• Ik heb altijd een beetje het idee dat als ik mensen met 1D of Bieber gerelateerde namen zie, dat ik ze niet serieus moet nemen. (cat)
    Ze komen in mijn ogen vaak minder intelligent over (daarmee bedoel ik dus niet dat ze dat zijn maar dat ze zich zo voordoen) en elke keer bevestigen ze mijn vermoedens. Alleen een enkeling zorgt ervoor dat ik fout heb gedacht als ik daar een topic van zie en erop klik.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:50 ]


    Your make-up is terrible

    Dat heb ik vaak ook, maar dan met usernames van alle fandoms, zowel de Hunger Games als Harry Potter, etc.


    comfort in c h a o s

    Ik heb daar totaal geen problemen mee, eigenlijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Geen problemen mee, ik doe het zelf ook wel
    Maar ik heb wel een hekel aan namen met bijvoorbeeld Xx ervoor enzo
    Ik denk dat de helft van mijn usernamnes van de Hongerspelen is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En bedankt, hè? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Dat heb ik ook.


    Take risks and conquer your fears.

    Austen schreef:
    Dat heb ik vaak ook, maar dan met usernames van alle fandoms, zowel de Hunger Games als Harry Potter, etc.

    Dankje! :'D.
    Haha, ik heb dat soms ook, hoor. Lang niet bij iedereen, though.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben zelf een Alien, maar ik denk dat dat precies het zelfde idee is (uit jou ogen, of heb ik dat dan fout?)


    Life is full of fake people

    Bij mij hangt het ervan af hoe die naam is. Zoals Prim al zei als het met Xx of nummers is, hecht ik meteen niet zoveel waarde meer aan wat die persoon zegt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Trouwens, is Assassin ook niet een fandom name? ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    Inifinity schreef:
    Ik ben zelf een Alien, maar ik denk dat dat precies het zelfde idee is (uit jou ogen, of heb ik dat dan fout?)


    Nee, alleen met 1D en Bieber eigenlijk. Met HP en the Hunger Games heb ik dat eigenlijk niet zo. Wel dan met die xX en zo.


    Your make-up is terrible

    dragonslayer schreef:
    Trouwens, is Assassin ook niet een fandom name? ;s

    Nee. :x


    Your make-up is terrible

    Ik heb zo soms ook dat gevoel, maar niet dat ze dommer zijn. Het komt misschien omdat je dan de indruk krijgt dat ze niet zelf een naam kunnen verzinnen. Dat is natuurlijk niet zo, maar het kan zo overkomen op een computerscherm.
    Sommige fandomnamen zijn trouwens wel erg origineel en leuk!

    dragonslayer schreef:
    Ik heb daar totaal geen problemen mee, eigenlijk.

    Assassin schreef:
    (...)
    Nee. :x


    Oh, sorry. Je kan Assassin ook opvatten als een fandom name.
    Dragonslayer is ook een fandom name, al weten heel veel mensen dat niet. Ik denk dat je met dit standpunt op veel mensen een "etiketje" plakt. Als ik niet had gezegd dat "dragonslayer" ook een fandom name is, zou je het waarschijnlijk niet eens weten.

    Maar oké even offtopic; Assassin is een coole username. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb dat met namen met "Xx" of zoiets erin, en om heel eerlijk te zijn ook met Justin Bieber-namen of 1D-namen. Vaak zijn die kinderen ook wat jonger dus misschien dat het ook daar aan ligt.

    Edit: Maarja, misschien nemen mensen mij ook niet serieus met mijn voetbalpassie. :')

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:04 ]


    ars moriendi