• Wij zitten nu in de trein en die is echt propvol. Voor ons op twee van die vierzitsplaatsen zitten allemaal mensen die bij elkaar horen. Aan de ene kant zitten kinderen, ééntje staat er op en gaat op schoot zitten aan de andere kant bij iemand en de andere kinderen leggen gewoon heel uitgebreid hun voeten op de overige plek die is vrijgekomen. Ten eerste mag dat al niet eens en hun ouders zeggen er niets van. Ten tweede zijn er echt vet veel mensen die staan en die kunnen er gewoon niet zitten.
    Ik zeg dus heel hard door de trein heen dat zoiets verboden is, dat je er een boete voor kunt krijgen en dat ouders hun kinderen niet meer op kunnen voeden. Ik vroeg me ook heel hard af hoe de kinderen van die kinderen wel niet zouden worden. Ze reageren er niet op en toen zei Mitchell: 'Ze horen je vast niet.' Nou, dat is voor mij een extra reden om lekker hard te zeggen: 'Natuurlijk niet, ze zijn zo egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf.'
    Maar helaas gaf dat ook geen reactie.
    Stuur het hele gezin van mij part naar een opvoedkamp. Als ik dat had gedaan was mijn moeder echt kwaad geweest. Rekening houden met mensen is tegenwoordig ook echt teveel werk.


    Your make-up is terrible

    Criska schreef:
    (...)

    Dit. Misschien vind ik dat schreeuwen nog wel asocialer. Daarbij kan je het ook gewoon normaal vragen.


    Nou, iedereen schreeuwde door de trein heen. D: Was niet normaal. Maar ik mocht het niet normaal zeggen van Mitchell omdat hij bang was dat het een ruzie zou veroorzaken. Ik zou wel willen dat ze zich omgedraaid hadden en iets gezegd hadden hoor.


    Your make-up is terrible

    Wel ja, ik snap het.
    Maar als ze dat doen, vraag ik gewoon of ik daar mag zitten en Bam. Je hebt zitplek -of je kan die zitplek aan iemand anders geven-. Als ze tegenstribbelen, is het altijd eens leuk om te discussieren.
    Ikzelf durf dat ook wel eens te doen, maar gewoon als ik niet wil dat er iemand naast me komt zitten. Dan zit ik gewoon op de plek naast de gang. Of zet mijn rugzak op die plek. Mijn voeten leg ik nooit op de zeten. Meestal zet ik ze eronder ofzo.
    Maar zo'n mensen die subtiel zo'n dingen willen duidelijk maken, en dan doel ik vooral op de oudjes die klagen dat de jeugd van tegenwoordig geen respect hebben en dat ze in hun tijd vanzelf hun plek afstonden, dat kan mij ook irriteren.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 12:25 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het is meestal als ik naar school ga, met de bus (of terug), dat ik mijn tas op de plek naast me leg. Maar als er nergens meer plek is, en er moeten mensen staan, dan leg ik op de grond/op mijn schoot.
    Zo simpel als wat :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Glisseo schreef:
    Dat is erg frustrerend, ja.


    Life is full of fake people

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, iedereen schreeuwde door de trein heen. D: Was niet normaal. Maar ik mocht het niet normaal zeggen van Mitchell omdat hij bang was dat het een ruzie zou veroorzaken. Ik zou wel willen dat ze zich omgedraaid hadden en iets gezegd hadden hoor.

    Ik was niet bang D: Ik heb er alleen geen zin in om een ruzie te veroorzaken in de trein. Heb wel betere dingen te doen dan met iemand bekvechten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik staar iemand altijd heel erg lang en eng aan als ze asociaal doen. Het werkt echt, want ze dachten dat ik een undercover agent was. Daarnaast zat ik ook in een boekje te schrijven, dus toen werden ze helemaal onrustig. XD
    Ik ben daarna echt in lachen uitgebarsten toen ze de trein verlieten. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik staar iemand altijd heel erg lang en eng aan als ze asociaal doen. Het werkt echt, want ze dachten dat ik een undercover agent was. Daarnaast zat ik ook in een boekje te schrijven, dus toen werden ze helemaal onrustig. XD
    Ik ben daarna echt in lachen uitgebarsten toen ze de trein verlieten. XD

    Lololol genius.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Ik staar iemand altijd heel erg lang en eng aan als ze asociaal doen. Het werkt echt, want ze dachten dat ik een undercover agent was. Daarnaast zat ik ook in een boekje te schrijven, dus toen werden ze helemaal onrustig. XD
    Ik ben daarna echt in lachen uitgebarsten toen ze de trein verlieten. XD


    Hahahaha, dat is wel heel geniaal. Ik heb het ook nog even geprobeerd maar ze keken nooit mijn kant uit, helaas.


    Your make-up is terrible

    Kaboeki schreef:
    Ik zou hun voeten of wat dan ook aan de kant schuiven en gaan zitten, of gewoon op hun voeten gaan zitten, ze zullen ze dan wel snel wegdoen. Die kinderen tegenwoordig zijn echt irritante wezens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cydonia schreef:
    Dat stoort mij ook enorm! Ook als mensen in de bus hun tas naast hun neerleggen. Om ziek van te worden.

    Precies! Zeker als er veel mensen in de bus staan. Zo vervelend. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Scandal schreef:
    Dat is inderdaad onbeleefd... Geen respect.

    In mijn straat zijn mensen verhuisd omdat hun buren heel veel ruzie maakten, en hun hond werd er ook helemaal gek van.

    Ik moet toegeven, ik ben egosentrisch, maar niet op die manier.
    God, blurch, ik haat dat.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nou ja, weet je, als het rustig is in de trein dan doe ik het zelf ook, dus ik mag er niet om zeuren vind ik. Als het dan druk wordt, dan haal ik mijn benen wel weg hoor, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Nou ja, weet je, als het rustig is in de trein dan doe ik het zelf ook, dus ik mag er niet om zeuren vind ik. Als het dan druk wordt, dan haal ik mijn benen wel weg hoor, haha.

    Maar dat deden ze dus niet, dat is het probleem xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij ons zitten op de achterste bank echt bijna altijd 2 aso's van een jaar of 17 met van die te hoge Nike petjes of snapbacks die dan ontzettend luid hun mislukte Nederlandse rap draaien. Normaal blijf ik liever staan als de bus vol is en de achterste bank (met vijf zitplaatsen waarvan twee bezet) nog vrij is, of ja half dan. Maar vanaf nu ga ik er gewoon zitten. Ze zitten dan meestal met hun voeten helemaal over de bank zodat eigenlijk niemand kan zitten. Ben er toen eens naar toe gegaan en vroeg of ik mocht zitten, heel beleefd. Eerst keken ze me stom en arrogant aan, alsof ze wilden zeggen ‘‘Hoe durf je dit te vragen, weet je wel wie ik ben?’’, maar daarna begon ene vies te grijnzen en zei dat ik alleen mocht zitten omdat ik grote tieten had. Ik zei: ‘‘Tja, met de juiste push up kun je dus tóch alles.’’ en toen barstten ze in lachen uit. Stelletje... urgh!


    ''I am who they couldn't even dare to be.''