• Binnenkort trouwt de vader van mijn vriend.
    Ik moet dus een cadeau vinden, maar ik heb geen idee wat. Ik ben nog maar één maal aanwezig geweest bij een trouw, dus ik weet niet echt wat tradities/formaliteiten zijn etc. Ik ben niet van plan om iets gigantisch duur te kopen, aangezien ik zijn moeder veel beter ken dan zijn vader en het dus vooral een attentie is.
    Ik zou eventueel samenleggen met de vriendin van mijn vriend zijn broer (dan heb je wel een leuker cadeau dan als je iets alleen koopt).

    Iemand een idee? Het zijn drukke zakenmensen dus ik weet niet zeker of allerlei ontspannende dingen wel een goed idee zijn...


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien een nachtje of een weekendje weg? Dat hoeft namelijk helemaal niet duur te zijn en het is ontzettend leuk om te doen / krijgen.
    Of een fotocollage van het bruidspaar – iets wat zelf gemaakt is, wordt altijd gewaardeerd.


    Mijn buurmeisje is vorige week getrouwd en wij gaven geld. Anders had ik zelf een leuke kandelaar of iets met kaarsjes te geven. BIj de action hebbewn ze super leuke kaarslichtjes even als de xenos en dan doe je zoiets op een blad dat is erg leluk

    En een verwenmandje, voor beide een badschuimpje, champoo en deootje en nog wat dinen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Paracosm schreef:
    Misschien een nachtje of een weekendje weg? Dat hoeft namelijk helemaal niet duur te zijn en het is ontzettend leuk om te doen / krijgen.
    Of een fotocollage van het bruidspaar – iets wat zelf gemaakt is, wordt altijd gewaardeerd.

    Ze hebben niet echt veel foto's samen en aangezien het zo'n drukke mensen zijn (die net op reis zijn geweest), weet ik niet of ze direct een weekend vakantie gaan nemen. Ik zou het zonde vinden om zo'n bon te kopen die dan niet gebruikt wordt wegens gebrek aan tijd.


    Has no one told you she's not breathing?

    Waarom geen kussens waar Mr & Mrs opstaat?

    DrMasters schreef:
    Waarom geen kussens waar Mr & Mrs opstaat?


    Je hebt ook van die leuke bedlakens waar met een grote pijl op staat "Her side" en een kleine pijl "His side".


    Paracosm schreef:
    (...)

    Je hebt ook van die leuke bedlakens waar met een grote pijl op staat "Her side" en een kleine pijl "His side".

    Dat lijkt me wel een leuk idee, maar is dat geen risico ivm de afmetingen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Toen mijn leraar trouwde in groep 8 van de basisschool heb ik een verhaal voor hem geschreven over de bruiloft van een leraar en het cadeau dat zijn klas hem geeft. Persoonlijk kende ik hem niet eens zo goed, het was gewoon een attentie verbonden met mijn grootste passie (dat was ook wijd en zijd bekend, dat ik enorm van schrijven hield). Veel tijd en moeite in gestoken, maar hij las het zelfs voor zijn nieuwe klas voor!
    Ik weet niet of schrijven jouw passie is, maar het kan heel leuk zijn om een schrijfsel te krijgen (gedichtje, verhaal, column).


    Not all those who wander are lost.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dat lijkt me wel een leuk idee, maar is dat geen risico ivm de afmetingen?


    Vraag aan je vriend of hij geheime research wil doen :Y)


    Neem van die mokken, als ik een relatie had dan had ik ze allang gehaald.


    Firm believer of all that is magic