• De hele afgelopen dag heeft snoozer non-stop rondgerend en druk gedaan. Dus ik ging ervanuit dat ze niet zoveel last had van de hitte (het werd toch pas s'avonds echt heet) en alleen gisteravond werd ze wat rustiger. En toen had ze er ook last van, lag ze keihard te hijgen in haar buis.

    Toen keek ik vanochtend in haar kooi en toen lag snoozer op de verhoging in haar kooi op haar buik, met haar neus buiten de kooi en haar oogjes halfopen. Ik zag haar niet ademhalen (en nu het heet is is het heel erg zichtbaar en nog meer als ze slaapt) dus ik dacht al dat ze dood was D: Helemaal omdat Snoozer nooit zo in het open slaapt, altijd in haar buis, sok of onder het hooi.


    Mijn kleine Mustafa :C


    Ik steek dus een vinger in haar kooi om te controleren of ze nog leeft. Zodra ik haar aanraak, springt ze op, rent een keer keihard krijsend door haar kooi, zo snel dat ik haar niet eens kan volgen, klautert mijn arm op en gaat op mijn schouder zitten, waarna ze aan mijn shirt gaat knabbelen.

    Als ik een hart had zou ik nu een hartaanval hebben gehad. Anyway, om dus nu naar de vraag van het topic te komen: Ik geloof dat Snoozer nu een shirt-etende zombiehamster is. Ze is namelijk opeens geobsedeerd door t-shirts en ik zie haar nog steeds niet ademen maar wel rondrennen. Hoe kom ik daarvan af? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha XD Oké, sorry maar klink zo grappig ;d.

    Doet me denken toen er bij ons een gerbil werd gepakt door de kat. Me moeder had hem later in haar hand. Ze keek er even naar en hij sprong zo van haar hand af en rende er als een speer van door xd.

    Maar eh.. I dunno D: In de gaten houden?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien kun je een ijsklontje in haar kooi leggen? :'D
    Mijn hamsters lijken nog niet zoveel last van de warmte te hebben en hebben zich in hun bol met zaagsel verstopt.

    Mygod, dat ziet er creepy uit.

    Eh, voer haar meer t-shirts? Zombiehamster klinkt wel gaaf, zolang het maar niet te heet wordt :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kan wat komkommers in de koelkast leggen en die later aan haar geven. Of een flesje water in de koelkast/vriezer leggen en die in de kooi leggen. Zorg dat ze wat afkoelt.


    -

    JackyD schreef:
    Je kan wat komkommers in de koelkast leggen en die later aan haar geven. Of een flesje water in de koelkast/vriezer leggen en die in de kooi leggen. Zorg dat ze wat afkoelt.


    26 - 02 - '16

    Inderdaad iets kouds in zijn/haar kooi leggen, zodat het kan afkoelen. Koude groenten, water, zoiets (: en misschien de kooi voor een ventilator? Dat is misschien niet handig ivm zaagsel en zo.


    Destroy what destroys you.

    Alwin, heb je nu nog niets geleerd?
    Van zombiehamsters kom je niet af.

    Het arme beestje. :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    Alwin, heb je nu nog niets geleerd?
    Van zombiehamsters kom je niet af.

    Het arme beestje. :c


    Wel met een headshot :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Wel met een headshot :Y)

    Ik weet het. (cat)
    Maar ik wilde je dat besparen.
    Ik zie je Snoozer nog niet afknallen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    Ik weet het. (cat)
    Maar ik wilde je dat besparen.
    Ik zie je Snoozer nog niet afknallen. :Y)


    wel met een waterkanon!


    quidquid excusatio prandium pro

    Aan jou verhalen te horen is jou hamster echt geweldig (:
    Mijn hamster heeft het ook warm, ligt meestal in zn radje te slapen in plaats van ergens onder.

    En ik weet het antwoord op je vraag niet :C

    ZOMBIES! D:
    Ze is wel echt een schatje, haha. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    snoozer heeft nu een bakje water in haar kooi :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    snoozer heeft nu een bakje water in haar kooi :Y)


    had ie dat nog niet dan? :|


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    (...)

    had ie dat nog niet dan? :|


    Wel. Ik had ooit een bakje water in een kooi gezet met een hamster.

    Die hamster heeft daarna zo'n 2 uur non-stop zich laten vallen van de top van het kooi in het bakje. Daarna nooit meer waterbakjes in hamsterkooien gezet D:


    quidquid excusatio prandium pro