• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    ( LEAVE RAE ALONE! Ze aast heus niet op Joseph. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    ( LEAVE RAE ALONE! Ze aast heus niet op Joseph. )


    (Dan is het goed. ^^)


    help

    Lol lol, wees niet bang, Marthe!:3

    Joseph Adam Smith
    'We shall see,' zegt ze met een geheimzinnig gezicht. Goed, geen serveerster dus. Dan heb ik geen idee. Kok misschien?
    Rae zegt dat ze wel alcohol mag, maar niet te veel en dat ze ook betaalt voor de cruise.
    'Excuseer me even,' zeg ik en loop naar de bar. Ik bestel twee wijntjes, even twijfel ik tussen rood en wit, maar gok dan op rood. Met de glazen loop ik terug en overhandig Rae er eentje.
    'Moet al het personeel betalen? Dat klinkt niet echt eerlijk, je zou eerder denken dat jij er juist voor wordt betaald.'


    everything, in time

    Vanaf vandaag ben ik trouwens naar school en dus minder online. :c


    everything, in time

    ( Ahh en oke goodluck !)

    Rachelle 'Rae' Montez

    'Kok?' Vroeg ik toen en haalde mijn schouders op. 'Maybe. ' zeg ik dan en grinnik. Hij komt aanzetten met een rood wijntje en ik glimlach. Ik hield iets meer van rosé maar rood was altijd lekker. 'Je raad goed.' hij overhandigt me het glas en ik bedank hem waarna ik hem aan keek. Ik draaide een beetje met mijn glas. 'Ik wordt ook betaald, alleen het was echt last minute. De beheerder vampier de cruise belde mijn vader later op. Alleen ik nam op en hoorde dat er iets mis was, dus heb ik me opgegeven. ' zeg dan. 'Alles voor mijn mede mens.' Grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joseph Adam Smith
    'Je raad goed,' zegt ze en ik neem aan dat ze het drinken bedoelt, aangezien ik bij 'kok' nog steeds een misschien kreeg.
    'Ah, het was een gok op goed geluk! Ik heb niet zoveel verstand van vrouwen en wat ze drinken,' beken ik met een scheve grijns.
    'Ik word ook betaald, alleen het was echt last minute. De beheerder van de cruise belde mijn vader later op, alleen ik nam op en hoorde dat er iets mis was, dus heb ik me opgegeven. Alles voor mijn medemens,' voegt ze er grinnikend aan terug en ook ik lach.
    'Wat ongelooflijk sociaal van je,' zeg ik expres overdreven. 'Nee grapje, maar zo'n cruise is dan wel mooi meegenomen en er dan ook nog eens voor betaald worden. Dat doe je goed!'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 14:40 ]


    everything, in time

    Rachelle 'Rae' Montez.

    Ik grinnik. 'Ach, vrouwen zijn niet zo ingewikkeld. ' zeg ik dan met een lachje. 'Je moet maar net weten hoe of wat. ' zeg ik terwijl ik met het bierviltje op tafel.
    Als hij het heeft over mijn geweldige sociale gedrag lach ik even. 'Vond ik nou ook. ' zeg ik gespeeld verwaand en steek mijn tong even uit.
    Ik neem een slok van mijn rode wijn en er is een lichte afdruk vanvenijn rode lippenstift op de rand van mijn glas.
    'Ik zou hier sowieso niet zitten als mijn zus en ik beiden waren geslaagd. ' zeg ik dan en grinnik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damiane Jolien Romano || 17
    Damianne begint verveeld wat naar de kaart te staren en haalt een hand door haar, lange, krulende bruine haar. Ze zucht even en neemt willekeurig iets van de kaart. "Wat ga jij drinken?" vraagt ze aan Alexa.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 14:23 ]


    help

    ( schat bedoelde je trouwens niet Joseph ipv Lise? Haha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Haha oeps, ja. Misschien doe ik aan te veel RPG's mee. 8D ]

    Joseph Adam Smith
    Ze grinnikt even en zegt dat vrouwen niet ingewikkeld zijn, als je maar weet hoe en wat.
    'Ingewikkeld dus,' constateer ik en neem een slok wijn. Ik lach opnieuw als ze haar tong uit steekt, wat een vrolijk persoon!
    'Ik zou hier sowieso niet zitten als mijn zus en ik beiden waren geslaagd.' 'Hoezo niet?' vraag ik zowel nieuwsgierig als verbaasd en frons licht mijn wenkbrauwen.


    everything, in time

    ( hahah ik heb vaak een blackout en dan zit ik echt 3 minuten zo van. Wat was zijn/haar naam ?)

    Rachelle 'Rae' Montez

    'Ingewikkeld dus.' Zegt hij en ik lach. 'Het is maar wat je ingewikkeld noemt. ' zeg ik en laat een zacht charmant lachje vallen.
    Ook hij neemt een slok van zijn wijn en ik glimlach. 'Hoezo niet?' Vraagt hij dan en ik hoor de verbazing en nieuwsgierigheid in zijn stem. Ik grinnik zachtjes. 'Het was een cadeau van onze ouders. ' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Anders zouden we nu denk ik gewoon bij familie zitten of zo.' Ik haal mijn schouders nonchalant op en laat mijn elleboog op de tafel leunen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stornoway schreef:
    Damiane Jolien Romano || 17
    Damianne begint verveeld wat naar de kaart te staren en haalt een hand door haar, lange, krulende bruine haar. Ze zucht even en neemt willekeurig iets van de kaart. "Wat ga jij drinken?" vraagt ze aan Alexa.


    Alexa Esmee Conner
    Ik kijk op de kaart. Ik tussen de cocktails. "Nummer 3 ziet er wel lekker uit. Ik denk dat ik die probeer" zeg ik "En jij"

    Damianne Jolien Romano || 17
    Damianne knikt even en kijkt dan zelf nog eens op de kaart. "Ik ga... een milkshake drinken," zegt ze dan tegen Alexa. Ze kijk afwachtend naar de bar omdat er een ober of serveerster af moet komen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:58 ]


    help

    (Wanneer zinkt het schiiiiip?)


    help

    Alexa Esmee conner
    Ik zie geen ober/serveerster. 'Welke smaak wil je? Dan haal ik het even" en ik glimlach en sta alvast op om naar de bar te lopen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt