• Ik zoek rollen voor The Hunger Games
    Xavier Gonzalez is een lieve aardige jongen uit District 3. Iedereen vindt hem aardig en hij is totaal geen vechterbaas dat verandert wanneer hij mee moet doen met The Hunger Games
    Het liefst heb ik ook mensen die mee schrijven.
    Je mag 2 rollen invullen graag dit invullen.

    Naam:
    District:
    Karakter:
    Foto:
    Wapens:
    Goed in:
    Slecht in:
    Vrijwillig ja of nee?

    Al bezet
    District 1: J/M
    District 2: Tyler Jeremiah Montez/ Savannah Alexys Romano
    District 3: Xavier Gonzalez/M
    District 4: J/M
    District 5: J/M
    District 6: J/M
    District 7: J/Mya Sophie Halton
    District 8: J/M
    District 9: J/M
    District 10: J/Emilya Raven Grace
    District 11: J/M
    District 12: J/M

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:39 ]


    Mijn geheim is geheim

    Oeh ik zal er eentje invullen straks


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    voor wat is het eigenlijk?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit is voor mijn story


    Mijn geheim is geheim

    oke want ik wil best wel een rol invullen maar ik heb het namelijk te druk om me ter schrijven zoals jij schrijft. Moet ik er tog eentje maken?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja is goed


    Mijn geheim is geheim

    Naam: Mya Sophie Halton
    District:7
    Leeftijd: 17
    Karakter: Mya kan heel goed mensen door zien. Ze weet al heel snel of iemand aardig of gemeen is en of diegene liegt of niet. Ze is heel rustig en serieus maar als ze gaat stressen dan wordt ze hyper. Ze is super leif met kleine kinderen en zorgt goed voor mensen. Tegen mensen die niet aardig zijn of liegen blijft ze heel koel en probeerd ze diegene ernstig voor schut te zetten, maar niet zo erg dat het onvergefelijk is.
    Foto:


    Wapens:Bijl en speer
    Goed in: Mya kan heel hard rennen en ze is echt een talent in speer werpen. Met de bijl is ze ook wel goed maar dat heeft ze aangeleerd in District 7 en ze heeft ook geleerd om water te zoeken met hulp van bomen.
    Slecht in: Alles met touw, ze raakt altijd met zich zelf in de knoop als ze met touw bezig is. Ook met de pijl en boog is ze erg slecht en ze geeft ook niet heel snel haar vertrouwen aan iemand, omdat mensen veranderen.
    Vrijwillig ja of nee?Nee


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Naam: Savannah Alexys Romano
    District: 2
    Leeftijd: Bijna 16
    Karakter: Ze is best arrogant, want ze vind zichzelf altijd de beste. Ook passen de karaktertrekjes Sluw, Gemeen en Bitchy bij haar. Het is niet voor niets dat ze zo is, want ze heeft altijd te horen gekregen dat ze de beste is. En ze heeft het zelf ook gezien. Tijdens het trainen thuis versloeg ze altijd iedereen. Veel mensen denken dan ook dat ze ver komt in de Hongerspelen. Verder is ze gewoon een heel moordlustig typetje, het boeit haar echt niet dat ze 23 mensen moet vermoorden om te winnen. Ze klinkt nu wel als een heel slecht persoon, maar als ze je mag is ze heel aardig, en de grappenmaker. Maar het is heel zeldzaam als ze je aardig vind, want ze haat bijna iedereen. Als laatst is ze echt een geboren leider, maar wel heel snel op haar teentjes getrapt.
    Foto:


    Alicia Josipovic
    Wapens: Werpmessen, speer en zwaard.
    Goed in: Survivallen, messen werpen, speren, zwaarden.
    Slecht in: Pijl en Boog.
    Vrijwillig ja of nee? Ja

    Naam: Tyler Jeremiah Montez
    District: 2
    Leeftijd: 18
    Karakter: Hij is een moordlustig en roekeloos persoon. Het maakt hem niet uit wie hij vermoord, iedereen die in zijn weg staat gaat dood. Dat is hoe hij denkt. Nou ja, behalve als je belangrijk bent voor hem. En dat zijn maar een paar mensen, zijn beste vrienden en familie. Maar achter al de woede en agressiviteit zit een jongen met een klein hart.
    Foto:


    Luke Bilyk
    Wapens: Zwaard en speer.
    Goed in: Zwaard, Speer, Klimmen, Rennen.
    Slecht in: Pijl en Boog.
    Vrijwillig ja of nee? Ja


    El Diablo.

    Naam: Emilya Raven Grace
    District: 10
    Karakter: Emilya is soms een zachtaardig meisje met een goed gevoel voor humor. Ze kan echter ook erg agressief en onvoorspelbaar reageren. Ze is een tikkeltje sadistisch en kan lachen om de pijn van andere mensen. Ze is verder best wel duister en deinst voor niets terug.
    Foto:


    Wapens: Zwaard, schild en dolk
    Goed in: Zwaarden en dolken
    Slecht in: Speren
    Vrijwillig ja of nee? Nee


    26 - 02 - '16

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 1.
    Naam: Rosalia 'Rose' Ivy Lima.
    Leeftijd: 16 Years.
    Karakter: Ze is erg arrogant, meedogenloos en ze weet wat ze wilt, veel mensen mogen haar dan ook niet om haar opvliegende en gemene karakter. Maar diep daar onder zit eigenlijk een heel lief, onschuldig meisje, maar ze laat dit aan niemand zien, want ze wilt niet bekeken worden als het zwakke meisje. (Je kan het altijd iets veranderen als je wilt.)
    Foto:



    Adriana Lima
    Specialiteiten (Wapen + Goed in): Alles van wapens kan ze goed mee handelen en omgaan, van messen tot boogschieten enz. Verder is ze erg snel. Dit alles heeft ze te danken aan haar speciale trainingen. Ze heeft dan ook geen moeite met mensen vermoorden.
    Slecht in: Verstoppen/schuilen, omdat ze nooit haar mond kan dicht houden en altijd zelf wilt aanvallen en niet wil schuilen voor iets of iemand. Ze is dan soms ook iets te zeker van zichzelf en heeft een grote eigen wil. Hiermee kan ze zichzelf en anderen in problemen brengen, maar dit is vaak niet haar bedoeling, maar toch weet ze zich hier meestal wel uit te redden.
    Extra: Haar familie is een van de rijkste familie's van het district en ze krijgt daarom ook een van de beste trainingen voor deze hongerspelen en traint hier dus ook al jaren voor en dus ook een van de beste.
    Vrijwillig: Ja.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 17:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    District:12
    Naam: Rosalynn Denise Smith
    Leeftijd: 14
    Karakter:Rosalynn is een vrolijk meisje. Maar soms kan ze ook nog wel een bitchy uitkomen. Maar als ze je kent is ze wel aardig.
    Foto:



    Specialiteiten:Ze is redelijk lenig dus kan zo makkelijk overal in klimmen en ergens door heen. Ze kan ook een klein beetje overweg met een pijl en boog.
    Slecht in: Vermoorden. Ze vindt dat namelijk nogal goor en eng.
    Extra:-haar familie- De opa en oma van Rosalynn komen uit China, daardoor is zijn ook half Chinees. Haar broertje Sam van 10 en natuurlijk haar ouders.
    Vrijwillig: Nee, zeker niet.


    Do what people say you can't.