• Jup, ik ga naar een nieuwe school dit jaar (eerste dag is op Dinsdag; Monday off :D) en ik was eigenlijk niet zo zenuwachtig, wat ik best raar vond van mezelf, maar nu is het bijna zover en begin ik hem toch wel een beetje te knijpen ;P...
    Dan probeer ik te bedenken waar ik zenuwachtig voor ben, en dan kan ik niks specifieks bedenken, maar toch ben ik zenuwachtig.. Yes I'm werd :')

    Maargoed dat wou ik graag even kwijt, hebben jullie zin in school? Of gewoon niet ;P...
    Thanks for reading!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Geen zin in de eerste paar weken. Ik wil graag sneller in de routine zitten.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:35 ]


    Life is full of fake people

    School begint pas op 3 september bij mij, en wie heeft er nu zin in school? ik allesinds niet


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Strider schreef:
    Geen zin in de eerste paar weken. Ik wil graag sneller in de routine zitten.


    Hmm, dat heb ik normaal maar half of niet ;P


    Tijd voor koffie.

    Naar welke school ga je?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Inifinity schreef:



    Haha, thanks :3


    Bronx schreef:

    School begint pas op 3 september bij mij, en wie heeft er nu zin in school? ik allesinds niet


    Het is nogal raar, aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant ben ik dus nogal zenuwachtig


    Tijd voor koffie.

    Ik begin aan mijn tweede week op een nieuwe school
    Ik was ook zeer zenuwwachtig, maar ik werd heel leuk ontvangen en heb een leuke klas.
    Probeer niet te zenuwwachtig te zijn, geniet ervan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Agnus schreef:
    Naar welke school ga je?


    Montessori, dat is volgens mij in Noord


    Prim schreef:

    Ik begin aan mijn tweede week op een nieuwe school
    Ik was ook zeer zenuwwachtig, maar ik werd heel leuk ontvangen en heb een leuke klas.
    Probeer niet te zenuwwachtig te zijn, geniet ervan


    Dankjewel :)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:41 ]


    Tijd voor koffie.

    Het komt wel goed. [: In het begin is het wat eng, maar na de eerste dagen ben je het gewoon.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:41 ]


    comfort in c h a o s

    Ik begin morgen en heb er totaal geen zin in. Ik ga naar een nieuwe school en ken helemaal niemand, ook nog 3 kwartier fietsen elke dag --"


    You make me smile, a lot..

    Nja, het zal wel goed komen. Gewoon jezelf zijn.

    Ik heb momenteel herexamens. Daar knijp ik hem liever voor...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Austen schreef:
    Het komt wel goed. [: In het begin is het wat eng, maar na de eerste dagen ben je het gewoon.


    Ik hoop het :) Thanks <3


    LEEYUM schreef:

    Ik begin morgen en heb er totaal geen zin in. Ik ga naar een nieuwe school en ken helemaal niemand, ook nog 3 kwartier fietsen elke dag --"


    Awh, balen :S


    Tijd voor koffie.

    Scandal schreef:
    Nja, het zal wel goed komen. Gewoon jezelf zijn.

    Ik heb momenteel herexamens. Daar knijp ik hem liever voor...


    Ja das wel logisch:Y)


    Tijd voor koffie.

    Welke montessori? In Leeuwarden? (:
    Enja, die zenuwen horen er een beetje bij. Maar voordat je het weet zit je weer in de routine.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb zó geen zin in school.


    26 - 02 - '16