• Wij zitten nu in de trein en die is echt propvol. Voor ons op twee van die vierzitsplaatsen zitten allemaal mensen die bij elkaar horen. Aan de ene kant zitten kinderen, ééntje staat er op en gaat op schoot zitten aan de andere kant bij iemand en de andere kinderen leggen gewoon heel uitgebreid hun voeten op de overige plek die is vrijgekomen. Ten eerste mag dat al niet eens en hun ouders zeggen er niets van. Ten tweede zijn er echt vet veel mensen die staan en die kunnen er gewoon niet zitten.
    Ik zeg dus heel hard door de trein heen dat zoiets verboden is, dat je er een boete voor kunt krijgen en dat ouders hun kinderen niet meer op kunnen voeden. Ik vroeg me ook heel hard af hoe de kinderen van die kinderen wel niet zouden worden. Ze reageren er niet op en toen zei Mitchell: 'Ze horen je vast niet.' Nou, dat is voor mij een extra reden om lekker hard te zeggen: 'Natuurlijk niet, ze zijn zo egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf.'
    Maar helaas gaf dat ook geen reactie.
    Stuur het hele gezin van mij part naar een opvoedkamp. Als ik dat had gedaan was mijn moeder echt kwaad geweest. Rekening houden met mensen is tegenwoordig ook echt teveel werk.


    Your make-up is terrible

    Ooh, diezelfde dag met die griet die tegen me aanliep liepen we ook over een stukje weg. (aan beiden kanten waren terrassen waar je dus niet kon lopen en het was zeg maar 3 meter voor de kermis) Toen kwam er een man aangefietst en er was genoeg ruimte naast me, ik was Zelfs nog opzij aan het gaan, maar die man fietst gewoon letterlijk recht op me af om op het laatste moment nog uit te wijken! Ik riep dat ie wel opzij had kunnen gaan (er was immers ruimte zat nog) en toen riep een vrouw die erbij hoorde dat ik ook opzij had kunenn gaan. Ja, daar was ik mee bezig en toen liep ik mijn vriendin nog half ondersteboven omdat die vent zo hard kwam aanfietsen --''

    Urgh, ik wil me er niet aan ergeren, maar het zijn al die kleine irritante trekken die mensen hebben zoals hun hand niet uitsteken waardoor jij op piet snot staat te wachten. Zo moeilijk is het toch niet een keer wat socialer te doen? D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Niemand staat nog op voor ouderen --'' Ik doe dat wel altijd en dan zijn ze vet blij, haha, dat vind ik altijd schattig :p

    Het was echt zo'n vechtersbaasje, zo'n trut die met iedereen ruzie zoekt en meteen gaat schelden. Althans, zo kwam ze wel op mijn over, dus ik besloot maar geen ruzie te zoeken voordat ik een klap kreeg :Y)

    Ik zou echt opstaan voor zo'n oud dametje. Het ligt er wel aan hoeveel bagage ik bij me heb. Als ik 2 zware tassen bij me heb en een laptop tas word het alweer wat anders, maar anders zou ik gewoon opstaan.

    En nou dan slaat ze je. Heb je een reden om terug te slaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.