• Hoi,

    Heerlijk mooi weer, lekker warm ^^
    Maar ik kan niet in de zon zitten en liggen omdat ik een fikse schimmel-infectie heb over mijn gehele lichaam :(

    en waar baal jij van ??


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ieuw? xd Hoe krijg je dat voor elkaar?
    Ik baal dat ik me verveel.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik baal er van dat mijn zus het luchtbed heeft afgepakt terwijl ik er op lach waardoor ik nu weer helemaal nat ben:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ehm, momenteel dat 2 zogezegde vriendinnen van mij in de 'oh we zijn zo fantastisch cool en alles' periode zitten en dat ik liever niets met hen te maken wil hebben, maar dat ik nu ook weer niet zoveel vrienden heb om het me te kunnen permitteren hen zonder meer te laten vallen.


    effort never betrays you

    Ik baal momenteel eigenlijk nergens van. (En dat is haast speciaal voor mij)


    26 - 02 - '16

    Dat ik gewoon niet in de zon kan zitten omdat ik te snel verbrand en ik smelt gewoon buiten op dit moment.


    What's so bad about being different?

    Ik baal ervan dat mijn benen knalrood-verbrand zijn...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik baal ervan dat m'n broertje me telkens te slim af is. Resultaat: Ik ben doorweekt.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Oh. Nu baal ik wel ergens van. Dat mijn ouders mijn vriend niet vertrouwen of niet lijken te vertrouwen. UGH.


    26 - 02 - '16

    Ik baal van het weer, dit is niet leuk meer zo warm.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik baal ervan dat mijn vader het zwembad nooit wil opzetten. Zie je nu wel wat er van komt, papa? Ik smelt zowat. -_-'
    O & dat mijn zus de Foo Fighters vandaag ziet op pkp, dat ook.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 19:49 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat ik nergens kan zwemmen. Dus blijf ik lekker thuis.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat ik een bepaald persoon niet kan vinden op Facebook

    Feline schreef:
    Ik baal momenteel eigenlijk nergens van. (En dat is haast speciaal voor mij)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Floyd schreef:
    Ik baal van het weer, dit is niet leuk meer zo warm.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    VanDerVaart schreef:
    Dat ik een bepaald persoon niet kan vinden op Facebook

    En dat die persoon misschien nog gelogen heeft ook