' ik kijk hem aan. Niet toegeven Aline. Niet toegeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Wees aardig, jij hebt duizenden mooie schelpen en vind elke dag weer meer en ik kan ze alleen krijgen als jij ze vind' Zeg ik nogsteeds smekend en liefkijkend, 'Ik weet dat je dat kan maar je kan hem daar ook gewoon laten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Hij kijkt lief en hij probeert me zo over te halen. 'Nee, ik kan hem daar niet zomaar laten zitten,' zeg ik lachend. 'Als je gewoon een keer meegaat om naar schelpen te zoeken.' ik pak hem bij zijn hand en trek hem lachend mee. 'Tenzij je te lui bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Jawel, ik zal er heel goed op passen' Zeg ik lachend, 'Maar ik ben daar niet goed in, weet je nog de laatste keer dat je me meenam?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik lach even. 'Ja, dat weet ik nog. Dat was heel erg grappig, voor mij.' zeg ik lachend. Ik neem hem alsnog mee. Dan laat ik zijn hand los en loop een klein stukje het water in. Ik ga door mijn knieën en ga met mijn hand door het zand. 'Kom Dam,' zeg ik. En ik vind al gauw een schelp. 'Zie je, simpel.' ik kijk hem aan. Het is een mooie schelp.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Ik vertrapte minstens drie van je schelpen die je vond' Zeg ik lachend waarna ik voor het water blijf staan, 'Weet je wat, dan hou jij die en dan hou ik de schelp in mijn broekzak' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik lach en sta dan op. Ik veeg wat zand in zijn gezicht. 'Als je mijn schelp niet terug geeft duw ik je helemaal kopje onder,' zeg ik breed glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    || Holy shit, jullie zijn al begonnen! Ik maak mijn personages nu aan (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Caeli Romerez

    Ik grinnikte. 'Bitch.' Riep ik lachend terwijl we doorliepen. 'Ceali! Chelsea!' Hoor ik achter me en zie Ayoka staan ik glimlachte. Hij kwam naar ons toe met bananen en ik ving er behendig een. 'Graag, bedankt!' Zei ik toen en keek hem dankbaar aan


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damian

    'Waarom kan ik hem niet houden?' Vraag ik smekend, 'Alsjeblieeeftt?' Vraag ik haar vervolgens. Het moest lukken.. Ik wouw de schelp niet kwijt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik lach even veeg op zijn andere wang ook wat modderig zand. 'Staat je heel goed zo hoor,' zeg ik lachend. 'Waarom wil je hem houden?' vraag ik dan aan hem. En ik kantel mijn hoofd een beetje en kijk hem aan. 'En hoe lang ga je nog alsjeblieft vragen? Zo te zien werkt die methode niet.' ik kijk hem lachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    Ik pakte zelf ook een hand vol modderig zand en bedenkte daar vervolgens haar gezicht mee, 'Omdat ik hem mooi vind en jij hem gevonden hebt. Nou goed?' Vraag ik haar, 'Tot ik mijn zin krijg' Andwoorde ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Het zand is lekker koel en ik moet lachen. 'Dat klinkt nog redelijk.. Lief ook,' plaag ik hem. Ik smeer zijn armen ook onder met zand. 'Is je zandbad lekker?' grijns ik. 'En dan mag je van mij nog wel lang door blijven gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Mag ik hem houden?' Vraag ik vervolgen waarna ik het zand in haar haar smeer,
    'Heerlijk' Andwoorde ik grijnzend, 'Hoe is jouw zandbad?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    'Je doet het in mijn haar?!' zeg ik dan. Ik moet lachen. 'Nu krijg je hem al helemaaaaaal niet meer!' Damian weet best dat het mij niets boeit als er zand f iets dergelijks in mijn haar of op me zit. 'Mijn zandbad is geweldig.' en ik ga voorzichtig met mijn hand richting zijn broekzak terwijl ik met mijn andere hand ook zijn haar vol doe met het modderige zand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.